כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אורלי פרל ניר - צלמת

אורלי פרל ניר - צלמת

צלמי סטילס
טלפון:052-4544792
95
98 מתוך 100
לפי 15 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Aya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה על אורלי מחברים ולא ידענו שהיא תהפוך להיות ההמלצה הכי חשובה באירוע! אורלי אישיות מדהימה, יצירתית ונעימה, אחראית, רכה ואסרטיבית. אורלי גרמה ליום שלנו להיות יותר רגוע וכיף ושמח, במהלך כל הצילומים השרתה אוירה טובה ונינוחה, גרמה לנו להרגיש בידיים הכי טובות בעולם... ובסוף התמונות שהגיעו היו מטורפות! צילום של כל מי שצריך, רגעים קטנים וגדולים, אפשרות לעכל ולעבד את האירוע דרך המבט היפה שלה
הצג עוד

מאיה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אין לנו מילים לתאר איזו מהממת אורלי. היא הייתה הכי קשובה, חמה וזורמת. היא התאימה את עצמה אלינו ועזרה לנו להתמודד עם הלחץ ולהרגיש בנוח מול המצלמה ושהכל יצא טבעי. המון המון תודה

Dina   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אורלי המושלמת שלנו....הגענו לאורלי דרך המלצה של חברה של חברה, ואחרי שהתרשמנו מאוד מהעבודות שלה באינטרנט. מהרגע הראשון אורלי הייתה קשובה ומסורה אלינו, הבינה בדיוק במי מדובר והציעה הצעות מתאימות מנקודת מבטה המקצועית. לפני האירוע הייתה זמינה לנו מאוד לדבר על כל האופציות ולהרגיע אותי בעיקר:) ביום האירוע הופיעה בדלת ובקלילות מיד התחילה בעבודה, בלי שכמעט נרגיש שהיא שם. בצילומי זוגיות עשתה הכל כדי שנרגיש בנוח והשרתה אווירה נעימה ומשפחתית. כל זאת גם במהלך האירוע, תוך שהיא מקפידה להבין את המסגרות המשפחתיות ומי האנשים החשובים בחיינו. בקיצור - יצאנו מאוהבים😍
הצג עוד

nuritbench   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
לאורלי יש את הכישרון לתעד את הרגע מבלי לביים אותו. היא תופסת רגעים קטנים אבל קסומים וכל זאת בעודה מקפידה על תאורה וזויות מחמיאות, קומפוזיציות ונגיעות אמנותיות. אורלי תקתקנית ומקצועית ויודעת לנהל ל״וז ולגרום לדברים לקרות. ואת כל זה היא מצליחה לעשות כשהיא נשארת נינוחה ומקסימה. ביקשתי מאורלי כמה תמונות ספציפיות והיא זכרה ויישמה הכל, כאלה שאפילו שכחתי שביקשתי בזמן ששקעתי בריקודים. בנוסף היא גם יזמה כמה רעיונות לתמונות ואלה התמונות שיצאו הכי יקרות לליבי!
הצג עוד

Meytal   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אורלי היא צלמת מדהימה! היא נעימה, כיפית וזורמת. היא "תופסת" רגעים מיוחדים ומתעדת אותם נפלא. מאד נהנו להצטלם איתה, התמונות יצאו מדהימות. ליוותה אותנו מההתחלה ועד הסוף, היא בחורה מדהימה. הייתה זמינה לכל בקשה ודגש. תמונות עם אור רך, טבעי ורומנטי. מאד מייצגות אותנו ולא מאולצות. עם אורלי הגיעה צלמת נוספת מקסימה ומקוצועית ביותר, לאורך כל הערב הן לא הפסיקו לעבוד. ממליצים בחום!
הצג עוד

