כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
לירז שחר
95
99 מתוך 100
לפי 70 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Yael   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
לירז האלופה הייתה בחירה קלה במיוחד, איפרה חברה טובה והאווירה, הנועם והתוצאה הסופית היו מדהימות. לירז נתנה לי להרגיש נסיכה אבל גם עצמי בתור בחורה שלא ממש מתאפרת ביום יום. אם יש מישהי שאת רוצה לידך בבוקר של האירוע זו לירז. איפרה גם את אמא שלי ואחותי וכולן היו סופר מרוצות.ממליצה בחום!
הצג עוד

Orit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לפני שנתיים וחצי היינו אמורים להתחתן חזרתי ללירז בכל פעם שקבענו מועד אחר. לפני שבועיים התחתנו ולירז המהממת הייתה איתי כל הבוקר של לפני. קשובה מאוד, מקצועית ומנוסה מאפרת בסבלנות רבה וההרגשה הייתה כל העת של קרבה, חום ואיכפתיות. לירז חכמה , מבינה באנשים ומשרה רוגע ובטחון. תודה לך
הצג עוד

Karine   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אחרי שהחברה שלי המליצה לא חשבתי פעמיים אהבתי את הסגנון ובנסיון היא הייתה מקצועית והרגשתי שהאיפור טבעי והשיער בסגנון רומנטי בוהו שיק בדיוק כמו שרציתי קיבלתי מלא מחמאות ביום החתונה היה מדהים!
הצג עוד

ayelet.betesh   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
לירז שחר המ-ד-ה-י-מ-ה. בחורה סבלנית, קשובה, רגועה ומרגיעה ( וזה כלכך חשוב!) אחרי הניסיון, הבנתי שהיא פשוט מקצוענית ונתתי לה יד חופשית - והתוצאה הייתה מבחינתי מושלמת. היא פשוט הצליחה לשמור על המראה הטבעי שלי ולהוסיף לו גלאם, וזה היה מהמם!!!! כל זה לא לפני שהיא רצתה לראות תמונה של השמלה, שאלה אותי מה הכיוון שלי - ופשוט יישמה את הכל מעבר לכל הציפיות שלי. כמובן האיפור והשיער החזיקו עד סוף הערב כמו בתחילתו (יש לי תמונות מסוף הערב - ולאא רואים הבדל) כל זה בחום ובלחות של אוגוסט. היה כלכך כיף להעביר איתה יום שלם, פשוט הצליחה להשרות רוגע ונועם עם הסבלנות הבלתי נגמרת שלה! בחורה שהיא כישרון נדיר ונכס לכל כלה עתידית!
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אל לירז הגעתי דרך המלצה מחברה. שמחתי שמצאתי את מה שרציתי במחיר שפוי. זו אחת ההחלטות הטובות ביותר שעשיתי באירגוני החתונה. מהרגע הראשון שפגשתי אותה בזמן הניסיון, התחברתי אליה באופן מיידי. מהשיחות הכיפיות והרגשת הביטחון שהיא השרתה, ועד למקצועיות ולשימת לב לדקויות באיפור ובעיצוב השיער. לירז משרה באופן מידי רוגע כל כך נחוץ, וגורמת להכל להיראות קל. פשוט סמכתי עליה לאורך כל הדרך. ביום האירוע נהניתי לקשקש איתה תוך כדי שהיא מתקתקת עיצוב שיער מושלם שהחלפתי ברגע האחרון, ואיפור מקצועי שקלע בול לטעם שלי. רציתי לדאוג מראש לגיבסניות לעיצוב השיער ולא הספקתי. בבוקר החתונה לירז הביאה זר שלם מבלי לדרוש תמורה על כך, נטו מתוך טוב לב! בעיני דבר מוערך מאוד. בנוסף, היא איפרה את המלווה שלי שהיתי מרוצה לא פחות. האיפור והשיער לא זזו לאורך כל היום, וקיבלתי עליהם מחמאות רבות מכולם. לירז מהממת וכובשת באופי ובכשרון שלה. ממליצה בחום! :)
הצג עוד

Miri   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
איכשהו איפור ושיער זה הדבר שלקח לי הכי הרבה זמן לבחור והדבר האחרון שסגרתי. ולכןו זה לא פלא שהגעתי אל לירז. אכלתי כמה כאפות מכמה מאפרות (הערות לא במקום, התנהגות מתנשאת, אותיות קטנות שנזכרו להגיד לי לגבי השירות וכו'). אז כשהגעתי אל לירז הייתי פאסימית וקצת שלילית. הספיקה פגישת נסיון אחת איתה בכדי שאחזור להיות הכלה העתידית הנרגשת והאופטימית! יש לה גישה כל כך נעימה ולא מתאמצת אל אנשים, כנה ואמיתית. מישהי שלא מנסה למכור את עצמה יותר מדי כי היא יודעת מה היא באמת שווה וכמה יזכה מי שיבחר בה. בחרתי בלירז כי לפי העבודות שלה נראה שמדובר באמנית. בחורה עם כשרון אמיתי שלא סתם לוקחת מישהי, ממלאת אותה באיפור והופכת אותה לגרסה יפה (במקרה הטוב) אך כלל לא דומה של עצמה, אלא במקרה של לירז היא נשארת נאמנה למי שמולה, ובכשרון מדהים הופכת אותה לגרסה המדויקת אך היפה יותר של עצמה. כל כך חששתי שירגישו לגבי כמו שאני מרגישה פעים רבות לגבי כלות - איך דווקא ביום שבו כולם באים לחגוג את יום החתונה שלך ולראות אותך, את בכלל לא דומה לעצמך, עם שכבות על גבי שכבות של איפור שאולי מצטלמים היטב, אבל ניכרים לעיני כל מי שפוגש אותך במציאות. גם חברתי ואמא שלי התאפרו אצל לירז, ואצל כולן התחושות היו זהות, וככל שהסתכלנו אחת על השניה הבנו עד כמה מוכשרת הבחורה הזו. המלווה שלי כבר הספיקה להתאפר אצל לירז עבור אירוע אחר חשוב בחייה, ואין ספק שכולנו נמשיך כך. אני מאוד מאוד ממליצה על לירז!!! גם כי זמן ההתארגנות יכול להיות אירוע מלחיץ בו את פקעת עצבים ורק מחכה שזה יגמר, או שבמקרה שהיא שם, זה יכול להיות קליל נעים ומרגיע, רגע לפני שההתרגשות סוחפת אותך. וגם כי מדובר באמנית, עם כישרון מדהים, שלשמחת הכלה שבוחרת בה, הופכת להיות ליצירת האומנות שלה, בגבולות מי שאת באמת.
הצג עוד

