כתוב חוות דעת

הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק

פרסם את חוות הדעת שלי
Hila   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
כשהתחלנו לחפש מקומות לחתונה הינו לגמריייי על סף יאוש... הרגשנו בכל מקום שהינו שהכל ממוסחר וכל התעשיה של החתונות הוא עניין כספי בלבד עד שהגענו למקום הקסום עלי אדמות ים כרמל!! בהתחלה פגשנו את הללי המקסימה והמתוקה ישר התאהבנו בה ובמקום... חיפשנו מקום של טבע אבל שיתן שירותים הולמים לאורחים וזה בדיוק היה זה! בכל דבר שפנינו אליה עם רעיון כזה או אחר, כל בקשה היתה מובנת והתבצעה ברצון רב! לא חשבנו שעדיין קיימים עובדים כאלה בתעשיה שנותנים כל רגע בזמנם ונשמתם כדי שהאירוע שלנו יצליח ובענק! יותר מאוחר פגשנו את יונתן המנהל אירוע חששנו שלא נצליח לתאם בין כל הספקים ושתהיה עבודה קשה אבל סמכנו עליו לגמרי לגמרי וכל דבר שהיה צריך לארגן או להביא כדי שהחתונה תצא כזאת נעשה ברצון רב מצידו אפילו עם התכתבויות של הודעות בצאת החג כולם עפוווווווו על המקום! חברים מכל קצוות הארץ הגיעו וכאלה שעוד לא התחתנו אמרו שחבל שאין מקום כזה ליד הבית שלהם כולל אורחים מחו"ל שהגיעו הליווי היה צמוד עם הרבה אהבה דאגה ואכפתיות! לא יכלנו לעשות בחירה יותר טובה!!!

Hadar   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
לא יכולנו לבחור מקום יותר מדהים מים כרמל. תמיד חלמנו על חתונת שישי צהריים בטבע, וים כרמל הוא המקום המושלם לכך: נוף עוצר נשימה, בריזה, טבע, שירות מדהים של אנשי הצוות מהרגע הראשון, דרך פגישת הספקים, עד ליום החתונה עצמו. הכל תקתק והיה פשוט מושלם! לא היינו צריכים לדאוג לכלום, ים כרמל פשוט דאגו להכל. לאורך כל החתונה ולאחריה לא הפסקנו לקבל מחמאות על הלוקיישו ועל האירוע עצמו. הכי אהבנו במקום זה העובדה שיש מספר מפלסים בהם ניתן לחלק את האירוע לקבלת פנים, חופה, מסיבה וכו. והכי אהבנו את העובדה שהחופה היתה במקום שהוא מין אמפי וכולם יכלו לשבת בנוחות ולצפות בחופה בשלמותה. תודה רבה! ממליצים בחום לכל מי שמחפש חתונה מושלמת, זה המקום! אוהבים הדר ויונתן ❤️

Gonen   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
ים כרמל, תודה על חתונה מטורפת!!! פשוט חלום....אין מילים... מקום קסום עם אנשים מקסימים... חיפשנו חתונה בטבע, בצהרי יום שישי, היו לנו המון אנשים שהגיעו מחו"ל במיוחד לחתונה וחיפשנו מקום שימחיש את יופייה של ארץ ישראל... מצאנו!!! ההתנהלות לאורך כל הדרך מול הללי, ובסמוך לאירוע, גם מול יונתן, רהב ושאר אנשי ים כרמל, הייתה כל כך נעימה וקלילה! האנשים ממש מייצגים את המקום. הזמינות, האכפתיות, העצות והליווי בכל דבר, היא ממש לא מובנת מאליה!! והייתה מורגשת מהרגע הראשון שנפגשנו עם הללי. ממליצים בחום לכל מי שרוצה אירוע לא שיגרתי גם נגיעה אישית ונוף מדהים!! נתלי וגונן

