כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

פומפה
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
צביקה בירן   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
20 מתוך 100
כאדם שעוסק בשירות לקוחות ומקפיד לתת ללקוחותיי את הטוב ביותר אני סבור שיעניין את הציבור לדעת את חוויית הקנייה שעברתי בפומפה. קניתי טלוויזיה, הובטח לי לקבל במחיר חבילת vod, מקלדת והתקנה(ששולם עליה מראש בנפרד). הטלוויזיה הגיע עם המתקין שבישר לי שכדי לקבל התקנה מתאימה לחדר השינה אני צריך להוסיף 150שח למתקן אחר(מעבר לסכום ששולם). לא קיבלתי עם הטלוויזיה את החבילת vod, את המקלדת וגם לא חשבונית. מאז עשרות(!!!) של טלפונים לחנות, כדי לבקש לקבל את שהובטח. הם בחיים לא מחזירים טלפון, תמיד לוקחים הודעה ומבטיחים שהאחראי(אדם בשם גל) יחזור אליי. מה שכמובן לא קורה. קיבלתי אתמול, אחרי כ-40 ימים(!!!) את החשבונית ואת הvod, המקלדת כמובן לא הגיע. ניסיתי שוב להתקשר לפומפה(פעמיים), וכמובן שאין עם מי לדבר ואף אחד לא מחזיר טלפון. מעבר לזה גיליתי שאת הטלוויזיה שקניתי בסביבות ה-3100שח, מוכרים היום בחנות ב-400שח פחות(למרות שאיש המכירות בזמן הקנייה נשבע לי שזה הכי נמוך שהוא יכול). הגעתי אל החנות הזו כי המחירים שם נראו לי די זולים, הזמן טרחה ועוגמת הנפש מהשירות המזוויע לא שווים את זה.  עדכון מה-24/2/13: השבוע קיבלתי, בשעה טובה, כחודשיים לאחר הקנייה את המקלדת. הוסבר לי שהאיחור באשמת החברה ולא החנות.   השאלות שנותרו פתוחות אצלי ולא קיבלו מענה: 1- מדוע הייתי צריך להתקשר כל כך הרבה פעמים אל החנות ולרדוף אחר המוכר כדי לקבל תשובה מה קורה? 2- מדוע השארתי מעל שמונה(!!!) הודעות בחנות, הבטיחו לי שיחזרו אליי תוך עשר דקות ולא חזרו אליי(יש לי גם הקלטות כי חשבתי על האפיק המשפטי). 3- מדוע אני אמור להרגיש שדפקו אותי גם לגבי המחיר הסופי וגם לגבי ההתקנה.   הדבר החשוב ביותר כאן הוא סוגיית הטלפונים שרדפתי אחרי החנות ולא חזרו אליי. זה לא דרך!   האם זה לא נשמע הגיוני למוכרים שגם אם התקלה לא באשמתם הם אמורים לעדכן אותי? להחזיר טלפונים? לפצות??? כשאני עושה תקלה בשירות שלי ללקוחותיי אני מפצה אותם כדי שתהיה להם הרגשה טובה- לתשומת לב פומפה.
הצג עוד

asherc   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
20 מתוך 100
רכשתי אוזניות ב450 ש"ח לאחר כשלושה שבועות הפסיקו האוזניות לעבוד. התקשרתי לאתר, הפנו אותי למספר של השירות, מספר שבו פשוט לא הייתה תשובה.

להמשך גלישה באתר
up