כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

טרוסא - אירועים באמת

טרוסא - אירועים באמת

אולמות אירועים
טלפון:088598877
78
83 מתוך 100
לפי 36 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
יפעת   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
50 מתוך 100
המזגן באולם לא עבד למרות ההפצרות מתחילת הערב, רק ב22:30 בדקו וגילו שהייתה תקלה! חוסר מקצועיות! היה חום אימים המנה העיקרית טרם הוגשה כשהלכנו ב 23:10 ובגלל החום רוב האנשים הלכו הרבה לפני!
הצג עוד

אוהד   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
100 מתוך 100
מקום יפה ביותר במיוחד למי שמחפשת אירוע אורבני.אוכל ברמה גבוה כל האורחים שלנו אהבו את האוכל וגם אנחנו טעמנו אותו בחדר כלה וחתן והיה ממש טעים.שירות טוב.
הצג עוד

Yaniv   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מהרגע שנכנסנו לטרוסא ידענו שזה האולם בו נרצה להתחתן. המקום מעוצב בצורה מהממת ועבר שיפוץ קטן לאחרונה. אנחנו התחתנו בחתונה בחורף ולכן הקבלת פנים הייתה מקורה, בהתחלה חששנו אבל כשראינו אותו ממש להפך - התלהבנו מהעיצוב! בנוסף האוכל היה טעים ממש!!!! כל המנות היו לנו ממש טעימות. השירות של המקום היה מדהים כולם היו סופר נחמדים יעילים ומקצועיים. הכל תיקתק לא היה משהו אחד שאפשר היה לשנות. ממליצים בחום!!
הצג עוד

chanoch   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
אחרי כמה אולמות באיזור שראינו וממש ממש ממש לא אהבנו ולא התחברנו .הגענו לטרוסא וישר קיבלנו הרגשה של בית טל מנהל המכירות נתן הרגשה נעימה ועזר בכל מה שאפשר כדי שנהיה מרוצים .השירות והזמינות של הצוות במשרד במיוחד של שלומית (שפשוט דאגה להכל ) ברמה הכי מקצועית שיש, עד החתונה יצרו קשר ודאגו שהכל מתנהל כשורה ,ביום החתונה היה פשוט רוגע וניהול מקסים ,אוכל ברמה גבוה מאוד וכמו שציינתי הרגשה של בית .התגובות של האורחים שלנו לא מפסיקות שפשוט האוכל היה מושלם 😃
הצג עוד

Batya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
75 מתוך 100
האוכל היה טעים מי שצריך פרטים שידבר איתי
הצג עוד

הרצל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
בתחילת ספטמבר השנה הבן שלנו התחתן באולמי טרוסא. קבלת פנים החלה בשבע וחצי ובערך בשעה שמונה וחצי פונה מר שחר שהציג את עצמו כבעלים של המקום ומבקש שנחתום לו על מסמך שהכל התנהל לשביעות רצוננו . היינו די המומים היות והערב רק התחיל ואיך נדע מראש שהכל יהיה לשביעות רצוננו ואז הפתיע אותנו שחר בעל המקום והודיע שעד שלא נחתום לא תתקיים החתונה ככה בפירוש עצר את הארוע. את זה שמענו ממנהל הארועים שאמר שקיבל הוראה לעצור את הכל. מיהרנו מבוהלים אליו לחדר הוא ישב שם עם זוג שבא להתעניין וממש לא הפריע לו לציין שהוא עוצר את הארוע ושנחכה מחוץ לחדר עד שהוא יסיים עם הזוג שרק בא להתעניין. אנחנו די מבוהלים מסבירים לו "אדון שחר אתה מבטל חתונה ברבע לתשע ותופס אותנו בגרון שנחתום לך ומעמיד זאת כתנאי להמשך קיום הערב כאשר כמעט 300 איש מחכים בחוץ שהחופה תתחיל ? " היינו בהלם מהכוחנות שלו וכל זה מול זוג שבאו להתעניין בקיום חתונה במקום. לא כל כך ענין אותו. מה שהכי הפריע זה שהוא דרש לדבר רק עם החתן התחננו לפניו שיניח לחתן למה לצער אותו ביום חתונתו ? אנחנו פה דבר איתנו שחר סירב ולא אפשר את קיום החתונה עד שהחתן חתם לו על המסמך שהוא דרש. הרבה זמן לא נתקלתי בכוחנות כזו של נותן שירות כלפי זוג ביום חתונתם. עצוב...
הצג עוד

