כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק לא פעיל
מורן חסיד - עיצוב אירועים

מורן חסיד - עיצוב אירועים

עיצוב אירועים
82
86 מתוך 100
לפי 15 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Ester Shpira   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב10/9/15 בבית אנדרומדה ובחרנו במורן חסיד בתור המעצבת של המקום. נוסף על כך, גם חילקנו את הנשיקות והחמסות כמזכרות לאורחים. בית אנדרומדה ידוע בפני עצמו ביופיו אך היה חסר לו טאצ' אפ מקצועי לאחר שכבר החלטנו להביא מעצבת- היה לנו ברור שמורן תעשה את העיצוב! מורן הייתה לצידנו לאורך כל הדרך! למורן סבלנות רבה, היא ענתה תמיד על כל השאלות (לפעמים כאשר הן חזרו על עצמם גם יותר מפעם אחת) תמיד שמחה לעזור והמענה תמיד היה נעים,חברותי ואדיב. הזמינות של מורן יוצאת דופן- המענה היה מיידי לכל שאלה! תמיד הייתה זמינה להתלבטויות, הרהורים ושאלות נוספות. קיבלתי המון המון מחמאות ופידבקים חיוביים על העיצוב והנראות של המקום. לצערי מאחר והחתונה נערכה לא מזמן אין לי עדיין תמונות להשוויץ בהן! ממליצה בחום! :)
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
מאוד שמחתי שזאת הייתה הבחירה שלי למתנות למסיבת רווקות לחברות שלי. השירות היה מעולה. האריזות היו מהממהות וגם זאת הייתה תרומה למטרה שאני מאוד מאמינה בה.
הצג עוד

Orel   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
חיפשתי מישהי טובההה שתוכל לקלוע לטמינו האישי מבחינה עיצובית והתמורה תהיה שפויה לכל זוג צעיר כמונו , וכן, מצאתי את מורן היקרה!!! במשך חודשיים חיפשתי מעצב שיוכל לעצב לי את החתונה שעליה חלמתי כמו שרציתי , שיוכל להיכנס לראש שלי ולהבין בדיוק את מה שאני רוצה ובמחיר סביר, כולל פתקיות קטנות לכל אורח שבא לאכול עם השמות שלנו, חיפשתי מישהי שתוכל לראות תמונה ושתגיד לי: אני יכולה! ומצאתיייייייייי את מורן חסיד !!! :) אחרי פגישה אחת של שעה בה הראיתי למורן מי אני ומה אני רוצה ואת קו העיצוב עליו חלמתי - סגרנו את הכל ואולם ה"אושן" בו התחתנו נראה מדהים ביופיו, עם הצבעים שכלכך רצינו מלכתחילה !!!! אז שוב תודה רבה על הכל !!! ממליצה בחום לכל זוג צעיר שמתחתן ובכל אירוע בו נחוץ עיצוב לקחת את מורן ולפגוש אותה כדי שתבין את האדם המארח . אוראל ומושיקו - 11.3.2015
הצג עוד

ybelkin   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגענו למורן בהמלצת אולם האירועים שבו התחתנו.מדובר בבחורה מקסימה, נעימה וקשובה שלאורך כל הדרך עזרה בכל מה שניתן, גם אם לא מדובר בשרות הספציפי שביקשנו.עיצוב המקום יצא פשוט מקסים ומעבר למה שציפינו וכך גם זר הכלה.ביקשנו עיצוב אלגנטי אך לא מעושה מידי והכל עוצב בדיוק ע"פ בקשתנו.ללא ספק נשתמש בשרותיך בעתיד ונמליץ לכל מכרינו.תודה רבה על הכל.יפעת ואביב
הצג עוד

מאוכזב   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
נפגשנו עם מורן היא נתנה רושם טוב ואהבה את רעיונות העיצוב שלנו אבל בערב החתונה היה סיוט, המון דברים שסוכמו לא היו מורן שכחה להביא פרטים רבים והעיצוב היה מאולתר..
הצג עוד

ourwedding123   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
בפגישה עם מורן לגבי עיצוב החתונה, נראה היה שהיא לגמרי מתחברת לראש שלי והיא ממש נחמדה. היו לי כמה בקשות מסוימות, כמו עיצוב פרחים ממש מסוים בכלים שאני אספתי. בפועל בחתונה עצמה לא ממש התלהבתי מהעיצוב ואני חושבת שהייתי עושה את זה יותר טוב. אבל לפחות זה הוריד לי מהראש את ההכנה.
הצג עוד

