כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Dj Gary

Dj Gary

תקליטנים
טלפון:0722430000
94
97 מתוך 100
לפי 19 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
תותח שאין עליו ביקשנו שיהיה גם תרגום לרוסית עשה את העבודה על הצד ההכי טוב שרק יכול להיות מדהים יותר טוב מההכי טוב
הצג עוד

Vladislav   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
Dj הכי תותח בעולםםםם!!!! התחתנו לפני כשבוע (4.2.2015) ועד עכשיו לא מפסיקים לדבר על המוזיקה והאקשן שהיה על הרחבה! בן אדם עם לב ענק!! נותן 100000% מעצמו בעת האירוע ומאוד קשוב לזוג ולאורחים! בן אדם מקצועי שיודע בדיוק מה הוא עושה!!! נהננו מאוד מהשירות ויחס האישי והאוהב של גרי!! ממליצים בחום ואהבה!!! תודה רבה על הכל!!!
הצג עוד

Alex   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
הבחור פשוט מעולה! עברנו כמה דיג'יים, וכשפגשנו את גארי, כבר לא היה ספק! לעומת חבר'ה אחרים, הוא מאוד פשוט, בלי פוזות (כמו שהרבה דיג'יים אוהבים לעשות), מחיר מעולה ונתן עבירה פשוט מדהימה ברחבה! כל מי שהיה באירוע מצא את הזמן לבוא אלינו ולהגיד שהמוזיקה הייתה מעולה! הריקוד הראשון שלנו היה מלווה בעשן כבד, עם בועות שיצאו בדיוק בזמן ועם קונפטי ברגעים המרגשים. ללא ספק, גארי יודע מה הוא עושה! גארי, אם אתה גם קורא את זה: אין עליך! עשית לנו את האירוע! :)
הצג עוד

Evgeniy   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
דיגי מעולה! הרגיש את הקהל ופיצץ את הרחבה כל הערב! הנחיה של האירוע בעברית וברוסית. בנוסף להכל גם זמר מעולה. חוויה בלתי נשכחת!! ממליץ ממליץ ממליץ!!!
הצג עוד

German   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
גרי בן אדם פשוט זהב כמו כן גם דיג'יי תותח הקפיץ לנו את האנשים, לא היה רגע שבו הרחבה הייתה ריקה. נשאר איתנו עד הסוף ועשה לנו שמח.ידע עם איזו מוסיקה להמשיך אחרי ההפסקות שפשוט הכל זרם והיה שמח!
הצג עוד

Iralex   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
80 מתוך 100
לחתונה דו לשונית, חיפשנו די ג'י שינחה את האירוע בשתי השפות: עברית ורוסית בצורה רהוטה. גארי ענה על הקריטריון הזה והוא גם הציע לשיר באנגלית, כך שסגרנו חתונה תלת לשונית הוא נראה לנו בחור כייפי שמבין במוזיקה, אך גם משכיל וענייני. סגרנו איתו חבילה הכוללת: הנחיית האירוע בשתי שפות, אטרקציות לרחבת הריקודים ובועות סבון.כשבועיים לפני האירוע נפגשנו לתיאום ציפיות, הצגתי בפניו רשימה ארוכה של שירים שאני מאוד אוהבת (שהיו מאוד שונים זה זה בסגנון ובשפה), ולמרות זאת הוא הבטיח לנסות להשמיע את רובם באירוע, ובאמת כך היה.כמו כן, היינו לנו מספר בקשות מיוחדת, שאת רובן הוא עשה.
הצג עוד

metaplaza   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
גארי היה פשוט מצוין! האופן שבו הנחה את האירוע והצורה שבה שולבו השירים.הרגיש את הקהל וידע בדיוק איזה מוזיקה לשים ומתי.בנוסף אהבתי מאוד שהוא לא התבייש להגיד אילו שירים לא יתאימו לחתונה ובאמת אפשר לראות שהוא רוצה שמבחינת המוזיקה החתונה תהיה מושלמת!
הצג עוד

