כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק לא פעיל
עסק מאומת
כלה להשגה

כלה להשגה

שמלות כלה
טלפון:052-5454455
94
98 מתוך 100
לפי 16 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Leila   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
Rotem is absolutely amazing! At the last minute she saved me by perfectly altering the dress I bought abroad and finding the exact veil to beautifully match my dress. Rotem is super professional and she's a true angel and I'd highly recommend her to all brides
הצג עוד

Lior   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אז החלטנו להתחתן, רותם היא בת דודה שלי אז לא הייתי בטוחה אם אני רוצה לערבב עסקים ומשפחה. לאחר שיחה קצרה איתה- החלטתי ללכת על זה. זו היתה ההחלטה הכי כיפית וחכמה שעשיתי. רותם ליוותה אותי משלב הבחירה- אילו בדים אני רוצה, איזה סגנון, איזו גזרה, ולכל אורך הדרך היתה סבלנית, אכפתית, יצירתית ועבדה ללא פשרות. היא מקצוענית, היא יודעת מה היא רוצה, היא לא מתפשרת על איכות, על נוחות, על כך שהשמלה תהלום ותחמיא. היא הקשיבה לכל הגחמות שלי, מצאה פתרונות והיתה זמינה עבורי בכל שלב ובכל שעה ביום. רותם היא פשוט מתנה שקיבלתי לתקופה הלחוצה והלא תמיד פשוטה הזו- של הכנות לחתונה. ממליצה בחום רב!!!
הצג עוד

הדר 30   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
את "כלה להשגה" ראיתי ראשונה באתר ומייד התקשרתי לקבוע פגישה. שמחתי להכיר אות רותם המדהימה שכבר עשתה רושם טוב. במהלך אותו שבוע הלכתי לראות עוד כמה מקומות אך כלום לא השתווה למכלול שיש אצל רותם- שמלה נתפרת לפי רצונך מידותייך איפור ושיער כל זה מגיע עד מקום ההתארגנות- התאים לי ממש. התחתנתי בשישי צהריים כך שזה היה ממש חשוב לי. ביום האירוע הגיעו אלי רותם אדוה-מעצבת השיער האדירה וליטל המאפרת התותחית בדיוק מתי שקבענו הכל תיקתק כמתוכנן הכל היה מדהים כמו שדמיינתי והמחמאות על השמלה השיער והאיפור לא מפסיקות. חשוב לי גם לציין שהמחיר גם הוא מדהים. בקיצור ממליצה בחום.
הצג עוד

נתי   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
חווית החתונה הפכה למושלמת בזכות כלה להשגה!! לרותם תמיד היתה סבלנות ורצון שהכל יהיה כמו שחלמתי לא משנה מה זה דרש ממנה,.לרותם אכפת שהכלה תצא מרוצה, היא תמיד שם מקשיבה, שמחה מוספיה המון שמחה ואנרגיה כלה להשגה עונה על כל הצרכים של הכלה- בין אם זה הגשמת חלומות ובין אם זה אוזן קשבת. ממליצה בחום על המקום!! ובמיוחד על רותם המקסימה שעובדת מכל הלב כדי לשמח!
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אין מספיק מילים שיוכלו לתאר את החוויה המדהימה שעברתי מהיום שהגעתי לסטודיו ״כלה להשגה״ ועד יום החתונה... המקצוענות, היחס, האכפתיות לאורך כל הדרך (גם כלפי המלוות) וכמובן התוצאה הסופית שהיתה מדהימה! הגעתי בלי כיוון בכלל ובלי חיבור כל כך גדול לשמלות... ולאורך כל הדרך ידעתי שיש על מי לסמוך. רותם ושאר צוות ״כלה להשגה״ באמת היו שם בשבילי להכל, ידעו לייעץ בצורה הכי מקצועית ואמינה! ביום החתונה הסטודיו הנייד הגיע עד אלי, רותם, ליטל המאפרת ואדווה מעצבת השיער ובזכותן היה לי פשוט יום מושלם, נהניתי מכל רגע! ממליצה בחום לכל מי שעדיין מתלבטת או לא כל כך מתחברת לסלוני כלות למיניהם, מבטיחה שלא תתאכזבו... :)
הצג עוד

