כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אלירן ארחה

אלירן ארחה

איפור כלות
טלפון:0505964835
94
99 מתוך 100
לפי 9 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ציפי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
100 מתוך 100
זכיתי שאלירן עשה לי איפור שיער לחתונת בני.אלירן אדם מקסים, מקצועי וסבלני זכיתי לאין ספור מחמאותהשיער והאיפור נשארו גם בסוף האירוע כאילו רק עכשיו בוצעוהרגשתי הכי יפה בעולם!

Keren   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
לקחתי את אלירן כמסרק, ואת עידו שוחט כמאפר. הבחירה הכי נכונה שלי!!! אין עליהם בעולם! שמחה כל כך שבחרתי בהם וכל אחת שתבחר אותם לא תתאכזב! צוות אליפות! מדייקים בזמנים, עושים הכל על הצד הטוב ביותר, הכל עם חיוך ובאהבה. מקצועיים בטירוף!!! לקחתי גם ליווי לאולם, שבדיעבד, היה חובה ומזל גדול ששילמתי עוד בשביל שיהיו איתי גם באולם, אחרי הצילומי חוץ, אחרי החופה, תיקונים במהלך הריקודים....אפילו תיקון תסרוקת לאמא שלי ככה על הדרך, בכיף ובאהבה. בזכותם קיבלתי ים מחמאות! פשוט צוות מהמם ושווים כל שקל! מרוצה מפה ועד הודעה חדשה! תודה לכם על הכל! אין דברים כמוכם❤
הצג עוד

Eden   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אלירן עשה איפור ושיער לי ולאימא שלי והתוצאה הייתה מושלמת האיפור והשיער לא זזו עד סוף הערב בשבוע החם בשנה!
הצג עוד

Heli   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אלירן המדהים... תודה לך על *הכל*! אני באמת מודה לך מכל הלב... על הסבלנות, האכפתיות, ההקשבה, על זה שהוצאת אותי מושלמת! אין אחד שלא החמיא לי על האיפור והשיער המהפנט... יש לך ידי זהב... אלוף!
הצג עוד

Orel   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
איזה ידיים פשוט אמן אין איך לתאר את זה אחרת מושלם מושלם מושלם ... אלירן פשוט אדם מיוחד ... השיער והאיפור היו מושלים היחס החם והדואג היה מעל ומעבר עשינו צילומים ביום חם והוא התעקש שנחזור לסטודיו תיקן את מה שצריך ואז נסענו לאולם עם אלירן סגרתי גם ליווי לאולם שם הוא החליף לה תסרוקת ואפילו נשאר קצת מעבר לעשות עוד כל מיני טאץ אפים .... אלירן פשוט נסיך לא יכלנו לעשות בחירה טובה יותר ...
הצג עוד

Liron   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אלירן אתה מקסים! יש לך אנרגיות כלכך טובות, נותן הרגשה של שלווה וביטחון. סטודיו מעלף עם הרבה סטייל. היה לי כייף להתארח אצלך , מקצועי וכישרוני בטרוף. הגשמת לי חלום ליום אחד להיות דמות מצויירת "אלזה" (ככה כולם קראו לי) מחמאה גדולה! האיפור נשאר כמו שיצאתי ממך והשיער לא זז! תודה! לירון בירט ג'ורג'י 29-12-2016
הצג עוד

Mayan   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אמן !!! אלירן האלוףףף איפר וסירק אותי ואת אחותי ביום חתונתי (6.9.16). היה לנו יום מהמםםם וכייפי במקום השווה שלו. יש לו ידי זהב וראש יצירתי - פשוט לתת לו לעשות את מה שהוא יודע הכי טוב: להוציא כל אחת ואחת הכי יפה שיש !
הצג עוד

אנה א.ק   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
מקסים מקסים, היה לי חשוב שביום החתונה יהיו סביבי אנשים מקצועיים ואנושיים , נורא חששתי מאנשי מקצוע פלצניים ששמעתי עליהם רבות . לאלירן יש ידיי זהב גם בתחום האיפור וגם בשיער, בתור בן אדם הוא פשוט מתוק, ענייני, לא חנפן, כשיש להגיד משהו תכל'ס הוא אומר.ממליצה בחום , הוא הפך אותי לנסיכה של ממש (:
הצג עוד

Maayanii   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הבנאדם פשוט אומן! לא יודעת איך עוד לא נכתבו עליו כאן חוות דעות כי הוא אחד האנשים הכי מבוקשים בתחום.אין מה להגיד הוא תותח על!!! כבר מהאיפור ניסיון ראיתי שמדובר באדם מוכשר בטירוף ועם זאת צנוע וענו שנותן הרגשה כאילו אני הכלה הראשונה והיחידה שיש לו. ביום החתונה אלירן גרם לי להרגיש כמו נסיכה אמיתית. האיפור והשיער (המהממים!!!) לא זזו גם ב-30 מעלות חום בשמלה עם שרוולים ארוכים. מעבר לזה שהוא בנאדם מקסים ומרגיע והיה לי ממש כיף להיות איתו! ליווה אותי גם לאולם ונשאר עד מאוחר.שווה כל שקל!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up