benpakmnz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
למורן הגענו בהמלצת גן האירועים בו בחרנו להתחתן ( אמורס). כבר מהשיטוט הראשוני באתר האינטרנט אשר התלווה לשיחת הטלפון הראשונה הבנו שהגענו למישהי מקצועית ועניינית, בעלת טעם טוב, ומישהי שמבינה עניין. בפגישה עם מורן קיבלנו חיזוקים בנוגע לתחושות הראשוניות. היא קלטה את הראש ואת הכיוונים שרצינו ללכת עליהם, ובעיקר לא ניסתה לדחוף סתם דברים (לעומת מעצבים אחרים שנתקלנו בהם לאורך הדרך). מורן נתנה לנו את האפשרות להתפרע עם הרעיונות ומתוכם היא שלפה את כל הדברים הלוונטיים והמתאימים ביותר לאופי האירוע שלנו והתוצאה הייתה מדהימה. אני לא בטוח אם היא עושה זאת עבור כל אחד אבל היא גם "צ'יפרה" אותנו בכל מיני דברים מעבר למה שנסגר בהצעת המחיר הראשונית וזאת כמובן תוך כדי שיתוף והתייעצות איתנו בנוגע לכל אלמנט וצבע. מעבר לכך מורן סיפקה לנו ייעוץ ותמיכה גם בנושאים אחרים שלאו דווקא היו קשורים לעיצוב הסטנדרטי של האירוע. בגדול וגם בקטן, ממליץ בחום רב !!!!!!!
הצג עוד

איילה ועידן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
למורן הגעתי דרך שיטוט באינטרנט בחיפוש אחר העיצוב המושלם!!כבר בפגישה הראשונה מורן קלטה ישר את הסגנון שלי והיתה מקסימה וקשובההחתונה היתה בקיוץ והיה חשוב לי שהעיצוב יהיה משהו מיוחד שלא נראה כמותו! וכך היה!!!כשהגעתי למקום הארוע הכל היה כל כך יפה ומושלם שאפילו לבחורה דעתנית ופריק קונטרול כמוני לא היה מה להגיד!האורחים לא מפסיקים להגיד כמה היה יפה ומיוחד, החל מעיצוב השולחנות, לחופה המסורתית והמיוחדת שמורן הביאה עימה הקבלת פנים, הבר, השולחן ממתקים המיוחד ואפילו לשירותים היא הוסיפה את הטאצ' המיוחד שלהכלות יקרות! אם אתן מתלבטות על העיצוב ורוצות משהו מיוחד שיזכרו לעוד הרבה זמן אז מורן היא הכתובת היחידה!!!מורן את מקסימה והיה לי העונג להכיר אותך, כולם אומרים שהעיצוב לא חשוב כי לא זוכרים אותו... לא במקרה של מורן!!! האורחים לא מפסיקים לדבר על העיצוב המיוחד שלך!!! תודה על הכל!
הצג עוד

karinel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגענו למורן דרך האתר הזה , היא עיצבה לנו את האולם בחתונה עם סידורי פרחים לשולחנות במספר סגנונות שבחרנו קודם לכן , שביל חופה (שטיח ועמודים עם פרחים לאורך השביל) ופרחים לשושבינות (לזרוק על השביל). הכל נעשה בטוב טעם , נועם וכיף. נפגשנו פעם אחת לפני האירוע ואת השאר המשכנו בהתכתבויות במייל , מה שהיה מאד נוח ומקל על קבלת ההחלטות. מורן מאד נעימה ונחמדה , מביאה הרבה רעיונות ואפשרויות ועם זאת מתאימה את עצמה לטעם שלך ולתקציב המבוקש.ביום האירוע הכל תקתק ונראה שבאמת חשוב לה כיצד הכל ייראה ושהכל יהיה מושלם. חשוב לציין גם שהעלות היתה הוגנת מאד ביחס למעצבים אחרים שבדקנו ולמה שניתן.מאד שמחנו לעבוד איתה ! ממליצים בחום.
הצג עוד

ShaySimon   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
עוד לפני החתונה, מורן ישבה איתנו ועזרה לנו להתפקס ולהעביר את הרעיונות הכלליים שלנו לעיצוב מוגמר.היא סיפקה לנו פרחים יפהפיים לחתונה ממש בסגנון שלנו - עדין עם נגיעות של כתום. בערב האירוע, הגענו ומאוד אהבנו את הטאץ' האלגנטי שמורן הוסיפה לאולם, וקיבלנו גם מחמאות רבות מהאורחים שבאו.מעל לכל, כל ההתנהלות מול מורן הייתה כיפית ורגועה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up