yanivkn   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אני חייבת להודות שלא היו לי הרבה התלבטויות לגבי הבחירה בלירז. אחרי שהיא איפרה כמה חברות שלי בחתונות שלהן, הבחירה שלי בה הייתה ברורה. כבר בפגישת ניסיון, היה לנו חיבור טוב ולירז מיד הבינה מה אני רוצה וידעה להתאים לי תסרוקת ואיפור מושלמים. ביום החתונה לירז הגיעה בזמן, והיה פשוט תענוג להעביר איתה את היום הזה. אין ספק שאחת הסיבות שהייתי רגועה לאורך כל היום הזה זה בזכותה. לירז רגועה, שלווה, מקצועית ומשרה הרגשה של רוגע לאורך כל היום (שזה אחד הדברים החשובים ביום כזה), אבל הכי חשוב היא פשוט טובה במה שהיא עושה! התוצאה הייתה מושלמת, האיפור היה טבעי, התסרוקת החזיקה מעמד לאורך כל הערב וקיבלתי אינספור מחמאות. בקיצור ממליצה בחום! תודה לירז!
הצג עוד

looney2   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אל לירז הגעתי דרך המלצה מחברה בעבודה שלירז עשתה לה איפור ושיער ביום החתונה. החלק הזה של למצוא שיער ואיפור היה החלק הכי מתסכל בכל אירגוני החתונה. חיפשתי מישהי במחיר סביר,שתקשיב לי ושתבין אותי,שתהיה כישרונית ונעימה וזאת לירז. ברוגע הזה שלה בלי יותר מדי התפלספויות היא פשוט הוציאה אותי ב ד י ו ק איך שרציתי. נהניתי איתה במהלך כל היום והיה לי כל כך כיף לבלות אחתה את הבוקר כאילו אנחנו כבר חברות ממזמן.. בתור אחת שלא מתאפרת כמעט בכלל ורוב הזמן נראית כמו איזה קיבוצניקית שמחתי שהייתי אני ולא עם איזשהי תחפושת..הרגשתי הכי טבעית שיש. גם באירוע עצמו אנשים החמיאו בלי סוף על השיער והאיפור ואמרו שזה כל כך מתאים לי וכל כך אני. יש לציין שהאיפור והשיער החזיקו כללללל הערב כולל אפילו דמעות רצופות של איזה עשר דקות וקפיצות אינסוף. לירז,תודה תודה תודה! מחכה כבר לפעם הבאה שניפגש!
הצג עוד

Dikla   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
ממליצה בחום! התחתנו ב 6/10/16 ולירז היתה בחירה מאוד ברורה. את לירז הכרתי לפני 3 שנים כאשר איפרה חברה שהתחתנה ואותי אז כמלווה. לא רק שהיא מוכשרת באיפור קל נעים ומתאים בול למי שהיא מאפרת אותו. חשוב עוד יותר העובדה שהכימיה איתה מעולה!!! בבוקר הארוך של יום החתונה אותו עברנו יחד היתה אווירה כיף והרבה מאוד בזכותה. חייכנים זורמת ואישיות מקסימה. ברמה המקצועית לירז איפרה אותי בול כמו שרציתי לא יותר מדי ולא פחות מדי. השיער היה מושלם בלי הרבה מאמץ היא עשתה עבודה מקצועית שהחזיקה ערב שלם גם איפור וגם השיער (ואנחנו התחתנו על הים כך שמי שיודע כמה לחות ותלתלים זה לא עיניין של מה בכך). אין ספק שלירז עמדה בכל הציפיות, היה לי חשוב מאוד שהאיפור לא יראה כמו שכבות של מיק אפ דוגמאת בטון על בניין ושהכל יראה קליל וטבעי וזה בדיוק מה שהיה !
הצג עוד

טניה סונין   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אל לירז הגעתי מהמלצות באתרים... ומסתבר שאיפרה גם את חברה שלי בחתונה שלה.. לא היו לי דרישות רבות, אבל היה לי חשוב שהאיפור יהיה מאוד עדין ושהשיער יהיה אסוף וחזק! מעבר לזה שהיא איפרה אותי מדהים ומיוחד, והשיער לא זז בכלל.... היא גם בנאדם שהכי כיף להעביר איתו את בוקר ההתארגנות... בלי לחץ בחיוך רחב ובניחותה.. ממליצה מאוד על לירז היא סופר מקצועית!!! דרך אגב היא גם עשתה איפור ושיער לאמא שלי שיצא עדין ומדהים, הדגישה לה את העיניים וממש פתחה אותן...
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up