mor&maksim   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אנחנו רוצים להמליץ על צלמת אדירה- אורלי פרל ניר! ראינו את התמונות הצבעוניות, המעניינות והיפיפיות מחתונות אחרות ורצינו אותן גם אצלינו. כשנפגשנו עם אורלי היא יעצה לנו וכיוונה אותנו לבדיוק מה שצריך כולל הכוונה למה שמתאים לנו. בזכותה הדברים היו ברורים והבנו שאנחנו בידיים טובות. מהרגע שנפגשנו ועד ליום החתונה היה לה מאוד חשוב שהכל יהיה מסודר כולל לוקיישנים שאנחנו מתחברים אליהם כדי שהכל יהיה לשביעות רצוננו ומושלם לקראת יום החתונה. כל הליך הצילום היה מדהים כולל הליווי החם, המסירות והיצירתיות שהיו מתחילתו ועד סופו של היום הארוך והמאושר הזה. אורלי דאגה לכל פרט קטן והכינה אותנו לצילומים בצורה מושלמת. אין משהו מהיום הזה שלא תועד כולל כל הפרטים הקטנים בשביל לתעד את כל חוויית החתונה. אנחנו ראינו שכל ההליך לווה באהבה רבה ורצון שהתמונות שלנו יצאו באופן המושלם ביותר. באירוע עצמו כל האורחים רק פירגנו על היחס החם לכולם מצידה ומצד הצלמת השנייה מטעמה. הן צילמו את כולם ללא הפסקה תוך כדי כך שהן היו קלילות ונטמעו בקהל. היה ממש ממש כיף ומושלם!!!
הצג עוד

Stav   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
מהרגע שהתחלנו לתכנן את החתונה היה לנו ברור שאורלי תהיה הצלמת שלנו. הפגישה הראשונית עם אורלי הייתה מדהימה! אורלי נתנה לנו הרגשה שאנחנו בידיים טובות ומקצועיות מאוד! וכך היה! אורלי דאגה לעבור איתנו על כל הפרטים מהגדול לקטן ודאגה לדעת בדיוק מה אנחנו אוהבים ולא אוהבים ומה אנחנו רוצים שיהיה. הכל נעשה בחיוך והאהבה גדולה. וביום החתונה....מהרגע שאורלי הגיעה היא הביאה איתה הרבה שמחה,מרץ ורק רעיונות טובים ומשובחים.הכל זרם כלכך טוב ונעשה במחשבה כדי שלנו יהיה נוח וטוב במהלך הצילומים. והכי הכי חשוב.... האורחים שלנו לא הרגישו שנדחפים להם לפרצוף ומפריעים להם לחגוג ,לשמוח ולאכול. ללא ספק,הבחירה הכי טובה שיש! תודה רבה!:)
הצג עוד

ענבל_אברהם   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
לאורלי הגענו ממש במקרה, ואנחנו פשוט היינו מאושרים מהמציאה!אורלי הייתה נעימה, יצרה אווירה טובה מהרגע שנפגשנו איתה, נשארה עד השעות הקטנות של הלילה לצלם במסיבה ויצרה חיוכים סביבה כל הזמן פשוט מהיותה מלאת אנרגיות וקסם!
הצג עוד

רוזי215   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אין מספיק מילים לתאר את אורלי. אורלי חמודה, מקצועית, מהממת ומקסימה!היא יודעת את העבודה וכל תמונה שלה יוצאת פשוט מעולה! האורחים הדגישו שאף אחד לא נדחף להם או ביים אותם ואורלי פשוט נחמדה!והמחיר - ממש הוגן!
הצג עוד

עינבל אביגיל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגענו לאורלי לאחר חיפוש אינטנסיבי ברשת אחר צלם לחתונתנו שהתקיימה ערב חג שבועות. מהרגע שנכנסנו לאתר שלה וראינו את התמונות שהיא צילמה הבנו שזה זה. שיחת הטלפון עם אורלי רק אישרה לנו את ההרגשה שבחרנו נכון.אורלי היא קודם כל ומעל הכל אישה מיוחדת, חביבה, עם לב ענק וחיוך ענק עוד יותר. אורחינו הרגישו בנוח להצטלם, לא הייתה תחושה ש"נדחפים" לנו לפנים עם מצלמות, אורלי הפעילה אותנו ואת אורחינו בחביבות ובעדינות והיה פשוט כיף להצטלם ( ושנינו אנשים שלא אוהבים להצטלם ).התמונות יצאו מהממות! מיוחדות!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up