כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
גילעד משיח- צלם

גילעד משיח- צלם

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0506926932
95
99 מתוך 100
לפי 57 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Deborah   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
גילעד צלם את הבת מצווה של הבת שלנו (עם צחי שטיפל בווידאו) והכל היה פשוט מושלם. הם כל כך נחמדים ודאגו שהכל יהי מעולה. ובטח שנסגור איתו לעוד אירועים. תודה רבה רבה לגילעד וצחי.

אמילי לניס   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לגלעד דרך חברה שהוא היה הצלם בחתונתה, שמעתי רק שבחים.לעולם לא אהבתי להצטלם, אני ביישנית וחששתי מאוד מזה.ביום החתונה גלעד והצוות גרמו לי להרגיש כל כך בנוח, צילמו תמונות מהממות וטבעיות וכשצריך היה ״לדגמן״ כיוונו אותנו מה לעשות,בנוסף בארוע השתלבו בין האורחים וצילמו אותנו ואת המשפחות והחברים.החוויה היתה מושלמת וקיבלנו תמונות ברמה גבוהה כל תמונה ״וואוו !!״ממליצה בחום הצוות מקצועי מאוד, אדיבים ותמיד זמין לכל דבר.
הצג עוד

Noemie   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
פגשתי את גלעד לראשונה כמלווה לחתונה של חברה הכי טובה שלי, כשיצאנו מהפגישה איתו אמרתי לה שהיא חייבת לסגור איתו וביום שאני אתחתן הוא בטוח יהיה גם הצלם שלנו, וכך היה!
הצג עוד

Sigal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
צלם מוכשר בטירוף תמונות איכותיות אלוף. פשוט אלוף. נעים, אדיב , חייכן לא יכולתי לחלום על תוצאה טובה יותר. גם האורחים לא מפסיקים לשבח את התמונות. וואוו !!!! וואו!!!! ווואווו!!!!

Sapir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
גילעד ועידן (הצלם השני שהגיע איתו) היו מקסימים, מרימים והיה הכי כיף איתם. יצאו תמונות כל כך יפות ומיוחדות ומלא רגעים קטנים רק שלנו, שהחזירו אותנו לרגע וריגשו אותנו מאוד! ❤️
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את גלעד פגשנו בפעם הראשונה בחתונה של בן דוד שלי, וכבר שם בעלי היקר אמר לו שהוא יהיה הצלם בחתונה שלנו (עוד לפני שבכלל הציע 😂) כשהתחלנו לתכנן הוא היה הספק הראשון שסגרנו אחרי התאריך, פשוט כי לא היה לנו ספק. הבחור מוכשר ברמות על!! התמונות מדברות בעד עצמן.. מי שאוהבת סגנון אומנותי, עם צלם שרואים שיש לו את הידע והניסיון גלעד לגמריי הכתובת. נמשיך בזה שהוא פשוט נתן לנו ראש שקט בהכל.. אביעד הצלם שהוא הביא איתו גם כן מוכשר ברמות!! ובאופן כללי הוא עובד עם אנשים שהוא בוחר בפינצטה וזה מורגש, גם את הווידאו סגרנו דרכו ובאמת שאין ראש שקט כזה. ובכלל.. האווירה הנעימה שהוא נתן לנו במהלך היום... הבחור קסם, אנרגיות נעימות שממש התאים את עצמו אלינו! אנחנו אנשים שממצים מאוד מהר את עניין הצילומים והוא פשוט עשה מהזמן המועט עד שאיבדנו סבלנות קסמים, תראו בעצמכן.. אה ופלוס מטורף מטורף זה שהתמונות היו אצלי אחרי שבועיים בול!!!!!
הצג עוד

בר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
החוויה עם גילעד הייתה מושלמת, וככה גם התמונות!! הוא מהמם ומוכשר בטירוף, הפך את כל הסיטואציה של הצילומים לנעימה (ואפילו מצחיקה), תפס רגעים ממש מיוחדים באירוע ונתן לנו הרגשה טובה כל הזמן. התמונות יצאו הכי מיוחדות ואותנטיות, אנחנו הכי מרוצים מהבחירה בגילעד ולגמרי לגמרי ממליצים!
הצג עוד

Chloé   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
The true talent of a photographer is being able to recreate certain moment in your life and when you look at them feel again every emotion. Well Gilad is one of those talent, that made us able to relive our wedding once again, everything singe picture we can remember thanks him what happen at this time
הצג עוד

Lee   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
נפגשנו עם גלעדוש באזור חודש מאי (התחתנו באוקטובר) וישר אחרי הפגישה ידעתי שזה הצלם שאני רוצה לחתונה שלי! מאוד שירותי, חם, מקצועי בטירוף!
הצג עוד

גל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה חמה על גילעד, נפגשנו עם מספר צלמים, ראינו את התוצרים שלו והלכנו על זה
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up