כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
סיפור אמיתי - True Story

סיפור אמיתי - True Story

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0544548265
95
99 מתוך 100
לפי 127 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 5 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Herut   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הנרי הצלם ה-מדהים! בן זוגי מצא את הנרי, בהסתכלות הראשונית הבנו שזה סגנון הצילום שאנחנו רוצים- אותנטי, חופשי, תמונות שמספרות סיפור אמיתי, ליטרלי true story. הנרי ליווה אותנו גם בצילומי טראש, וכמובן בחתונה. השרה אווירה נעימה, וצילם בלי הפסקה. התמונות יצאו מעלפות!!! ממש ממליצים, בחום חום חום..לא תצטערו. מספיק להביט באתר כדי להבין את האיכות 😍
הצג עוד

Esther   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
החל מהפגישה הראשונה התקשורת עם הנרי היתה מקצועית, חברית ונעימה. תיאמנו ציפיות והכל התממש ביום של החתונה עצמה. רגישות אלינו, למשפחה ולחברים, תמיד עם חיוך, והתמונות בסופו של דבר - וואו! לא יכלנו לבקש תיעוד יותר נפלא ומדויק ליום המיוחד שלנו. ממליצים בחום:)
הצג עוד

lee.sudai   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
עם הנרי סגרנו אחרי המלצה מחברים. התמונות יצאו מעולות ובאיכות טובה! הוא זרם עם כל מה שרצינו לעשות והכל בחיוך. את התמונות קיבלנו גם נורא מהר. הוא פשוט צלם מקצועי
הצג עוד

shai.kupiec   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
נתחיל מזה ששנינו שונאים להצטלם ומאוד מובכים מלהיות במרכז העניינים. חיפשנו צלם שיבין לליבינו ויצליח בכל זאת לייצר עבורנו זכרונות יפים מאירוע חד פעמי. הנרי מקסים, אדיב ומוכשר, והוא הצליח בגדול. התמונות שצילם איכותיות, טבעיות ועדינות, בדיוק כמוהו. במהלך היום כולו הוא הפגין רוגע ונינוחות, ועם זאת ידע בדיוק איך לתקשר איתנו. מומלץ בחום 3>
הצג עוד

maya   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
התחלתי לחפש צלם לחתונה ולא הייתי צריכה להתאמץ יותר מידי, חברה המליצה על הנרי, שיטוט קצת באינסטגרם שלו וידעתי שזה הולך להיות הצלם שלי. אפילו לא טרחתי להיפגש איתו ולא טעיתי ממש לא היה צורך! לשמחתי הנרי היה פנוי בתאריך ומאותו הרגע שפגשתי אותו ביום של החתונה נרגעתי. כזה שקט ונינוח ומצד שני אסרטיבי מוכשר ופרפקציוניסט. לא הכנתי בכלל כלום לצילומים, לא הייתה לי תוכנית או סדר יום, הנרי הגיע לבית בלאגן מלא באנשים וילדים ופשוט יצר יש מאין! סידר והפיק בעצמו תמונות ספונטניות מושלמות! הייתה לנו חוויה מדהימה, התמונות להתעלףףףףף! לא מביישות קטלוגים של המגזינים הכי מפורסמים!!! תודה לך להנרי על יום מושלם, רוצים שוב!!!!!!!♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩ מיה וסניה
הצג עוד

Assaf   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אשתי מצאה את הנרי בעיקר לאור ההמלצות הרבות שראינו עליו כאן. האמת, שאין הרבה מה להוסיף מעבר למה שכבר הזוגות הקודמים כתבו אבל בכל זאת אנסה. הנרי הוא מקצוען אמיתי ואדם נעים שתשמחו שהוא לידכם ביום העמוס הזה. הוא משרה רוגע ונינוחות ואווירה נעימה וטבעית. חוץ מזה שהוא באמת צלם בחסד עליון. הוא באמת אחת מההצלחות של החתונה. תודה רבה הנרי!
הצג עוד

טל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
ואווו .. הנרי.. רצינו להודות לך על יום מושלם!! עשית לנו את האירוע ומאוד נהנינו מיום הצילומים איתך. הרגשנו מאוד בנוח איתך וזרמת עם הרעיונות שלנו גם שרצינו והכל היה בסבבה ובלי לחץ.. אז רוצים להודות לך שוב וממליצים עליך בחום רב.
הצג עוד

Diana   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו להנרי היקר אחרי חיפושים ארוכים של סגנון טבעי ואמיתי שירגיש לנו בנח ושנתחבר אליו. True story היה בדיוק הסגנון שחפשנו ורצינו. תמונות איכותויות מאוד, מקצועיות ברמה הכי גבוהה, צילומים נדירים של כל הרגעים הכי חשובים ושל הרגעים שלא דמיינו שקיימים והופתענו לטובה מהם, צילומים אדירים ושמחים והכי חשוב שתעדת את רגעי האמת באופן כ"כ רך, טבעי ואמיתי. הנרי, יש לך ידיי זהב, חוש צילום מדהים, אמנות ויצירתיות. תודה רבה מעומק הלב על הליווי הנעים, המקסים, האכפתי, היחס הנחמד, המנומס והטוב לנו ולאורחים, הכל בחיוך, נחמדות, זרימה וכיף. תודה רבה לך על תמונות נדירות, יפייפיות, מרגשות ואיכותיות ברמות על. קבלנו את כל התמונות שלושה ימים אחרי האירוע ושמחת אותנו, את משפחתנו ואת החברים מאוד. חשוב לציין שגם כבנאדם אתה מדהים, נעים, אמין, כיפי, משרה המון רוגע וביטחון. אוהבים ומעריכים, חתונת שישי צהריים 14.06.19, דיאנה ומתן זעירא.
הצג עוד

ליאור   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הנרי הוא צלם סופר מוכשר! הוא מביא איתו הרבה רוגע ואנרגיות מדהימות. הוא לקח אותנו ללוקיישנים יפים בטבע להצטלם בהם, הוא שלח את התמונות במהירות שיא והתוצר היה מושלם וטבעי. והוא באמת בן-אדם מקסים ונעים שכיף להיות לידו.. אנחנו ממליצים מכל הלב!
הצג עוד

Liron   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אז הגענו להנרי מ'סיפור אמיתי' דרך האתר וישר התלהבנו! איכות התמונות ברמה מדהימה, הנרי זרם איתנו והיה מאוד נינוח וסבלני. סגרנו חבילת צילום סטילס וקיבלנו במתנה צילומי זוגיות שהיו מושלמים! נהנו מכל רגע :) ממליצים בחום על הנרי והצוות המקסים שלו. אין ספק שאם תבחרו בו תרוויחו צלם מקצוען ואדם מדהים!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up