כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

קובי בלאנדר -עיצוב אירועים וחלל

קובי בלאנדר -עיצוב אירועים וחלל

עיצוב אירועים
כתובת:ישראל
טלפון:0504514558
93
99 מתוך 100
לפי 22 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
דר   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
התחתנו בגן האירועים אקו, שם נמצאת חברת העיצוב בלנדר דיזיין בבעלותם של קובי ומיקה המקסימים.לאורך כל הדרך נפגשנו עם מיקה שהייתה מדהימה ועזרה לנו לבחור בדיוק את העיצוב שאנחנו רוצים, מינמלי, עדין וקלאסי לחתונת שישי צהרים.ביום החתונה בשישי ב 15.3 הגיע ענן שהוריד גשם במשך שעה. נלחצנו ממש וקובי היה שם כדי להרגיע ועשה הכל כדי שנהיה מרוצים, עבד בגשם ויצא לנו עיצוב מדהים שגרף מחמאות!
הצג עוד

May   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
את מיקה וקובי הכרנו דרך האקו שם התחתנו, הפגישות איתם היו נעימות מאוד, מיקה מאוד ניסתה להבין מה חשוב לנו (ואנחנו לא היינו כאלה פשוטים). סמכנו עליה וממש היינו מרוצים מהתוצאה! האולם היה מעוצב בצורה נעימה וכפרית בדיוק כמו שרצינו- ממליצה לתת לה קווים כלליים אבל באמת פשוט לתת לה לעשות את העבודה שלה- היה באמת מדהים!
הצג עוד

ענבר   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
מיקה המעצבת עבדה איתנו צמוד ממש מההתחלה. מיקה הייתה קשובה לכל הרצונות שלנו ולכל החלומות שלנו והגשימה לנו בדיוק את העיצוב שרצינו. העיצוב בחתונה היה מקסים וקיבל אינספור מחמאות החל מהחופה, הגן ושלוחנות האוכל. העיצוב היה בדיוק כמו שחלמנו. ביקשנו עיצוב עדין, קלאסי ומרשים וכך בדיוק היה! אז מיקה תודה רבה! את וקובי מקצוענים אמיתיים ❤️
הצג עוד

לירון   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
בלאנדר דיזיין ומיקה האלופה פשוט עשו לנו עיצוב מהמם, מעבר למה שדמיינו. החופה הייתה עוצרת נשימה. לגמרי הגשימו לנו את החלום. הלכנו על קונספט של חמניות עם נגיעות רכות של פרחים נוספים. האווירה הייתה חמה, צבעונית וקסומה. לאורך כל הדרך מיקה הייתה נעימה, סבלנית, מקצועית ואכפתית. הרגשנו שהם חשבו על כך פרט ופרט. חשוב לציין שהפרחים היו טריים ומהממים.
הצג עוד

Raz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
90 מתוך 100
חברת העיצוב של על הנחל. החוזה עם האולם מאלץ להשתמש בשירותים שלהם (או לשלם להם 1500₪). לולא זה כנראה שלא היינו עובדות איתם, ומעצבות בעצמנו. אבל בסה״כ הם עשו עבודה טובה מאוד. זרמו עם הרצונות שלנו לעיצוב מינימלי. לטעמנו די יקר למה שקיבלנו, אבל היינו כבולות אליהם.
הצג עוד

Sapir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מיקה וקובי התותחים עיצבו לנו אירוע ברמה הגבוהה ביותר. בחרנו בעיצוב של פרחים אמיתיים צבעוניים, עפנו על התוצאה !! החופה היתה קסומה עם נורות לדים מאחור ופרחים בפרונט, כל השולחנות היו מעוצבים בדקורציה מהממת. עשינו כמה פגישות עם מיקה עד שהיינו סגורים על העיצוב שאנחנו רוצים, מיקה נתנה לנו פתרונות לכל שאלה שעלתה וכיוונה אותנו לפני הסגנון שאנחנו רצינו. בנוסף הם הכינו לי את הזר כלה באותם פרחים של האירוע ועפתי על זה.
הצג עוד

Shiraz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מיקה וקובי היו מדהימים, זמינים ומלאי סבלנות לכל השיגועים והדרישות שהיו לנו. הם עזרו לנו להתאים את העיצוב אלינו בצורה מושלמת והצליחו לשלב את כל מה שרצינו בצורה מדויקת ומהממת! העיצוב הפך את החתונה לכל כך קסומה ויצר בדיוק את האווירה שרצינו! כשהגענו לאולם קובי קיבל את פנינו, מסר לנו את זר הכלה ווידא שהכל לטעמנו וכמו שרצינו. לא יכולנו להיות יותר מרוצים!
הצג עוד

liron   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
העיצוב היה יפייפה וכל כך לטעמנו, הרגיש הכי אנחנו בעולם. מיקה וקובי מקצועיים ונעימים, עם רעיונות עיצוב מהממים, ממליצים בחום! יובל ולירון
הצג עוד

Einav   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אל קובי הגענו דרך המלצות של גן האירועים קיסר ים בקיסריה שבו התחתנו. קובי, בחור מאד נחמד, מקצועי שעיצב את החתונה מעבר למה שרצינו. אישתי דמיינה את החתונה שלה עם סוג מסוים של פרחים וצבעים שקובי הגשים. אפשר לראות שמדובר במעצב שאוהב את מה שהוא עושה כי התוצאות מדהימות. הוא בהחלט הרשים את כל האורחים.
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
עיצוב ברמה גבוהה! בפגישה המקדימה כבר ראינו שכל הסגנונות של קובי הם מאוד יצירתיים ואיכותיים ולא משנה עם מה נלך נהיה מרוצים. עיצוב החופה והשולחנות היה מהמם והשלים את האווירה של המקום בצורה מושלמת ולפי כל הבקשות שלנו. ממליצים בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up