כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
וידיטאו Viditeo

וידיטאו Viditeo

צלמי וידאו
כתובת:תל אביב
טלפון:052-7281057
95
99 מתוך 100
לפי 17 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
kamm_girl   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגענו לאיגור דרך המלצה של צלם הסטילס שלקחנו, כבר בדיחה הוא היה נעים, מקצועי וענייני
הצג עוד

Diana   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אנחנו לא יודעים מאיפה להתחיל מרב שאנחנו ומשפחתנו מבסוטים ומרוצים. קבלנו את הווידאו הקצר והארוך כמה ימים אחרי החתונה. איגור היקר ליווה אותנו במקצועיות רבה, נחמדות, רוגע, כמעט ולא הרגשנו אותו וכשצריך הדריך אותנו באופן מדהים ולפי דעתנו זה עשה את הכל לאמיתי ומעבר לכל הציפיות שלנו במפגש עם התוצרים. הסרט הקצר פשוט נדיר, אין מילים!!!! והארוך על אחת כמה וכמה, פשוט שוב, אין מילים שיתארו עד כמה הוא מנציח את הכל בשלמות, מקצועיות, רמת צילום גבוהה ביותר. אנחנו ממליצים ממש בחום בלי לחשוב פעמיים, פשוט מציאה של צלם ווידיאו!!!!! הבחירה הכי טובה שעשינו ושתוכלו לעשות!!! תודה רבה לך איגור מעומק הלב, שתמשיך לשמח זוגות ביום משמעותי זה!!! אוהבים ומעריכים דיאנה ומתן זעירא 14.06.19
הצג עוד

Ofer&Noah   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
בהתחלה בכלל לא רציתי לקחת צלם וידאו לחתונה אבל אחרי שקיבלנו את הסרטים שאיגור הכין לנו הבנתי כמה טעיתי ואיזה מזל שהקשבתי לבן זוגי.. איגור עשה עבודה נפלאה! הוא הצליח להעביר בצורה מדויקת את האווירה השמחה והקרובה לטבע בחתונה שלנו והיטיב ללכוד את כל הרגעים החשובים והמרגשים. הוא גם התאים בצורה מושלמת בין השירים והמוזיקה שבחרנו למתרחש בקליפ. על אף שהיו לנו חששות טרם החתונה מכל עניין צילום הוידאו, הרגשנו מאוד בנוח עם איגור במהלך יום הצילומים, הוא היה מקסים ואפשר לנו להיות משוחררים וטבעיים. הוידאו הקצר והארוך הגיעו בזמן באיכות מעולה, אהבנו מאוד ומבחינתנו היה מושלם ללא צורך באף שינוי! איגור תודה רבה על הכל (מתנצלים על העיכוב בכתיבת ההמלצה:) - ממליצים מאוד!!!
הצג עוד

yasmin82lev   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
איגור פשוט אומן! הוא הצליח להעביר בצורה מושלמת את האווירה השמחה, הנינוחה והצבעונית בחתונה שלנו ותפס בצורה מדויקת את כל הרגעים החשובים והמרגשים. העריכה שלו מאוד טבעית ואותנטית ועם המון חוש הומור! הרגשנו מאוד בנוח עם איגור במהלך יום הצילומים, הוא אפשר לנו להיות משוחררים וטבעיים ללא הוראות בימוי מצידו. הוידאו הקצר והארוך הגיעו בדיוק בזמן שהבטיח ובאיכות מעולה! איגור מקסים ומקצוען אמיתי ואנחנו ממליצים עליו בחום :-)
הצג עוד

Marisha   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
היה לנו מזל למצוא את איגור! אנחנו לא הלקוחות הכי קלים ויצאנו מרוצים מאוד, איגור מקצועי מאוד, עשה עבודה מצויינת במהלך הארוע ולאחריו, היה קשוב לבקשות שלנו. פשוט כיף, ממליצים בחום!
הצג עוד