hofit1980   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
כל מי שמעוניינת בחוויה אישית, נעימה ומרגיעה - שווה קריאה! אל רותם הגעתי במקרה דרך הפייסבוק, אחרי חיפוש נואש ברחבי באר שבע והדרום. אהבתי את האפשרויות שהופיעו באתר, גלויות עם מחיר מלא, ואת העובדה שניתן לקבל באותו המקום גם איפור ושיער. לצערי הסטודיו נמצא בשוהם ולכן פניתי לרותם לשאול האם היא מכירה בתי עסק כשלה בדרום. לא חשבתי שתחזור אליי, למה לבעל עסק אחד להמליץ על אחרים? למה בכלל להשיב לשאלתי אם היא יודעת שהמרחק בעייתי עבורי? להפתעתי הגמורה רותם חזרה אליי מהר מאוד עם רשימת בתי עסק והרגיעה אותי שהחיפוש תמיד מתסכל, ושהיא כאן עבורי לכל שאלה. הנועם שלה, יחסה האישי, האכפתיות, העובדה שחזרה אליי כמה ימים לאחר מכן לראות אם הסתדרתי - כל אלו הבהירו לי שאני מפספסת כאן משהו מדהים. התייעצות קצרה עם בעלי המתוק ותיאמתי פגישה עם רותם. מהון להון התאהבתי וצפיתי בשמלה שלי מתעצבת בבדים מדהימים שבחרה עבורי רותם על פי טעמי האישי ובלי פשרות. יומיים לפני האירוע נלחצתי , כמו כל כלה....רותם קראה לי מיד לסטודיו ולא הניחה לי לעזוב עד שלא הייתי מרוצה לגמרי. ביום החתונה הגיעה אליי רותם לב"ש, יחד עם ליטל המאפרת וכרמל מעצב השיער, כמה שמח הם עשו לי! רותם אפילו דאגה לארוחת בוקר קלילה, כי הכלה חייבת לאכול לפני הצילומים. ובכן, אם עדיין לא ברור לך (כלה נרגשת) למה "כלה להשגה" היא הבחירה הנכונה, אני ממליצה לתאם פגישה, אין לך מה להפסיד!
הצג עוד

zohar.lital1   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
מ ו ש ל ם ! איך אפשר שלא להודות באופן אישי לרותם מסטודיו "כלה להשגה" ולכל הצוות המדהים שלה, ליטל המאפרת המוכשרת וכרמל מעצב השיער המדהים. רותם ליוותה אות מספר חודשים מרגע ההתלבטות וההחלטה על השמלה, האיפור, השיער והתכשיטים ועד ליום החתונה בו היא הגיע אליי הבייתה ביחד עם כל הצוות. רותם וכל הצוות עושו את זה עם כל כך הרבה אהבה, ברצון גדול, בשמחה ענקית, מחוייבות אין סופית ומקצועיות שאין כמותה! בזכותם החלום שלי ושל הבעל שלי הפך למציאות! אני מאחלת לכל כלה לעתיד לחוות איתם אפילו חצי ממה שאני חוויתי. אין לי איך לתאר את התחושות שלי לאורך כל התהליך וביום האירוע עצמו,חוץ מ-מושלם!
הצג עוד

