כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אסתי ביטון איפור ושיער

אסתי ביטון איפור ושיער

איפור כלות
כתובת:
טלפון:0543050234
94
98 מתוך 100
לפי 147 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Chen   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מחברה שהמליצה על אסתי, וזירזה אותי לשריין אותה לפני שאפילו שריינתי מקום לאירוע. אחרי שיחה קצרצרה איתה, הבנתי שעומדת מולי אישה מדהימה, מעצימה חזקה ואינטיליגנטית שנתנה לי את הבוסט ליום הכי גדול בחיי. זה הפך את כל היום שלי לקסום. תוסיפו לזה מקצוענות, תקתקנות, דייקנות, יצירתיות ופשוט מתנה ענקית בשבילכן קודם כל.
הצג עוד

נעם   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
95 מתוך 100
אסתי הייתה המאפרת של אחותי בחתונה שלה ב-2017. מאז היא איפרה את כל החברות של אחותי וסגרנו מעגל כשקבענו שהיא תעשה לי איפור ושיער לחתונה שלי. אסתי אישה מקסימה, מצחיקה, מכילה, קשובה, היא אוהבת את מה שהיא עושה והיא גורמת לזו שיושבת מולה להרגיש הכי בנוח להגיד מה שהיא חושבת ולהיות נינוחה בסיטואציה לא הכי נינוחה. יש לה ידי זהב - היא מוכשרת מאוד ויודעת מה היא עושה ומה יחמיא לכל אחת בהתאם למאפיינים שלה. אני חששתי לצאת "כתומה" כי אני ג'ינג'ית ומאוד בהירה ולא רציתי להיות כתומה מדי או צעקנית, רציתי להיות "אני" משודרגת - וזו בדיוק המתנה שאסתי נתנה לי. אסתי - את מהממת, היית חלק משמעותי ביום המיוחד שלי ואזכור אותך תמיד!🤍🤍🤍
הצג עוד

aliza.a69   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
הכל התחיל מגלישה באינטרנט בנושא איפור כשלפתע קפצה מודעת פרסום על אסתי ביטון שסיקרנה אותי ומאז אני עוקבת אחריה, הייתי בסדנת איפור עם בתי ואני נמצאת בקבוצת ווצאפ וכל פעם מחכה לטיפים המקצועיים שלה.
הצג עוד

Noy   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אסתי הייתה מהממת, הגיעה אלי הביתה עם הצוות שלה, ממש כיפית ומצחיקה ואנרגטית :) ממש היה כיף ומרגיע להיות איתה כל היום לפני החתונה. היא עשתה לי צמה עבה מאחורה עם פרחים ואיפור ויצא מושלם!!! קיבלתי המון מחמאות על השיער והאיפור :) מיותר לציין ששניהם לא זזו מהמקום עד שחזרתי הביתה אחרי החתונה :)
הצג עוד

דיה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אחרי שנאלצנו לדחות את החתונה הייתי צריכה להחליף מאפרת. אסתי עשתה מעל ומעבר בשביל לעזור ולהיות פנויה בתאריך! בסופו של דבר אסתי היא אחד הדברים הטובים שקרו מכך שנאצלנו לדחות! קודם כל ולפני הכל היא אדם מדהים, מרגיעה, כייפית ונותנת לכל כלה הרגשה כאילו היא הכלה האחת והיחידה שלה! היא פשוט הייתה חלק בלתי נפרד מבוקר ההתארגנות שלי! האיפור היה מושלם! ולא זז מילימטר כל הערב!הרגשתי כמו נסיכה וקיבלתי ועדיין מקבלת אינספור מחמאות. אין מה לומר חוץ מתודה לאסתי המדהימה!
הצג עוד

בושמת   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אסתי המהממת, הבחירה הכי קלה שהייתה לי בכל ההכנות לחתונה! אסתי מקצועית, יעילה, נעימה, מוכשרת ופשוט אלופה. הבינה בשנייה מה הסגנון שאני רוצה באיפור ובשיער! ביום החתונה ידעה לתמוך בי, להרגיע את החששות ולהשקיט רעשי רקע שהיו מסביב. לאורך כל ההתארגנות שאלה והתעניינה אם אני אוהבת את האיפור והשיער, הייתה גמישה לשינויים וקשובה לכל מה שהייתה צריכה. אסתי את פשוט אלופה! מספר 1 בתחום ממליצה לכולם בחום
הצג עוד

Nil   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אחרי שאסתי איפרה וסירקה את החברות הכי טובות שלי, לא היה סיכוי שלא אקח אותה גם אליי! עם 3 שינויי תאריך (בגלל הקורונה), היא עשתה מאמצים להזיז כל מה שאפשר ולעבור איתי לתאריך החדש! אסתי כיפית, נעימה ומקצועית, ונהנתי לבלות איתה את בוקר ההתארגנות מאוד! הביצוע עלה על הדמיון ואני מאושרת שבחרתי בה!
הצג עוד

Nastia   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אסתי מדהימה אחרי שראיתי סרטונים שלה ביוטיוב ידעתי שאני חייבת שהיא תיהיה איתי ביום הזה!!! ממליצה בחום מקצועית בטירוף עשתה אותי פשוט נסיכה!!!

גליה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אסתי מההמת, כנה ואמינה. היה לי עונג לבלות לצידה ביום החתונה שלי. מקצוענית אמיתית.
הצג עוד

Sahar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
את אסתי הכרתי דרך הכרתי ערוץ היוטיוב המושקע שלה, סרטוני ההתארגנות של כלות שונות בערוץ, נתנו לי הצצה לאיך נראה ומרגיש יום שכזה. אסתי הייתה שיחת הטלפון הראשונה לאחר סגירת תאריך החתונה, כבר במהלך השיחה הרגשתי התרגשות גדולה אף על פי שהתרחשה 10 חודשים לפני המועד, אסתי נתנה לי להרגיש כמו נסיכה! יום ההתארגנות היה מעל המצופה, נהנתי כל כך והרגשתי הכי יפה שיש מבלי להיראות אחרת, האיפור והשיער שאסתי התאימה לי קלעו לרצונות שלי, הצטלמו נהדר והחזיקו עד סוף האירוע, אין ספק שהייתה בחירה נכונה לבלות עם אסתי ביום המרגש שלי!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up