כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

פיקסל צילום גימיקים ומגנטים

פיקסל צילום גימיקים ומגנטים

אטרקציות וגימיקים לאירועים
טלפון:0528888108
97
93 מתוך 100
לפי 133 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
גל   כתב/ה חוות דעת לפני 6 ימים
100 מתוך 100
איגור הוא צלם מקצועי ברמה הגבוהה ביותר מגיע בזמן מסודר ונותן אווירה של רוגע ומפעיל את הקהל בצורה הטובה ביותר שיכולה להיות התמונות יוצאות באיכות מעולה ! ובצורה מאוד מסודרת ! המחיר הוגן לתמורה ממליצים בחום 👌😄
הצג עוד

רון וספיר   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
המלצה חמה על איגור , צלם מקצוען, אדיב ונעים!כשחיפשנו צלם מגנטים ידענו שלא נתפשר והגענו לאיגור שהרים לנו את האירוע וידע לתפוס את הרגעים היפים ביותר, כל התמונות יצאו מדהימות , במיוחד התמונות עם הרינג , הוא שלח לנו את התמונות מיד בבוקר שאחרי!כשגילינו שאיבדנו את השקית עם כל המגנטים , הציע להכין לנו אותם מחדש ללא תוספת תשלום, איגור אתה מדהים ותודה על העבודה המקצועית ועל זה שתיעדת את הרגעים הכי יפים מהחתונה שלנו!ממליצים בחום!!!
הצג עוד

shirazamit12   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
ואווו ואווו ואווווו איגור!!!!! תסגרו עם איגור איך שיש לכם תאריך לחתונה!!!!!את איגור יצא לי לפגוש בעבודה, הזמינו אותו לצלם אצלנו את העובדים, ולא מתפשרים אצלנו על איכות וידעתי שאם הביאו את איגור אלי לעבודה אז הוא בוודאות מקצוען!!! אין שירות כזה!!! הכל בחן, בשמחה, הכין לנו מסגרת למגנטים בול כמו של ההזמנה, הביא את הרינג שעפו על זה ברחבה, הוציא הרבה מאוד מגנטים.כשדיברתי עם איגור בשיחה הראשונה הוא אמר לי משפט מדהים: ״חשוב לי לצלם כמה שיותר, אני מחלק למעשה כרטיסי ביקור שלי לכל האורחים שלכם״, הוא באמת חילק המון!!!!
הצג עוד

אלמוג בת אל   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
איגור היה מדהים ! כלכך סבלני ואיכותי! התמונות והמגנטים ברמה הכי הכי גבוהה שיש!!!!!!! 🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵 בטוח שכל אירוע מעכשיו תמיד נקח אך ורק אותו בדוקקקקק !!!! 😍
הצג עוד

orkostizky95   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
איגור הוא צלם מקצוען.העביר את התמונות יומיים אחרי החתונה , דאג לנו לחתן ולכלה לכל מה שרצינו, דאג לצלם כל דבר גם את החיבוקים בקבלת הפנים. עשה תמונות משפחתיות לכולם. היה מאוד שירותי ומקצועי היה כיף להיות איתו ביום לחוץ שכזה.האיכות של המגנטים מעולה! איגור הוא לגמרי ההמלצה שלנו! גם המחיר היה ממש טוב!
הצג עוד

סופיה ומקסים   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
המלצה חמה ביותר על איגור שצילם באירוע הבריתה שלנו אחרי שהתרשמנו מאיכות המגנטים שעשה בחתונה של חברה. איגור בחור מקסים, משקיע וזמין לכל שאלה ובקשה. אירגן לנו גם קשת בלונים ממש יפה :)
הצג עוד

שני ואלכס   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה על איגור מבת דודה של אלכס, אחרי שהוא צילם אצלה בכמה אירועים.כשראינו את המגנטים מלפני 6 ו-8 שנים, שנראים כאילו צולמו אתמול, ידענו שנבחר באיגור.איגור מאוד חייכן, אדיב, מקצועי, זמין ונגיש. הוא עיצב לנו מסגרת ייחודית למגנט לפי טעמנו במהירות. :)בעקבות המצב, דחינו את החתונה, ואיגור היה מאוד מבין ומתחשב.לסיום, כל האורחים בחתונה שלנו ממש התלהבו מהאיכות של הצילום של התמונות! ♥
הצג עוד

Alex   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
איגור אדיב ומקצועי, היה לאורך כל האירוע ויצאו מגנטים ממש יפים. קיבלנו בסוף האירוע שקית עם כל המגנטים שלנו כולל הגדלות ובלוקים מוכנים.
הצג עוד

שלי   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
המלצה של חבר על צלם מגנטים שעובד בשישי בערב, המשיך לשירות מעולה ומהיר של איגור, סבלנות ומתן מידע מקיף על ההצעה. תכנון של המסגרת לתמונה עד שתיהיה מושלמת לנו. במהלך האירוע היה סבלני מאוד והסתובב הרבה בין האורחים גם ברחבת ריקודים, בחר תמונות מעולות להגדיל ולייצר לבלוקים. ממליצים!
הצג עוד

שני   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
הגיעו צוות של שני צלמים לאירוע בת מצווה. היו שירותים, אדיבים ומקצועיים. שלחו את התמונות יום אחרי. הכל מאד מקצועי. מצלמים נהדר, נכחו כל האירוע. עם המון סבלנות למצולמים.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up