כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אמיר חזן צלם

אמיר חזן צלם

צלמי סטילס
טלפון:0543343363
95
99 מתוך 100
לפי 27 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Mazzy   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
צלם בחסד עליון, ממליצה עליו בחום גדול !
הצג עוד

Or   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אמיר היה מדהים לאורך כל הדרך, מקצוע, קשוב לרצונותינו. יצאו תמונות מהממות. במשך היום האווירה הייתה מאוד קלילה הוא דאג לנו לאווירה טובה ולא מביכה למרות שהיו לנו המון מלווים. היה מקסים ומקצוען אמיתי. ממליצה !!!!
הצג עוד

Shani   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
את אמיר פגשנו לאחר מס' פגישות עם צלמים בעלי שם טוב בתעשייה. בפגישה עם אמיר מיד התחברנו לאישיות המקסימה שלו והתרשמנו מאוד מרמת הצילום הגבוהה שלו והאלבומים המדהימים שהראה לנו. כבר בפגישה החלטנו להוסיף יום צילומי זוגיות לפני החתונה שבו נוכל לשבור את הקרח מול המצלמה ביחד עם אמיר לפני החתונה – אחת ההחלטות הכי טובות שלנו. מעבר לחוויה עצמה, נשארנו עם תמונות מדהימות למזכרת. ביום החתונה עצמו אמיר הגיע עם אנרגיות מדהימות כבר לשלב ההתארגנות, היה סופר מקצועי, שם לב לכל פרט וגרם לנו להרגיש הכי בנוח מול המצלמה.
הצג עוד

galcohen6   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אמיר היקר!! איזה כיף לנו שהיית הצלם בחתונה שלנו!! מדובר באיש מקצועי, פרפקציוניסט אבל מעבר לזה והכי חשוב, אדם מדהים אכפתי, סבלני וקשוב!! היה זמין בשבילנו לכל שאלה בהודעה או שיחה. עם אמיר נפגשנו לאחר שראינו את העבודות שלו, לא היה לנו ספק שהוא יתעד את יום חתונתנו! ולנו נשאר רק לקוות שהוא זמין בתאריך שלנו! ממש חששנו מיום הצילומים אבל אמיר באמת גרם לנו להרגיש בנוח עם המצלמה, אמר לנו בדיוק מה לעשות כדי שזה יצטלם טוב ובאופן כללי היה לנו כיף איתו לכל אורך היום המיוחד שלנו! אז אחרי שהיום שלנו עבר היה חשוב לנו לומר תודה על הכל!! אוהבים אותך ומצפים לראות כבר את התוצאה :) גל ואור 17.5.17
הצג עוד

Oksana   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו לפני כשנה, איך פתאום קלטתי שלא רשמתי המלצה. והפרגון מגיע בהחלט!! על העבודה המקצועית ביום האירוע, התוצאות המהממות, הסובלנות והנועם של אמיר ו מירון הצלם שליווה אותו.
הצג עוד

itayd100   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
שלום, אחרי שהסתכלנו על עשרות צלמי סטילס - תמונות, חוות דעת ועוד, החלטנו לקחת את אמיר חזן. קודם כל, הבחור צלם יוצא מן הכלל, תמונות מקצועיות, טבעיות ומיוחדות. שנית, אמיר הוא בחור נחמד, חברי, תמיד זמין - לשיחה או הודעה, והכל נעשה בכיף. שלישית, אנחנו גרים בחו"ל והיינו צריכים לתכנן את כל הדברים לא מארץ, כאן אמיר הצליח לעזור לנו בתיכנון הזמן ביום האירוע, לחבר אותנו לספקים שונים (שהיו גם יוצאים מן הכלל) ולתמוך בנו גם בשאלות שפחות קשורות לצילום. אני כל כך שמח שלקחנו את אמיר להיות צלם הסטילס שלנו בחתונה!
הצג עוד

Zohar   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אמיר חזן והצלם השני מרון ביטון היו פשוט אלופים ביום החתונה הכל עבר בקלילות ומקצועיות הכל בסבלנות וחיוך. אהבה למקצוע בטירוף ממליץ בחום!!
הצג עוד

לימור   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
אחת הבחירות הטובות והחשובות שעשינו בחתונה הוא אמיר. מקצועי,אכפתי, האווירה הייתה טובה וקלילה והכי חשוב שהייתה זרימה מהממת. התמונות מדברות בעד עצמן וקיבלנו מלא מחמאות.. ממליצים בחום ובאהבה :-)
הצג עוד

noake   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אל אמיר ושי חזן הגענו בזכות העבודות ונשארנו בזכות האישיות.כאשר ראיתי את התמונות של אמיר והצילום ועריכת הווידאו של שי, ישר אמרתי לבן זוגי שהם אלו שיהיו איתנו ביום החתונה. אז כן , לאמיר יש עבודה לא פחות ממושלמת. תמונות יוצאות דופן ומקוריות. תמונות שפשוט "תופסות את הרגע". לשי יש עריכה מרגשת ועוצרת נשימה.אבל בואו נשים את זה רגע בצד ונתמקד באישיות.מהרגע שסגרנו מול אמיר ושי ידענו שאנחנו בידיים טובות. הם פשוט אנשים מקסימים! אמיר התקשר אליי כמה שבועות לפני החתונה, שאל לשלומנו ועבר איתי על כל הפרטים. ביום החתונה, אמיר הוסיף עוד צלם שכבר יהיה באולם ויצלם את המשפחות. כך אמיר אפשר לנו עוד מעט זמן להיות בצילומי החוץ. בהזדמנות זו אני חייבת לציין את בן מזרחי שליווה את בעלי ביום החתונה. בן משלים את הצוות וכולם ביחד פשוט מנצחים על יום החתונה בקלילות ובכיף גדול!אז תודה לכם,תודה על סרט ווידיאו מרגש עד דמעותתודה על אלבום חתונה מהמם! (אנו מקבלים אותו בימים הקרובים אבל הסקיצה לא פחות ממדהימה)ויותר מהכול, תודה על צוות שיודעים להיות גם מוכשרים וגם אנשים טובים.ממליצים בחום!נועה ורובי
הצג עוד

אורטל ולירן 31.7.13   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
את היום המיוחד ביותר בחיינו היה לנו חשוב לתעד ולהנציח ע"י צוות צלמים מקורי ומקצועי.לאחר הרבה חיפושים והמלצות הגענו לאמיר חזן מיד ראינו והרגשנו שזה הצלם שחיפשנו ושהוא עונה על כל הדרישות.במהלך היום האווירה עם אמיר וצוות הצלמים היתה כיפית, מרגיעה ומאוד מקצועית.לאחר שקיבלנו את התמונות נוכחנו לדעת כי הבחירה היתה נכונה, התמונות היו מיוחדות ומקצועיות.ממליצים עליו בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up