נטע   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
לים כרמל הגענו אחרי טיול שעשינו באזור. ידענו שזה אחד המקומות היפים והמיוחדים בארץ אבל לא ידענו שהם גם מאפשרים לעשות אירועים. כבר במפגש הראשון עם הללי המקסימה הבנו שהגענו למקום הנכון ושאנחנו בידיים טובות! לכל בעיה שעלתה נמצא פתרון מיידי, אפילו כשלא היה ברור מה קורה עם מזג האוויר, והכל בהרבה הקשבה לרצונות שלנו. בזכות ים כרמל והצוות המקסים, היה לנו אירוע שישי צהריים מושלם!! גם האורחים לא הפסיקו להגיד שהמקום והאווירה בו מדהימים והודו לנו על ההיכרות עם המקום.

raninbal   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
הגענו לים כרמל דרך המלצה של חברים שהיו בחתונה במקום בשנה שעברה. כשהגענו למקום לא האמנו למראה עיננו!!! המקום יפה יותר אפילו מבתמונות... נראה כי התמונות באתר לא ממחישות מספיק כמה המקום הזה קסום ויפה.תוך שניה התאהבנו במקום והיה ברור לשנינו שפה אנחנו מתחתנים.היחס של כולם היה מקצועי ונעים. קיבלנו שירות מדהים וזה המקום להודות לכל אנשי הצוות המדהיהמים של המקום!יכולנו להביא איתנו איזה קייטרינג שרצינו וזה היה בדיוק מה שחיפשנוץהתגובות מהאורחים היו מדהימות!!!

kala2be   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
20 מתוך 100
שמענו על ים כרמל, ומיד התקשרנו כדי לתאם פגישה. כבר בשיחת הטלפון הללי אמרה שיש ״2 זוגות שרוצים את התאריך״ ואנחנו אמרנו לה שאם התאריך לא פנוי אין על מה לדבר, היא תיאמה פגישה והגענו. המקום מקסים בעיקר בגלל המיקום והנוף שלו. אך לא אהבנו את מיקום רחבת הריקודים שבעינינו מבודד מהאורחים, בזמן הסיור הללי אמרה מספר פעמים, שלנו זכות הראשונים כי אף אחד עדיין לא ביקש את התאריך אבל שהיא שומרת לנו אותו ל5 ימים, לא הבנו איך מ״2 זוגות לפנינו״ הפכנו לראשונים שביקשו את התאריך... טריק שיווקי מובהק שלא ממש עבד עלינו. בשיחה איתה היא דיברה שהיא תעשה לנו הנחה ותבדוק אם ניתן לעשות משהו, וכאשר שלחה את החוזה, הסכומים שעליהם דיברנו לא היו ולא נבראו. לאחר שבועיים שהתאריך נשמר לנו (ולא 5 ימים כמו שהיא אמרה כיוון שעדיין לא היה ביקוש בכלל לתאריך שלנו) היא התקשרה לשאול מה איתנו אך אמרנו לה שאין מה לדבר כי זה לא אותו מחיר בכלל. היא חזרה אליי אחרי דקה ואמרה שההנחה אושרה אבל שיש עוד ״2 זוגות״ שרוצים את התאריך (השתמשת כבר בשקר הזה זוכרת?) בכל מקרה לא המשכנו את השיחה אפילו כי לא רצינו לעבוד באווירה שכזאת. בסוף מצאנו מקום מקסים וזול בהרבה, ממש לא רחוק משם.