ליז דימור   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אין לתאר את רמת שביעות הרצון שלנו מאיגור. איגור היה מדהים מקסים ונעים! היה ממש כיף לבלות איתו במהלך ביום הוא שידר שקט ורגוע והיה ממש מקצועי- זה היה ניכר עוד יותר בתוצאות! האיכות של הצילומים שלו היתה משהו שאפילו לא ציפינו לו. הוא צלם סופר דופר מקצועי והאיכות של הצילום מדהימה! גם העריכה שלו היתה מעולה והתוצאה מושלמת! ממליצה בחום!!! פשוט בחור אדיר ובזכותו יש לנו סרטון (וסרט) הכי מדהימים שיכולנו לבקש!
הצג עוד

tamir.ashkenazi8   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
איגור הוא פשוט תותח אמיתי, אני ממש לא חשבתי לקחת צלם וידאו לחתונה אבל עכשיו אחרי שקיבלנו את הסרטון שאיגור הכין לנו הבנתי כמה טעיתי ומזל שהקשבתי לבעלי (: הסרטון מקיף את כל האירוע, מראה גם אותנו וגם את המשפחה והחברים , מכיל המון המון רגעים מיוחדים, פשוט כיף ובאיכות מדהימה!!! ומעבר לזה איגור היה מדהים לכל אורך האירוע, הוא היה חלק מהאירוע מבלי לתת לנו הרגשה שהוא מעיק עלינו או עומד עלינו עם המצלמה .
הצג עוד

corotem2   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
כבר כשפגשנו את איגור בפגישת ההיכרות התרשמנו מהנעימות, הכנות, הצניעות והמקצועיות שלו. ביום החתונה הוא ליווה אותנו משלבי ההתארגנות ועד לשעות הקטנות של הלילה, לאורך כל היום הוא היה מקסים, סבלני, קשוב, מקצועי ורגיש לכל פרט. ואכן, המקצועיות והרגישות באות לידי ביטוי בסרטים שקיבלנו. שוב ושוב אנחנו צופים בסרטים המקסימים, האמנותיים, הערוכים היטב והמתעדים בצורה כיפית ויפייפיה את היום המיוחד שהיה לנו (וטס כל כך מהר) איזה מזל שיש לנו מזכרת מדהימה ממנו :) ממליצים על איגור בחום!
הצג עוד

Neta   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
כשהגענו לבחירת צלם וידאו הבנו (או יותר מדויק – החצי הנשי הבין!) שאנו עומדים לצבור כמה שעות צפייה טובות לפני שאנו מחליטים לעשות בחירה גורלית כזו או אחרת... לאחר קבלת מספר המלצות ושיטוט קליל ברשת מהר מאוד הבנו שרבות משעות הצפייה שלנו יוקדשו לסרטים של VIDitEO. כבר בסרטון הראשון בו צפינו קבענו כי אין ספק שעומד מאחוריו אדם מוכשר ביותר, שיודע בדיוק מה הוא עושה. עם כל סרטון נוסף בו צפינו הבנו כי מדובר באדם מלא מקצועיות ויצירתיות, שמצליח ליצור סרטון אישי, אחר, ייחודי ומרגש בכל פעם מחדש... בשלב זה ידענו כי אנחנו חייבים להיפגש! כיוון שידענו באופן טבעי כי מתפקידו של הצלם ללוות אותנו בצמוד במשך כל יום החתונה, הבנו שלא די במקצועיות וחובה כי אותו אדם יהיה מישהו שנרגיש עמו בנוח וישרה עלינו תחושה קלילה ונעימה על מנת שנוכל להעביר את היום שלנו בכיף וברוגע. כמספר דקות לתוך הפגישה עם איגור ידענו שזה זה! מעבר להיותו מוכשר (ברמות!), איגור אדם אדיב, שקט, נעים ומקסים! אנחנו ללא ספק ממליצים בחום ומכל הלב! ♡♡♡
הצג עוד

Reut   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
חיפשנו צלם וידאו לחתונה במשך המון זמן כי אני פדנטית ושמה לב לפרטים הכי קטנים ופשוט לא הצלחתי להתחבר לאף צלם, תמיד היה לי מה להגיד... עד שהגעתי לאיגור :) איזה בן אדם מגניב! והסרט שהוא עשה לנו זה בגדר יצירת אומנות. לא להאמין שהוא היה צלם יחיד והצליח לתפוס את כל הרגעים הכי מדהימים, זה כאילו שהוא היה בכל מקום בו זמנית. איגור משרה רוגע ואווירה טובה לאורך כל היום, הוא מאוד מאוד מקצועי ואמנותי, שלושה חודשים אחרי החתונה ואני לא מפסיקה להסתכל על הסרט חתונה שלנו ולהראות לחברים ומשפחה. ממש ממש מומלץ!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up