כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
chair4u צ'ר פור יו- אישורי הגעה, סידורי ישיבה ועמדות רישום

chair4u צ'ר פור יו- אישורי הגעה, סידורי ישיבה ועמדות רישום

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0545730007
92
99 מתוך 100
לפי 73 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ספיר ושי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לירני, מלך שלנו!!!!!!!! 👑 כבר כמה ימים שאנחנו מחפשים את המילים הנכונות והמדויקות שיוכלו לבטא נכונה את מה שעשית בעבורנו לאורך כל התקופה ובפרט בערב החתונה!!!!! לירני, אתה פשוט מלך, אגדה, גוש לב זהב אחד ענק!!!!! פשוט תודה תודה ושוב תודה! תודה שהרגעת אותנו בכל רגע רגע, שהיית לצידנו בשעות הקטנות של הלילה, שלא ויתרת עד שאחרון האורחים ענה לך באישורי ההגעה... תודה עצומה על החיסכון הענקי באירוע והלווי הצמוד לאורך כל הדרך!!! ❤ תודה לכל הצוות הנפלא שהגיע איתך לאירוע והיה חלק עצום מהערב החשוב בחיינו. אוהבים אותך מהלב❤❤ ספיר ושי טטואני 19.09.19
הצג עוד

לילי ואחיה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לצ'ייר פור יו דרך חברים שהתחתנו, ואחרי שקראנו ביקורות טובות ברחבי האינטרנט. לקחנו מהם גם אישורי הגעה וגם סידורי הושבה ואנחנו מרוצים מאוד מהשירות והתוצאה. כל שאלה נענתה באדיבות ואיכפתיות, הרגשנו יחס אישי. בנוגע לאישורי הגעה אציין כי הם הצליחו לתת לי תמונה ברורה על מה הולך להיות באירוע (למרות שאין מה לעשות והיו לא מעט אנשים שאישרו ולא הגיעו בפועל, אבל כמובן שזו לא אשמת החברה). החבה דאגה לעמוד מול האולם ולסדר אותו בצורה הכי טובה מבחינת כמות הרזרבות (נפתח לי רזרבה אחת מתוך 445 איש שהגיעו). בקיצור- ממליץ בחום.
הצג עוד

אפרת ואלעד   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
אז הכל התחיל משיחת טלפון...ביקשתי פרטים אודות השירות וקיבלתי מענה מפורט ומאוד משכנע תוך כדי סבלנות לשאלות שלי(והיו הרבה😊)..הגיע היום המיוחל והצוות הגיע,תקתק עניינים ודאג שכל האורחים יישבו תוך כדי לחץ והכל ברוח טובה ובסבר פנים נעימות😊אם אתם מלבטים אם לקחת חבקה ואיזו...אל תתלבטו Chair4u זאת ה חברה ואני כבר סיפרתי ודאגתי שלחברים שלי לא יהייה ספק וייקחו אותו לחתונות שלהם!!אני כל כך מרוצה שבסוף בחרתי בהם והם עזרו לי לחסוך לא מעט כסף וכל ה"כאב ראש" והחששות שהיו לי לפני האירוע בקשר לכל המוזמנים ואישורי הגעה וכמובן הושבת האנשים בתנאי לחץ בלי לפתוח שום רזרבב כי יש להם את השיטות שלהם הוכיחו את עצמם!!!ר אחלה אנשים ואחלה חברה!!חבר'ה פשוט מדהימים !!!
הצג עוד

ליטל ואורי   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
חברת צ'רפוריו נתנה לנו שקט בכל התהליך מתחילתו- האישורי הגעה ועד סוף האירוע! רוב החברות מוכרות לכם אישורי הגעה ומה שמייחד אותם זה שמעבר לאישורי הגעה (ברמת דיוק גבוהה,וללא הגבלה של הודעות/שיחות) הם גם מגיעים לאירוע ומושיבים את המוזמנים כך שאין צורך להביא בכלל מישהו מהמשפחה שידאג לזה, הם יעשו הכל כדי שהאולם לא יפתח לכם רזרבה סתם! תעשו טובה לעצמכם ותיקחו אותם, שקט נפשי כזה לא קיבלנו משום ספק! סמכנו עליהם בעיניים עצומות לאורך כל התהליך, לירן היה קשוב לנו בכל שעה ביום, והרגיע בלי סוף! היה פשוט משתלם הם חסכו לנו כסף, המון כסף! שווה כל שקל, תבינו שהכסף שאתם משקיעים בהם חוזר אליכם כפליים! מלא מזל טוב לכולם!
הצג עוד

