כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

גן בראשית

גן בראשית

גני אירועים
טלפון:0722643017
77
83 מתוך 100
לפי 7 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Ehud   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
60 מתוך 100
האוכל על הפנים, אין לו טעם. אכלתי דג סלומון, בעס אחד כי זה היה שמן מדי. אשתי אכלה סטק, בעס אחד, כי לא היה עשוי טוב. למעשה, זה נראה כי מקפיאים כל האוכל, כנראה שהוא מבושל למחצה, מוקפא, ואז מוציאים אותו ושמים אותו כמה דקות על האש. אבל הוא לא נצלה, ואין לו טעם. האםריטיף, פוקצ'ה, יותר מדי מתובלן.
הצג עוד

יוסף   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
הגענו צד הכלה מהצפון לא מכירים את הדרום הבת כלת הערב באה ראתה והתאהבה במקום היינו בחששות אך הצוות היה נהדר כל חששות נמוגו קיבלנו ערב מוצלח כל שקל שווה הייתה הבנה לצרכינו ביצעו התאמה לכל בקשה מצאנו לב טוב תחושה אישית תודה לדודי איציק וגולן
הצג עוד

Almog   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
אין עליהם בעולם! דודי, דרור והילה- כל דרישה ובקשה שהייתה לנו מהרגע הראשון ועד סיום החתונה בוצעה באהבה ונינוחות מקסימאלית- היו העוגן שלנו בכל התהליך ולקחו חלק גדול מאוד בהנאה שלנו ושל האורחים תודה רבה לכם!!!!
הצג עוד

יעל רוזנפלד   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
תכנון חתונה יכול להיות אחד הדברים המתישים והמעיקים שתעשו אי פעם. ועבורי כל התקופה שקדמה לחתונה הייתה מתסכלת בצורה שלא תיאמן.חוץ מכל מה שקשור לגן בראשית.מהפעם הראשונה שהגענו לראות את הגן המקסים הזה ובמיוחד מהפעם הראשונה שפגשנו את דודי, בעלי המקום לא יכולנו לדמיין ללכת למקום אחר. בכנות, אני יכולה להגיד שתקופת תכנון החתונה הייתה עבורי מלחיצה ומייאשת ואני לא חושבת שאני היחידה. החלק היחיד שהיה תמיד נעים היה לעבוד עם האנשים הללו. תמיד מתוקים, תמיד מצחיקים,ותמיד שמחים עד אין קץ לעזור גם עם דברים שבכלל לא קשורים אליהם. אין מילים מספקות בכדי לתאר את הרגישות והנועם שבו כל דבר ודבר נעשה. האולם יפייפה והאוכל היה נפלא אבל אני חושבת שזה אפשרי בהרבה מקומות. מה שלא תמצאו בהרבה מקומות הוא אנשים פשוט מדהימים.
הצג עוד

efi84   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
גן מדהים יחס מדהים האוכל מדהים בקיצור דברו עם איוי דודי ודרור ותהיו רגועים כי יהיה לכם אירוע מושלם

איוי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
התחתנו באוקטובר בגן והיה פשוט מושלםעיצוב הגן היה מהמם בדיוק כמו שרציתי , בנוסף סיימו את השיפוצים בגן בדיוק לפני החתונה האוכל היה מעולה , סטייקים ברמה גבוהה שמענו רק מחמאות גם על הגן וגם על האוכלהבעלים אנשים מדהימים ונדירים נותנים יחס משפחתי ואוהב ודואגים כאילו כל אירוע הוא מהמשפחה.
הצג עוד

rotem220   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
אחי התחתן בגן בראשית בספטמבר 2012 והייתי די מעורבת בארגון החתונה. המקום עצמו יפה, פתוח ומכובד. אולם היו הרבה מאוד בעיות... הרבה מההבטחות שלהם טרם החתונה לא קוימו. בין אם בתחום האוכל, המאווררים שהובטחו ואפילו מספר המלצרים. הבעיה העיקרית הייתה שבאמצע המנה העיקרית שפוט נגמרה אחת המנות לבחירה (מתוך 3 ) ואת האורחים לא יידעו, כך שאנשים המתינו למנה שלהם עד אחרי הקינוחים, כי לקח זמן להכין אותה מחדש. נשמע לי פשוט לא סביר בעליל שזה יקרה בחתונה של מעל ל-300 אורחים... התחושה הייתה מאוד לא טובה, הצוות לא יידע אותנו במה שקורה אלא פשוט נפנף אותנו. בנוסף, המעצבת של האולם, עשתה כפי העולה על רוחה, בניגוד מוחלט למה שנסגר איתה מראש. זה היה נראה כאילו לא היה לה חשק והיא השאירה את העיצוב שהיה שם יום לפני. כי זה היה שונה לחלוטין ממה שסוכם איתה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up