כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
DJ Smiley - דיג'יי סמיילי

DJ Smiley - דיג'יי סמיילי

תקליטנים
טלפון:0723719229
96
72 מתוך 100
לפי 132 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
סתיו   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שעות
verify
100 מתוך 100
כבר מהפגישה הראשונה שלנו עם רותם הבנו שהוא הולך להיות הדיג'יי שלנו בחתונה, רותם הוא הראשון שפגשנו ומיד סגרנו איתו.אדם מאוד כיפי, חייכן , זרם עם כל שטות שלנו, מפרגן, בקיצור אנרגיות מאוד טובות!המוזיקה הייתה מושלמת בחתונה, בדיוק מה שרצינו, אין אורח שלא בא ופירגן על המוזיקה וכמה שהיה כיף וזה בזכות רותם. דיג'יי שמרגיש את הקהל ומבין איזה מוזיקה מתאימה בכל רגע ובאמת ככה היה.תודה על ערב מושלם!!!
הצג עוד

reut   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
כבר מהפגישה הראשונה עם רותם הרגשנו שזה הדיג׳יי שאנחנו רוצים. הרוגע שהוא השרה, החיוך והאווירה הנוחה שהוא מייצר, ליוו אותנו לאורך כל התהליך ועד ליום האירוע. ובאירוע? וואוו! מהרגע הראשון הוא העיף אותנו ואת הרחבה באוויר והשאיר אותה למעלה לאורך כל הערב. המקצועיות שלו והדרך שבה הוא מרגיש את הקהל זו אומנות. אנחנו עפנו והאורחים שלנו עפו. פשוט אלוף!
הצג עוד

מאי   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הסיפור שלנו עם רותם התחיל לפני כמה שנים שחברה שלי התחתנה ואמרתי לה בסוף הערב - זה הדיגיי שלי. (עוד הרבה לפני שהכרתי את בעלי!)הרבה לפני שחתמנו פיזית עם האולם ורק סגרנו איתם טלפונית כבר התקשרתי לרותם בהיסטריה שיבדוק אם הוא פנוי ובאמת סגרנו!!!!בעקבות המלחמה, דחינו את התאריך שלנו מ28.11 ל19.02 והדחייה בוצעה אך ורק אחרי שרותם אישר לנו שהוא פנוי, כי לא ראינו את החתונה שלנו בלעדיו!!!!!!רותם ברמה האישיותית מקסים, קליל, זורםבפגישה לפני האירוע הוא שאל את כל השאלות שצריך לדעת, מבחינת סגנונות מוזיקה, אם יש שירים מסויימים שנרצה. יש לציין שחפרתי לו את החייים כל החודש לפני החתונה בשירים מסויימים שרציתי והוא שם את כולם!!!!!!!!!! אחד אחד!!!!!!!! הרחבה הייתה בוערת לאורך כל הערב! אין אחד שישב! מלא מלא מחמאות על מי זה הדיג׳יי המטורף הזה שהבאנו 🤣 רותם ללא ספק שידרג לנו את החתונה בכמה רמות ופשוט שם כל מה שביקשנו, גם לפני החתונה וגם שירים שביקשנו במהלך הערב עצמו!ובקיצור, אחת הבחירות הכי טובות שעשינו בחתונה שלנו!!!!
הצג עוד

Nofar   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
ללא ספק תותח!!!! הרים לנו את הרחבה בצורה מדהימה, חברותי ואדם טוב ! והכי חשוב יודע לקרוא את הקהל כמו שצריך , בקיצור אלוף האלופים!!!

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
את סמיילי שמענו מנגן בחתונה של חברים קרובים ופשוט התאהבנו! די-ג׳יי מדויק, יודע לקרוא את הקהל, העיף אותנו הצעירים ואפילו את המבוגרים כל הערב. יחס אישי ומקצועיות ממליצים בחום🤍

Shahar   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
רותם עשה לנו את החתונה! הרחבה הייתה מלאה כל הזמן באורחים שלא רצו להפסיק לרקוד!! מעבר למקצוענות, רותם בנאדם מדהים, סבלני, נעים קשוב לכל בקשה וזמין תמידממליצה בחום!!!
הצג עוד

inbar   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
סופר מרוצים שרותם היה הדיג'י בחתונה שלנו, שם בדיוק את השירים והסגנונות שביקשנו וכולם עפו על המוזיקה שהייתה. קיבלנו מלא מחמאות עליו ושהיה טירוף.לא ירדנו מהרחבה בכלל כל הערב ורק בוידאו של החתונה קלטנו כמה שהרחבה הייתה מלאה כל הזמן ואין אחד שלא רקד!
הצג עוד

זהר   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
רותם עשה לנו את החתונה - נקודה. לא הפסקנו לקבל מחמאות על המוזיקה שהייתה אדירה ומגוונת, בדיוק כמו שביקשנו. בנוסף לזה - איש חייכן, עם לב ענק שבא לעשות שמח! היה לנו כיף מאוד גם בפגישות המקדימות וגם בחתונה עצמה. ממליצים בחום!

Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
אתם רותם אני מכירה כבר מעל 10 שנים כשהוא היה מתקלט במסיבות היפ הופ שהייתי יוצאת אליהםרותם היה בין הספקים הראשונים שסגרתי כי מאז ומתמיד אמרתי שאותו ארצה בחתונה שלי! רותם לא איכזב! נתן בראש ושבר את הרחבה! לא יכולנו לבחור דיגיי יותר טוב ממנו!
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
את סמיילי אני מכירה כבר הרבה שנים ותמיד ידעתי שהוא יהיה הדיג׳יי בחתונה שלי ולכן כשהגיע הרגע לבחור ספקים לא הייתה לי בכלל התלבטות! מעבר להיותו דיג׳יי תותח ומקצועי רותם הוא בנאדם מדהים, קשוב וזמין. לא היה אורח אחד שלא היה ברחבה לאורך הערב!! אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על האירוע, כמה כיף ומרים היה! רותם הצליח לקלוע בול בשירים, ידע לקרוא את הקהל והתאים את המוזיקה שהייתה הכי אנחנו שיש! אחת הבחירות הכי טובות בחתונה הייתה לבחור בסמיילי 😍
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up