מאי קורז   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
חיפשנו מקום שנוכל לעשות בו הפקה עצמית ושיהיה בטבע ושיוכל להתמודד עם כמות גדולה של אנשים (למרות שבסוף ירדנו לכמות קטנה יותר)מהרגע שהגענו לים כרמל התאהבנו, המקום בנוי מדק ענק שמשקיף לכל הכרמל ולים ונותן תחושה של מרחב ושל שקט נעים וגם משקיף על שקיעה יפהפיה :)העיצוב של המקום מאוד בסיסי כך שהוא נותן את האופציה ליצור בו ארוע בעיצוב אישי ולהתאים את הארוע אל הזוג.הצורה שהמקום בנוי בו נותן את האופציה לבחור איפה תהיה הרחבת ריקודים, האוכל, החופה, הקבלת פנים.אצלנו החופה הייתה ממוקמת כך שכל האורחים ישבו על כריות על הטריבונה המשקיפה אל החופה ואל הנוף כך שלמרות שהחופה הייתה מעט ארוכה האורחים עדיין מאוד נהנו ממנה והיה שקט לכל אורך החופה- האורחים היו מהופנטים :)קיבלתי אינספור מחמאות על המקום של החתונה, האורחים הוקסמו מהעובדה שהוציאו אותם מהקונספקט הרגיל של אולם או גן ארועים ונהנו מאוד מהטבע שמקיף אותם.מיקי ויונתן היו מהממים ועזרו לנו בכל מה שצריך וליוו אותנו לכל אורך הדרך בצורה מקצועית ותומכת.והסכימו לנו לכל מיני שטויות שממש לא מובן מאליו שהם יסכימו אליהם :)סגרנו איתם רק את המקום עצמו, הקייטרינג, ההגברה וכל השאר הבאנו באופן עצמאי.

dotanguy   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
המקום עצמו הוא מדהים. הנוף מקסים ומיוחד וקיבלנו המון מחמאות עליו ועל המקום עצמו (למרות יש לציין שהשקענו לא מעט בעיצוב). צוות המקום (נמרוד, הללי ומיקי) היה הוגן ואדיב ודאג לכל מה שביקשנו. הבעיה עם המקום, ולכן הציון היחסית נמוך, הוא קייטרינג הבית שלו - קייטרינג ריפבליק (הנציגים איתם דיברנו מהקייטרינג הם נמרוד ואביב). הקייטרינג הזה עשה כמה פדיחות קשות בחתונה שלנו שגרמו לנו למבוכה רבה מול האורחים (החמורה שבהן היא שבקבלת הפנים נגמר כמעט כל האוכל לאחר כשעה ובחצי השעה האחרונה של קבלת הפנים היתה פתוחה רק עמדה אחת מתוך 4)בשורה התחתונה - המקום עצמו בהחלט שווה. מקייטרינג ריפבליק - מומלץ מאוד להתרחק.

יעל26   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100

rands   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
חיפשנו מקום לחתונת צהרים קטנה ומשפחתית והגענו לים כרמל דרך המלצה מקרית.הנוף במקום קנה אותנו מייד, אך זוהי נקודת החוזק העיקרית שלו לדעתנו.בפגישה הראשונה עם נציגת המכירות של המקום, הוקסמנו מאוד...הייתה הרבה מאוד הבטחה ולכן גם סגרנו.מהר מאוד התחילו תופעות לא מקצועיות של סחבת וניהול לוקה.היה נדמה כי הגורמים השונים שמנהלים את המקום ו/או עובדים של המקום אינם מציגים קו אחיד מבחינת ההתחייבויות של המקום כלפינו. לא פעם נאלצנו לחזור על על הבטחות שהובטחו לנו על ידי אחד הגורמים במקום ונטענו כי לא היו דברים מעולם... אנחנו זוג מסודר וישר ולכן הדבר קומם אותנו מאוד, אך המשכנו הלאה מפני שסגרנו חוזה. ים-כרמל ידעו לומר מהר 'לא' לשאלותינו ולא טרחו לחפש פתרונות כאשר בעיות צצו, אלא כאשר הפצרנו בהם שוב ושוב ושוב (ואף ערבנו את ההורים בכך, דבר מביש בפני עצמו).גם במהלך האירוע היו תקריות לא נעימות...ממתי הכלה צריכה לחפש את עובדי המקום על מנת שיסדרו תקלות??? לא הורגשה ניראות של מנהל האירוע כלל.עושה רושם שעובדים במקום כמה אנשים נעימים מאוד, אך לצערנו הרב אין חזית ניהולית אחידה, או לפחות זה הרושם שקיבלנו.המקום יפה מאוד בשל הנוף, הרבה מאוד פוטנציאל, אך היחס העסקי וכן רמת התחזוקה של המקום טעונים שיפור. חבל מאוד.