כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
הרב נפתלי שלמה

הרב נפתלי שלמה

רבנים ועורכי טקסים
טלפון:0522674296
95
99 מתוך 100
לפי 30 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
את הרב נפתלי ראינו בן זוגי ואני בחתונה של חברים קרובים שלנו וישר ידענו שהוא יהיה מי שיחתן אותנו. סגרנו איתו ברגע שהיה לנו תאריך סופי, יום אחרי שסגרנו עם האולם, וזו הייתה ההחלטה הכי טובה שקיבלנו.נפתלי בן אדם קשוב וסבלני, אכפתי ומרגש, הוא ערך לנו חופה בדיוק כמו שביקשנו ורצינו. הוא התעניין בכל אחד מאיתנו בנפרד וגם רצה לשמוע עלינו כזוג. דיברנו איתו על החתונה והחופה שאנחנו חולמים, שאלנו (הרבה) שאלות על התהליך והרגשנו שתמיד יש עם מי לדבר - בגובה העיניים ותוך רצון אמיתי בטובתנו. התחתנו בחתונת שישי צהריים בחודש יוני החם, אז ביקשנו חופה קצרה ותמציתית. נפתלי ערך לנו חופה זריזה אך עדיין מרגשת, עם קריצות הומוריסטיות ששמרו על חיוך בקרב המשפחה והחברים. לאחר החופה המחמאות על הטקס לא הפסיקו לבוא, הקהל (כמונו) הוקסם מאישיותו של נפתלי ומהאופן הקליל שבו הוא מעביר חופה מרגשת השומרת על המסורת היהודית.
הצג עוד

Dolev   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה על הרב נפתלי שלמה, מהשיחה הראשונה קיבלנו את התחושה שאנחנו בידיים טובות. הרב ליווה אותנו מהשנייה הראשונה והיה זמין לנו לכל שאלה או בקשה. הוא זרם איתנו בכל מה שקשור למהלך החופה, אנחנו רצינו חופה קצרה וקלילה אבל שעדיין תשמור על המבנה של טקס החופה ולא יחסר דבר, הרב ערך את החופה בדיוק כמו שרצינו!! דבר נוסף שממש אהבתי זה שהוא מאפשר את האופציה לקרוא דברים על החתן והכלה, המשפחה כתבה עלינו דברים והוא קרא וזה הוסיף חיבור של הקהל לטקס ופתח אותה בצורה ממש מרגשת, מצחיקה ומעניינת. התחברנו אליו ממש והוא ממש התרגש איתנו יחד.ממליצה בחום על הרב נפתלי שלמה אתם תזכו שהוא יחתן אתכם !!
הצג עוד

Mor   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
הרב היה קליל, מצחיק וזרם איתנו עם כל מה שביקשנו. ממליצים עליו מאוד!הוא דיבר איתנו והרגיע אותנו כמה חודשים לפני החתונה ובאמת ליווה אותנו בכל שאלה.היתה לנו חופה מאוד כיפית מצחיקה מרגשת וקצרה בדיוק כפי שביקשנו
הצג עוד

תימור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חיפשתי רב בנרות! הגעתי לקבוצה של מאורסים מאורסות בפייסבוק ומישהי המליצה לי על הרב נפתלי שלמה, היא שלחה לי סרטון של כל החופה שלה וידעתי שהוא זה שיחתן אותנו! בשיחות הרב היה זמין ומקסים. אני חייבת לציין שאבא שלי הוא אדם קצת קשה והוא עף על הרב!!! החופה הייתה קלילה, מהירה ומצחיקה. אנשים באמת באמת הקשיבו לחופה וזה לא משהו שקורה בחתונות היום בקיצור, אני ממממממממש ממליצה על הרב!!!!!!!! הוא היה מדהים, עם אנרגיות טובות וענה על כל השאלות!!!!!!!
הצג עוד

Shiran   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ראינו את הרב נפתלי באירוע של חברים שלנו והחלטנו שמתאים לנו. הוא עשה לנו חופה קצרה כפי שביקשנו והיה מרגש ושמח !
הצג עוד

Shiraz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הרב נפתלי שלמה מקסים! ישב איתנו שעה וחצי והסביר על כל התהליך של החתונה, על מה יהיה בחופה, תיאם איתנו את כל הפרטים לפי הרצונות שלנו היה מקסים, מלא ביקורות טובות מהמוזמנים של החתונה הייתה חופה קלילה וכיפית, קצרה ומצחיקה, ממליצה בחום!
הצג עוד

elortal271   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
ההיכרות שלנו עם הרב התחילה לפני כשנתיים. (נאלצו לדחות את החתונה בעקבות הקורונה). מההתחלה פגשנו רב מכיל, קשוב לציפיותנו, מכבד ותומך לאורך כל הדרך הזו שעברנו יחד. היה פתוח לרצונותינו (לספר עלינו כזוג במהלך החופה, שאני גם אתן טבעת לבן זוגי ושהחופה תהיה עניינית ונעימה), יש לציין שהוא היה מעבר לציפיותנו- החופה הייתה פשוט קלילה, מכבדת ,מצחיקה וקצרה- בדיוק איך שתיארנו אותה! ההשקעה שלו לאורך כל התקופה מאוד הייתה ניכרת- דאג לוודא שקיימים לנו כל הטפסים והאישורים ועזר במה שצריך, אפילו בערב החתונה הגיע מוקדם על מנת לוודא איתנו שהדרך שבה מספר את הסיפור שלנו מוצאת חן בעינינו ושאנחנו מסכימים לה. מאוד היינו מרוצים מכל ההתנהלות מולו ומודים לו על ההשקעה.
הצג עוד

maayanzaga   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הרב נפתלי שלמה ערך עבורנו טקס חופה קצר (לבקשתנו). הטקס היה מושלם, הטקסט שהרב כתב עלינו ועל הזוגיות שלנו היה פשוט מדהים. הרב גם תיאם עם החתן מספר בדיחות שיעלו במהלך החופה. תבחרו בכבוד הרב ולא תתחרטו.
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הרב נפתלי הוא אדם מקסים ונעים והוא הבין לגמרי את הראש שלנו ואיך אנחנו רוצים שהחופה תהיה. ביקשנו חופה קצרה וקלילה וכך היא הייתה בדיוק. הוא אפשר לנו להקריא נדרים אחד לשני והיה ממש קשוב וגמיש אתנו, עם חוש הומור טוב, ונתן לנו להרגיש מאוד בנוח. היה טקס מרגש וקליל בזכותו.
הצג עוד

Mor   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו אל הרב נפתלי שלמה דרך המלצה חמה, התחברו אליו באופן מיידי, הוא אדם נעים, רגיש וקשוב. בעל חוש הומור ופתוח.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up