Einav   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
מדהים מדהים מדהים!!! שווה קריאה- לכלות שמחפשות שמלה או את כל המכלול הרומן שלי עם סטודיו "כלה להשגה" התחיל במקרה. שמעתי על הסטודיו, דיברתי עם רותם וקבענו פגישה. רצה הגורל ובשבוע הזה רותם ילדה ונאלצנו לדחות את הפגישה רק במספר ימים. בינתיים, הייתי בסטודיו אחר של שמלות כלה שבו מצאתי שמלה נחמדה ובלי יותר מידי סבלנות שקלתי לסגור עם הסטודיו רק מהיאוש. קבעתי פגישה נוספת בסטודיו אבל משהו פנימי אמר לי שאני חייבת ללכת לפגישה עם רותם ב"כלה להשגה" רק בשביל לראות שבאמת מצאתי את השמלה שלי בסטודיו הראשון ושלא ארגיש החמצה. עד היום, אני מודה. מודה על זה שהלכתי לרותם, מודה על זה שהסטודיו שלה קיים ומודה על זה שזכיתי בשמלה ובצוות המושלם. סטודיו כלה להשגה הוא סטודיו מיוחד, משפחתי, מקצועי עם יחס אישי והרבה כנות. רותם מלאת אנרגיות חיוביות, היא אכפתית, תומכת, אוהבת והכי חשוב לה בעולם כולו שהכלה שלה תצא יותר ממאושרת בכל פגישה ובכל שלב בתהליך. היא חושבת על הדברים הקטנים, נמצאת עם הכלות בקשר כמעט יום יומי והכי חשוב? הכל מאורגן ומתוקתק פרפקט. בכל התהליך, הרגשתי כאילו הסטודיו רק בשבילי ורק שלי ושאני מקבלת 200 אחוז יחס. הרגשתי נאהבת וטבעית ולא התביישתי להגיד מה אני חושבת או מה אני רוצה בשום שלב. השמלה יצאה מדהים, בדיוק כמו שרציתי והייתה לי נוחה בטירוף. ביום החתונה, השמחה וההתרגשות שהרגשתי מהצוות- לא ניתנת לתיאור. כאילו אחותם הקטנה מתחתנת. כולם הגיעו בזמן, המאפרת, הספרית ורותם המדהימה שהביאה איתה את השמלה ובקבוק שמפנייה. הכל היה רגוע עם כוונה אמיתית להפוך אותי לכלה הכי יפה בעולם, לכלה שרציתי להיות. ליטל מאפרת מקצועית ומדהימה, נעימה וזורמת. אדווה ספרית מקצועית בטירוף, פלפלית עם מלא שמחת חיים. שתיהן הבינו בדיוק מה אני רוצה והתוצאה הייתה מושלמת. גם הדינמיקה בין הצוות למשפחה וחברים שלי הייתה מושלמת. סטודיו כלה להשגה הוא לא רק מקום מקצועי, חם, אוהב, משפחתי ואישי אלא הוא גם סטודיו שפוי מבחינה כלכלית שלא לוקח על שמלה 20,000 ש"ח. יש הגיון מאחורי כל מחיר של שמלה, איפור או תסרוקת. וכולנו יודעים כמה זה קשה למצוא מקום כזה במדינה הלא נורמלית שלנו.. ועוד עם יחס מהסרטים! אני ממליצה בטירוף לבוא לסטודיו כלה להשגה. תבואו לפגישה 1 ותתאהבו..
הצג עוד

Liora   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
הסטודיו של רותם זהו לא סטודיו רגיל. זהו סטודיו עם אנשים, חמים ומקצועיים. רותם מקצועית ומקסימה כאחד, אישיות כובשת שלרגע לא נחה על זרי הדפנה עד שהכלה אינה מרוצה. השמלה, יחידה במינה, לא הפסיקה לעורר את תשומת ליבם של הסובבים אותי. היא הייתה כולה תחרה, צמודה עם גימורים מאלפים. הצוות, רותם, ליטל גדז המאפרת ואדווה מעצבת השיער הווה לי כהפוגה קלילה וכחממה ביום לחוץ בחיי, יום חתונתי. הרגשתי ממש כמו במסיבת פיג'מות :)) השמלה, האיפור ושיער באו בחבילה, מחיר נח לכל כיס לעומת התמורה שקיבלתי. גם לאחר שהתחתנו, אני ובחיר ליבי, אני מאוד מתגעגעת לימים בהם ביקרתי אצל רותם. יישר כח, וארוסות יקרות, לא להסס!!! מזל טוב 🌷 ליאורה לוי סביון :)
הצג עוד

shirykortes   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
אין מילים לתאר את החוויה שעוברים אצל רותם. זה מתחיל מהחום והאיכפתיות, השיתוף בתהליך עיצוב ותפירת השמלה, המקצועיות והדאגה ומסתיים ביום החתונה בארגון יוצא מן הכלל של כל הדברים הקטנים והגדולים שכלה לא צריכה להתעסק איתם :) הצוות המדהים של הסטודיו (ליטל על האיפור ואדווה על השיער) גרמו ליום החתונה שלי להיות מושלם.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up