כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
DJ דרור כהן

DJ דרור כהן

תקליטנים
טלפון:054-4645598
95
99 מתוך 100
לפי 24 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Alexandra   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אלוף! לא ירדנו מהרחבה דרור קלע לטעם שלנו במוסיקה וידע להלהיב גם כשהרגליים כבר היו גמורות מקצועי, אישי, כייפי והכי טוב שיש הפך ערב מיוחד לקסום 😍
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
דרור היה dj בחתונה של חברים שלנו, וכבר אז ידענו שאנחנו אוהבין את הסטייל שלו. קלע בול עם פלייליסט מדהים! כל האורחים מאוד נהנו
הצג עוד

אבירם   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
דרור האלוף עשה לנו את כל האירוע והרקיד 400 איש על הרגליים עד 2:00 בלילה! פשוט תותח תודה ששימחת אותנו בחתונתנו והעפת לכולם את המוח יא גאון. אוהבים!!! אבירם ודריה.
הצג עוד

שחף ויואב   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
דרור היקר, כבר בפגישה הראשונה אמרנו שנמליץ עליו. דרור קרא אותנו בשניות, שמענו שירים מעולים אחד אחרי השני ללא הפסקה, בלי לשים לב שעובר הזמן. כל האורחים, המשפחה והחברים שלנו עפו עליו, הוא עשה לנו מסיבת פורים מטורפת! עד כדי כך שאנחנו כבר היינו עייפים והוא ביקש להמשיך כי החברים שלנו ממש נהנים. אנחנו רוצים להגיד המון המון תודה, היה פשוט אדיר! אוהבים, שחף ויואב 9.3.17 גן הפקאן
הצג עוד

Ido   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לדרור דרך איזיווד, כשביקשנו מישהו שידאג לנו למוזיקה לחתונה של חנונים-רוקיסטים שאוהבים מוזיקה אלטרנטיבית - חשבנו שאולי זו בקשה קצת ספציפית לדאוג למסיבה עם המוזיקה שאנחנו אוהבים שגם האורחים שאינן רוקיסטים יהנו ממנה, אבל דרור קלט את הטעם שלנו מהר, ועזר לנו לתכנן (יחד איתו) מסלול מוזיקלי לערב, שיעזור לנו ליצור את המסיבה שאנחנו רוצים. במהלך הערב - הוא היה מעולה. החל מהמוזיקה בכניסה, דרך השירים בזמן האוכל, ועד למוזיקה לכל אורך הריקודים (ואפילו המוזיקה שסגרה את הערב), דרור הצליח לקלוע לטעם שלנו ולספק לנו מסיבה מדהימה וכיפית. הוא הצליח לאזן היטב בין מוזיקת 90 שמחה, רוק, שירי חנונים (היה שיר סטארקראפט!!!), פופ, מוזיקה אלטרנטיבית וביצועים מוזרים של שירים שרק אנחנו מכירים... הוא קרא מעולה את הרחבה והצליח להחזיק את החברים רוקדים עד אפיסת כוחות בסוף הערב (ועוד קצת).
הצג עוד

דניאלה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
דרור הוא פשוט dj מעולה. הגענו אליו אחרי המלצות של אנשי מקצוע וקריאת ביקורות טובות ברשת, ולא הצטערנו. דרור ידע לבנות פלייליסט מצויין לפי ההנחיות שלנו, ולהתאים את סגנון המוזיקה במהלך האירוע כך שהרחבה תהיה מלאה כל הזמן. האורחים בקבלת הפנים הגדירו את במוזיקה כשמיימית. אנחנו ממליצים עליו בלב שלם.
הצג עוד

Sapir   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אדם מקסים ומקצועי, קלט את הטעם המוזיקלי שלנו בשניות ספורות. במהלך כל האירוע דרור חש את הרחבה והאנשים וידע לשים את הטרק המדוייק שירים את המצב רוח. נתנו לו כיוון כללחי ויד חופשית לנגן איזה פלייליסט שירצה ויחד עם זאת לא היה שיר אחד שלא מצא חן בעינינו. הגיע בזמן ואף הקדים, היה פתוח לבקשות מיוחדות ואת שיתף פעולה יחד עם חברינו אשר הכינו לנו הפתעה מוזיקלית לייב. היה מושלם ומקפיץ!
הצג עוד

nv   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
פשוט מלך!!! הגענו לדרור דרך המלצה חמה חמה, ואין מה לומר דרור לגמרי עשה את האירוע! לשלב הריקודים מראש נתנו לו יד חופשית, שינגן מוסיקה לפי מה שנראה לו שהקהל זורם לפיו, ודרור אכן יודע לקרוא את הקהל! קיבלנו המון מחמאות מהרחבה לכל אורך האירוע. סופר מקצועי. אווירה מעולה. מומלץ!
הצג עוד

nitzanhoren   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
התחתנו ב- 24.3.16 ב"גן ורדים" בראשל"צ אין לנו ספק שאחד מהדברים הכי משמעותיים שעשו לנו את האירוע זו המוזיקה שדרור ניגן! כמות המחמאות שקיבלנו על המוזיקה בחתונה הייתה מטורפת! (אפילו אלה שאף פעם לא קמים קמו לרקוד!) כבר מ"הדייט" הראשון עם דרור היה לנו ברור שלדרור יש בדיוק את מה שצריך כדי להרים רחבה- מצד אחד לזרום עם הטעם המוזיקלי שלנו, ובאותה נשימה לדעת לקרוא את הקהל ואת האווירה ברחבה! מעבר למקצועיות של דרור וליתר הדברים הבנאליים, דרור פשוט בן אדם מקסים, נעים ואיכפתי שהחיוך לא יורד לו מהפרצוף :) אז לכל מי שמחפש פשוט מוזיקה טובה- אין בחירה יותר טובה מדרור! נהנינו כבר מהפגישות שלנו עם דרור עוד לפני החתונה וכמובן שהיה אדיר בזמן החתונה עצמה! דרור הפך את החגיגה שלנו לאפילו עוד יותר מיוחדת :)
הצג עוד

bathen1312   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
אלוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! די ג'י מצוין שיודע לקרוא את הקהל וגורם לו להישאר על הרחבה אפילו כשהאוכל על השולחן! דרור העיף לנו את החתונה גבוה לשמיים והצליח לשלב בצורה מושלמת את כל המוזיקה שרצינו שתהיה בחתונה שלנו .
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up