Julia_R   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
ראינו מספר תקליטנים ובסוף החלטנו לעבוד עם גארי גם כי התחברנו לסגנון וגם כי היה חשוב לנו שילוב שפות עברית-אנגלית-רוסית והוא היחידי שהתחבר לכל הסגנונות שרצינו וכמובן לערוך את החתונה בעברית וברוסית.לקחנו חבילה של DJ, זמר, צלם תמונות+אלבום וצלם וידיאו:DJ גארי – היינו מאוד מרוצים, גם במפגשים שהיו רגועים, הוא היה קשוב ולא פסל שום בקשה שלמה ועם זאת נתן עצות והמלצות לשינויים. בסופו של דבר התוצאה הייתה מעולה, השירים שהיו הם אלו שבחרנו תוך עיבוד "מקפיץ" ומדליק ומעברים נעימים. גם ביחס האישי הבחור יוצא דופן, תמיד היה זמין הן לשאלות, הן לבקשות והן להערות.זמר אלון – הפתיע בצורה יוצאת דופן, האורחים עד עכשיו (לאחר כ5 חודשים) מתלהבים מהשירים והביצועים שהיו, היה מאוד מרגש, ולא רק שר בצורה מקצועית אלא היה שותף באירוע באופן פעיל. כך גם הפתיע לטובה בביצוע שיר ברוסית.צלם תמונות סטס- על ההתחלה הצליח לשבור את הקרח ולהעביר את המבוכה המועטה והדיסטנס לחוויה בלתי נשכחת במהלך צילומי החוץ, עם הרבה חיוכים וצחוקים, שהמשיכו עד השעות הקטנות של הלילה. התוצאה הסופית מעולה, תמונות טובות ומזכרות כייפיות במיוחד.האלבום יצא מקצועי מאוד ויפה הן בעריכה, הן בסידור והן בעיצוב התמונות.צלם וידיאו אנטון- למרות שחיכינו הרבה מאוד זמן לקבל את הסרט וכמעט התייאשנו, בסופו של דבר מאוד הפתיע במקצועיות הרבה בסרט, עריכה יפה ומיוחדת, הצילום נעשה באופן מקצועי ועם אפקט משלב-היה צלם אחד אך הצליח לצלם ממספר כיוונים עם שתי מצלמות לקבלת תחושה של צילום מקיף. הוידיאו יצא מעלף.
הצג עוד

serey.ira   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אני ובעלי החלטנו לערוך אירוע של חלומות במחיר שפוי ומצאנו ספק חלומי שהקשיב לנו, נתן חוות דעת, הקשיב לנו, לרצונות שלנו ונתן 100% באירוע שלנו!!!!!!גארי היה פנוי כל הזמן ונתן מענה לכל בקשה...נתן הופעה של החיים באירוע, הרים את כל האורחים באירוע: צעירים מבוגרים מכל העדות ומכל הצבעים!!! היה רגיש לקהל וידע מה לשים כדי שהרחבה תהייה מלאה כל הזמן!!!!לאורך כל האירוע קבלנו מחמאות על המוזיקה והם עדיין ממשיכות לזרום אלינו....
הצג עוד

irar83   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אנחנו התחתנו בנובמבר 2012. בחרנו בגארי בגלל שחברה שלי התחתנה לפני כ-3 שנים וגארי תקלט בחתונתה. אני מאוד אהבתי את הסגנון שלו ולכן החלטנו ליצור איתו קשר. אחרי פגישה אחת בחרנו לעבוד איתו (לא המשכנו לחפש עוד די.ג'יי.). לקחנו אצל גארי חבילת די.ג'יי.+וידאו+זמר+סקספוניסט+עשן כבד. גארי כדי.ג'יי היה מצויין! וידאו - ודים היה מדהים!!! זמר-אלון ז'אן הפתיע אותנו ביג טיים!!! תותח!!! בקיצור חבר'ה - עשיתם עבודה ברמה גבוהה מאוד!!! אני ממשיכה להמליץ עליכם!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up