Alina   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הייתה לנו חוויה מעולה וכייפית עם הטרוסא. כל הצוות מקצועי, אמין, אדיב והוגן. זה החל מפגישה עם טל איש המכירות אשר ייצר לנו חוויה נעימה לסגירת התאריך לחתונתנו והמשיך בכך ששחר וצוותו עשו את מלאכתם בצורה מדהימה מקצועית וסבלנית (הייתי בקשר יום יומי עם שחר בשבוע וחצי לפני האירוע ובכל פעם נעניתי בסבלנות מרובה ומענה לכל שיגעון וצורך) לא הפסקנו לקבל מחמאות על האוכל באולם!! על הנראות שלו והכל הלך בדיוק כפי שחלמנו(: אושרי המנהל אירוע היה אדיב, מרגיע ולגמריי שם בשבילנו בכל דבר קטן (עד רמת ה"תבדקו אם יש לכם משהו בשיניים") הכל היה מושלם וקיבלנו המון מחמאות. ממליצים בחום להתחתן בטרוסא!!! תודה רבה על שירות מעולה!!
הצג עוד

Dror   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
75 מתוך 100
נתחיל מהסוף.. היה אירוע מדהים אבל היו כמה בלתמים בדרך. השירות בטרוסא מתחלק לכמה גורמים: 1. שירות מלצרים - מצויין. 2. איכות האוכל - מעולה. 3. חווית חתן כלה (לפני ובמהלך האירוע) - מרגיעה ונעימה. 4. בר ואלכוהול - קנינו אלכוהול עצמאית. 5. צוות ההנהלה והמזכירות - זמינה לכל בעיה. 6. עיצוב מעבר למפה ומפית - פה הבעיה!!! הסבר... במהלך חתימת החוזה נאמר לנו כי אין אפשרות להביא מעצב חיצוני. לא חשבנו שינצלו את זה למחירים כאלה גבוהים! מה שגרם לנו להישאר בעיצוב הבסיס שהוא מפה + מפית בלי מרכז שולחן (אפילו לא נר) בפנים אולם. מבחינת החופה, גם פה לקחנו את הבסיסית ביותר בשל מחירים מטורפים.
הצג עוד

חלי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
אתמול הבת שלי התחתנה באולם טרוסא בצומת כנות. כאם הכלה זה ארוע מאוד מאוד מרגיש עם המון אמוציות ולחץ שהכל יהיה מושלם ככל שניתן. הגענו לאולם לפני האוחרים, וכבר בכניסה מיד פנו אלי ושאלו אותי אם אני אם הכלה וליוו אותי לסוויטת החתן והכלה. חייבת לציין שהשירות והיחס היו מעולים!!! מרגשים!! הבנתי שאני לא צריכה לדאוג לכלום, הם פשוט דאגו להכל בצורה מקצועית אדיבה ושירותית. דאגו לחתן ולכלה שיאכלו שישתו אפילו שילכו לשירותים. ליווי צמוד מרגע שנכנסו ועד רגע שיצאו ב 1:30 בלילה כוול דאגה אם אנחנו צריכים עזרה לאוטו. האמת שכבר בארוחת הטעימות ראינו שאכפת להם, ארוחת טעימות היתה בשפע, דאגו שנכתוב כל דבר שמפריע לנו. האוכל היה טעים מאוד. המקום מקסים. כל הכבוד לאושרי ולידור!!! הצוות שהיה אחראי על הכל. תודה רבה לכם!
הצג עוד

eliranmizz   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
45 מתוך 100
הנציג מכירות היה אחלה עד חתימת החוזה, המחיר יקר בהרבה ממה שהוצע במקומות אחרים. אחרי חתימת החוזה כל תוספת מוסיפה במחיר. את עמדת האפטר פרטי אנשים בכלל לא ראו אם הייתה,ובקינוח הוציאו רק את אחת המנות (הפחות טובה מביניהן) ועל הניה אף אחד לא ידע. כלל האירוע התנהל מול מנהל האירועים באווירה מאד לחוצה כדי לסגור מוקדם וללכת הביתה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up