כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מקווה פקיעין

מקווה פקיעין

מקוואות
כתובת:
טלפון:035464899
92
94 מתוך 100
לפי 11 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Amit   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
המקום מהמם מבחינת נראות, הכול נקי ומעוצב כמו ספא. הבלנית מקסימה, אכפתית, לא מתעסקת בעניינים הלכתיים, רואים שבאמת חשוב לה שתהיה למי שמגיעה הרגשה טובה. אני חוזרת לשם כל חודש מאז החתונה וכיף לי ממש. המיקום גם מעולה ונוח.
הצג עוד

Liron   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הגעתי למקווה עם הרבה דעות קדומות אבל המקווה בפקיעין שבבזל ת״א שבר לי את כל הסטיגמות . המקווה נקי , נעים , הכל חדש ומטופח. הייתי במקווה יחד עם אחותי ואימי הבלנית שפרה היתה מקסימה ממש ריגשה אותנו ודיברה לעניין. תודה רבה על הכל!
הצג עוד

החתונה של מיטל ויהונתן   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אם יש משהו שלא רציתי לעשות בכל התהליך, זה מקווה. המחשבה להיות עירומה לפני אישה זרה החרידה אותי, ומבחינתי המקווה היה בחזקת לעשות ולסיים עם זה כמה שיותר מהר. הגעתי עם חששות למקווה, מלווה באמי בלבד. את פנינו קיבלה בחום חנה הבלנית. היא הכניסה אותי למקווה מיוחד לכלות וכאן דעתי השתנתה. המקום נראה כמו ספא, מאובזר בכל מה שאפשר לחשוב עליו כולל איפור ופן! לפני שטבלתי חנה ביקשה מאמי להיכנס שנברך אחת את השנייה. בכל התהליך המטורף הזה של ההכנות והלחץ, הכמה דקות האלה שהייתי לבד עם אמי, רגע לפני שאני מתחתנת, היו מרגשות עבור שתינו, וזו חוויה מדהימה שממש לא ציפיתי לה. הטבילה עצמה היתה מהירה, וחנה הפנתה את המבט וחיכתה לי עם מגבת כשסיימתי. כל חשש שהיה לי נעלם, כל סלידה שהיתה לי התבררה כמוטעית, וכחילונית מוחלטת, לא ציפיתי לכזו חוויה עמוקה ומרגשת, והרבה מזה בזכות החום של חנה. תודה רבה על חוויה נעימה!
הצג עוד

Inbal   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
מקווה מקסים,מזמין ממש חוויה מיוחד אמא שלי גיסתי והבת שלה בירכו אותי לפני שנכנסתי למקווה,המקווה יפה נקי ולא כל מה שחשבתי לפני :)
הצג עוד

ronie   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
המקום אכן נקי, הבלנית ממש לא חטטנית ולא הסתכלו לי בציפורניים או כל דבר אחר שהפחידו אותי לגביו. תוך 15 דק' כבר הייתי בחוץ יבשה ולבושה. הבלנית ניסתה ליצור חוויה נעימה בכך שהכניסה את אמא שלי ונתנה לה לברך אותי ואני בירכתי אותה וכאלה לפני שטבלתי. היה ממש לא נורא.
הצג עוד

V&A   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
לא יצא לי לבקר במקווה אף פעם וקצת חששתי מהתהליך, בהדרכת כלות המדריכה שלי המליצה על מקווה פקיעין ומיד התקשרתי לקבוע תור. המיקום מרכזי אך שקט, נראה כמו ספא קטן נקי ומסודר מאוד, לכלות יש חדר מיוחד. בסוף אפשר לייבש את השיער עם פן ותכשירים שונים לשיער.
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
את התמונות של המקווה ראיתי באנטרנט, והוא כמובטח הרגיש כמו ספא, היה נקי ונעים. מה שהפתיע ועשה את החוויה לנעימה יותר, זו תחושת הנוחות והכבוד ששוררת במקום. בניגוד להדרכת הכלות, הבלנית לא נתנה תחושה פולשנית או לא נעימה. הערב התנהל בנועם ואפילו מאוד הצליח לרגש. ממליצה בחום.
הצג עוד

karin_tishler   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
מקווה מקסים, נראה ממש כמו ספא, נעים ונקי. הבלנית הייתה מקסימה והפכה את הטבילה למרגשת.
הצג עוד

Hadar   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
מקווה מקסים! מצוחצח ונעים. הבלניות מקסימות, רגישות ועוזרות בכל מה שצריך! מומלץ בחום!!
הצג עוד

יעריתעו   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
המקווה אכן נראה כמו ספא, נעים ומאוד נשי ואישי. הגעתי לפני החתונה ורציתי שתהיה לי חוויה טובה כי באתי בכוונה לנסות לשמר את המנהג. אני חילונית לגמרי אבל נראה לי נכון ומתאים לי העניין הזה של המחזוריות וההבדלה בין הימים שמותר לימים שאי אפשר. הבלנית ששמה נדמה לי חנה היתה קסומה ונעימה, היחס היה אישי ונינוח והרגשתי בבית. לא ביקשו ממני להוריד לאק או להתקלח (באתי אחרי מקלחת) לא הסתכלו לי בתוך האוזניים או מתחת לציפורניים. החוויה עצמה היתה רוחנית מאוד, התחברתי מאוד לתפילות ולברכות. בכל זאת זה זמן מיוחד, של לפני שאת מקימה משפחה ונישאת לבחיר ליבך.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up