ויטל ובר   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
לירן היה מאוד שירותי!! ליווה אותנו באופן אישי לכל אורך התהליך, הסביר על כל שלב במדוייק והסביר בדיוק איך להתנהל מול האולם כדי לשלם בדיוק את מה שאנחנו צריכים ולא שקל יותר. הדיוק שניתן לנו לגבי הצפי של המוזמנים היה מדוייק ביותר ! בקיצור לא תתחרטו !!
הצג עוד

רבקה ופיני   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
ברצוני להמליץ בחום על חברת ההושבה צ'ר פור יו, יש לציין שאל חברה זאת הגעתי דרך האינטרנט, עקב חתונת בני שהתקיימה באולמי טרויה ב-5.3.18. התקשרתי ועודכנתי באדיבות רבה על השירות, ומעבר לכך כל התהליך: עידכון שמות האורחים , וסידורי ההושבה, היו בליווי צמוד בנגישות ותמיד באדיבות רבה ובמקצועיות, כמובן גם צוות עמדות הרישום היה מקצועי, ובהחלט נחסכו מאיתנו תשלומי רזרבה מיותרים בעקבות השירות המצויין והמקצועי יישר כח לכם ותודה מכל הלב לסמנכ"ל לירן אשר ליווה אותנו בכל התהליך. תודה רבה הילה דבש
הצג עוד

נטלי ואדיר   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
שירות מצויין , מקצועי ,אדיב ונעים לירן לא משאיר אפשרות לשאלות פתוחות שאין עליהן תשובות. ההסבר שלו לכל התהליך מפורט ומצויין מלווה בייחס אישי . ממליצה בחום ובטוחה שבארוע הבא צ'ר פור יו תהיה החברה שנשתמש שוב בשירותיה.
הצג עוד

Nir   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
החברה מאוד מקצועית גם באישורי הגעה וגם מרמת הדיוק של הסידורי הושבה שאפילו במספרים שקיבלנו כבר ידעו לכמה להתחייב, חסכו לנו הרבה ודאגו שלא ישארו לנו חורים בשולחנות אפילו שמאוד דאגנו בהתחלה היינו עם לירן והיה אחלה ממליצים בחום ניר וחן.
הצג עוד

יפית ויאיר יחזקאל   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
חוויה מצויינת! קיבלנו יחס אישי ושירות נהדר ומקצועי מעל המצופה! החל מתחילת התהליך של אישורי הגעה שבו דאגו לתת לנו עידכונים שוטפים לגבי מצב המוזמנים, ועד לערב החתונה עם הגעת צוות ההושבה משה, אורי ואלעד שדאגו לכל האורחים! ותודה ענקית ללירן שליווה אותנו מההתחלה!!
הצג עוד

shir   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
מחפשים את המילים כדי להסביר כמה אנחנו שמחים שבחרו בחברה המדהימה הזו ובראשה לירן סמנכ"ל החברה, שהפך להיות ממש משפחה ואפילו הגיע לאירוע!!! קיבלנו תמיכה בשעות לא שעות תמיד בחיוך ובהכלה רבה, גם בימים מאוד לחוצים שהיו לנו, תמיד הם היו שם בשבילנו. מעבר ליחס המדהים ולמחיר המצחיק אנחנו יכולים לומר בבטחון מלא שהחברה הזו חסכה לנו המון כסף. נציגיה רצו במהלך החופה, להוציא כסאות של אלו שלא הגיעו ולהוסיף למקומות שהגיעו. בזכותם לא שלמנו אפילו רזרבה אחת, כל זאת בלי שאף אחד מהאורחים שם לב כלל. תודה לכם שהייתם שותפים מלאים ביום המושלם והמרגש שלנו. ממליצים בחום רב!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up