כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
מגניסימו - אייל אלמליח

מגניסימו - אייל אלמליח

מגנטים
96
98 מתוך 100
לפי 484 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Liad   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
90 מתוך 100
מצאתי את אייל באתר mit4mit. ראיתי שיש עליו המון המלצות ובמקרה הוא גם היה פנוי בתאריך שלנו.אייל הגיע לחתונה מלא באנרגיות, היה סבלני, קשוב, וזרם איתנו. יצאו תמונות מהממות ממש כמו צלם סטילס😀כל החברים אמרו שאייל יזם מלא תמונות, שלא היה צריך לרדוף אחריו אלא הוא צילם רגעים אותנטיים ומרגשים ביוזמתו. הרגישו את הנוכחות של אייל לאורך כל החתונה שזה לא דבר מובן מאליו.חד משמעית ממליצה על אייל🙌🏻
הצג עוד

הילי   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
אל אייל הגענו בעקבות המלצה מרן הצלם, שהתגלתה כהמלצת זהב.לפני הכל, אייל הוא אדם מאד נעים ועדין, שמתמודד עם העומס של האורחים שרוצים מגנטים בצורה מקסימה. התמונות יצאו כמו עוד צילומי סטילס, והוא תפס כמה רגעים ואורחים בתמונות שהיו פשוט בול. קיבלנו גם הגדלות וגם מלא מלא מגנטים מהממים. התמונות הגיעו תוך איזה יומיים. מקצוען אמיתי!
הצג עוד

sasha   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
כשהתחלנו לחפש ספקים הסתכלנו על כל המגנטים בבית וחיפשנו משהו שעוד לא נראה דהוי כדי להבטיח איכות במגנטים שלנו. בין האיכותיים ביותר בלטו כמה מגנטים מחתונה שהיינו בה שלא רק היו איכותיים אלא גם יצירתיים, צלמו אותנו כלא ראינו עם חיוך טבעי וידענו שאלה יהיו המגנטים שלנו, המגנטים של מגניסימו! יום אחרי החתונה ישבנו לראות את כל המגנטים שקיבלנו וקיבלנו המון!! היינו בטוחים שהאורחים שכחו אבל לא, אייל פשוט השקיע ועשה לנו עותקים שגם לנו ישארו מזכרות עם האורחים שלנו. קיבלנו מגנטים יצירתיים, לצד המשפחות המחייכות למצלמות קיבלנו מגנטים שלנו קופצים, רוקדים, מתחבקים אחרי כל החיוכים שלנו למצלמות זה היה פשוט תענוג לראות איך נראנו ואיך נהננו גם כשלא ידענו שהמצלמה עלינו. במהלך האירוע אייל טייל בין האורחים אף אחד לא התפספס, האורחים לא היו צריכים לחפש את הצלם בשביל תמונה כי הוא פשוט היה שם, יצאנו הכי מרוצים שיש!
הצג עוד

טל   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
95 מתוך 100
המגנטים שלו באיכות מצוינת! האורחים פנו אלינו אחכ כדי לקבל את מספר הטלפון שלו, שמחים מאוד שבחרנו בו. כשבוע לפני האירוע, הוא שולח קישור שם בוחרים את המסגרת של המגנט, אפשר לבחור מסגרות מוכנות ואפשר להכין אחת משלכם, מאוד נוח.לאחר האירוע, הוא שולח קישור ובו כל התמונות (ישנן תמונות שלא הודפסו במגנטים, אז שווה לעבור על הקישור בקפידה)
הצג עוד

רותם   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
את אייל פגשנו באירוע משפחתי אחר וראינו את כישרון הצילום המטורף שלו, וישר סגרנו אותו לחתונה שלנו . בן אדם נעים, מוכשר ולא מתחרטים לרגע. ממליצים מאוד

Topaz   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לאייל גם באמצעות קבוצת הפייסבוק. הוא היה נהדר! כל האורחים יצאו עם ערמות של מגנטים, המקרר שלנו מפוצץ ובין התמונות היותר יפות קיבלנו אותם במגנטים! האורחים קיבלו ממנו גם הרבה תמונות ספונטניות מהממות! המלצה חמה מאוד מאוד!
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
95 מתוך 100
אצלנו באירוע הגיעה לצלם רחלי התותחית, שהגיעה בזמן, עם אנרגיות חיוביות, חיוך מלא כיף, צילמה המוןןןן תמונות יפהפיות ותפסה רגעים יפים ומיוחדים בחתונה שלנו.גילוי נאות - המקרר שלנו מפוצץ במגנטים עם תמונות שלנו מאירועים קודמים שרחלי הייתה בהם, וידענו מיד ברגע שאמרתי "כן" שאנחנו רוצים אותה איתנו!
הצג עוד

Naomi   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב18.5.23 בירוק על המים. אייל היה מושלם מהרגע הראשון שהתקשרתי אליו, היה סבלני, קשוב, ענה לי על כל השאלות. ביום האירוע הצלמת שלו התנהלה כמו לוחמת בסיירת, רצה אחריי לכל מקום כדי לעשות את ההגדלות הכי טובות שאפשר, חיכתה לי מחוץ לחדר חתן כלה בהחלפת תסרוקת כדי להספיק לצלם אותי שוב ושוב, תיעדה כל שניה מהאירוע והוציאה לי מגנטים פשוט מושלמים עם המשפחה שלי שבאו לחתונה מחו״ל אחרי כמה שנים שלא התראנו, היתה מהממת ברמות ונחמדה, נתנה ספייס אבל גם היתה מקצועית וחתרה למגע. המגנטים אמאלה ואבאלה!!!! שווה כל שקל. אהיה כנה ואגיד שסגרתי ספק ששילב אטרקציות ומגנטים בעקבות חברה שלי שהתחתנה 3 חודשים לפניי ואחרי שראיתי את המגנטים שלה ביטלתי אותו ופניתי לאייל. המגנטים זה הדבר שהכי עפים עליו בחתונה וממש היה חשוב לי לקבל מגנטים יפים, איכותיים ולא מרוחים ומטושטשים כמו שחברה שלי קיבלה. המחיר שווה את התמורה בטירוף, די תואם למחירי השוק, לפעמים שווה להוסיף את ה-200 שקל ולקבל שירות מקצועי, איכותי ועם מזכרות לכל החיים.
הצג עוד

Nadav   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
הזמנו את איל אחרי שצילם בחתונה של אחי הגדול.המגנטים והתמונות יצאו מאוד יפים. פגשנו את אייל בפעם הראשונה ביום האירוע והתרשמנו מהמקצועיות שלו כצלם ומהנעימות שלו כבן אדם.ממליצים מאוד!
הצג עוד

Amit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הזמנו אותו לחתונה בספטמבר בהמלצת הצלם שלנו
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up