כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אנאל לוי- מעצבת שמלות כלה וערב

אנאל לוי- מעצבת שמלות כלה וערב

שמלות כלה
95
99 מתוך 100
לפי 9 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
balounat   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לאנאל אחרי שביקרנו בעוד מעצבים מפורסמים ואיתה הרגשנו הקשבה מיוחדת והתייחסות מאוד אמיתית….
הצג עוד

אסתי   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
אנאל המדהימה... אמנם באיחור קל... תווווווודה ענקית! המעצבת הכי מוכשרת, אכפתית, דואגת ואנושית שיש! ממליצה בחום! אני בחורה לא הכי קלה... הרבה רצונות.. פרפקציוניסטית ומציקה לפעמים ואנאל שרדה זאת בגבורה ונתנה לי את ההרגשה הכי מדהימה בעולם! אם את מחפשת מעצבת שיהיה אכפת לה ממך ולא מהכסף שלך, הגעת למקום הנכון! אין לי מילים לבטא את הכישרון והאופי המדהים והרגןע.. בדיוק מה שכלה מחפשת! אוהבת אותך אנאל ותודה ענקית!
הצג עוד

talla   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
מדהימה!! מדהימה!! מדהימה!! פשוט אין מילה אחרת לתאר את המעצבת המושלמת הזאת, טובת לב, אדיבה, סובלנית ומעל הכל מוכשרת בטירוף!! כל חווית חיפוש השמלה היתה די מלחיצה עבורי, לא ידעתי בדיוק מה אני רוצה והרגשתי שכל השמלות שאני מודדת הן אותה הדבר, אי אפשר להגיד ששאר המעצבים שהגעתי אליהם היו נחמדים באותה המידה...ואז הגעתי לאנאל ופשוט התאהבתי, קודם כל בה ואח"כ בשמלות המהממות שלה. כשמדדתי את השמלה סוף סוף הרגשתי שזה זה!! לא הייתי צריכה להגיד יותר מידי, היא מיד קלטה אותי ושרטטה לי את השמלה עליה תמיד חלמתי וכמו בשרטוט השמלה יצאה פשוט מושלמת, היא פשוט מגשימת חלומות.ומה ששכחתי לציין זה שהגעתי אליה חודש וחצי לפני החתונה כשחודש שלם מתוכו היה חגים ועם זאת תמיד עמדה בלוחות הזמנים.וכל מי שתגיע אליה פשוט תרוויח וכל מילה מיותרת!!
הצג עוד

hilaturgeman   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
אין מילים לתאר את המושלמות של עבודתה של אנאל! הגעתי לאנאל לאחר שחברה שלי עשתה אצלה שמלת כלה ואמרה לי שאני חייבת רק לפגוש אותה ואני יוקסם על הדקה הראשונה. אכן בפגישה הראשונה גם אני וגם אמא שלי ישר התאהבנו וידעתי שרק איתה אני מעוניינת לעבוד. מאוד היה לי חשוב שתהיה לי שמלה ייחודית, כזאת שלא רואים אותה על עוד כלה, היה לי חשוב שתהיה לי עבודה אישית עם המעצבת שתוכל להבין אותי, שיהיה לי מקום להתבטא ולהרגיש בנוח להגיד כל מה שאני חושבת. אין ספק שאת כל הדברים הללו ניתן למצוא אצל אנאל. מרוב שאני ואימי הוקסמנו, גם אימי עיצבה אצלה את השמלה שהייתה מהממת! לאנאל יש עבודת יד מדהימה, היא יודעת לבחור את הבדים המתאימים ולהתאים כל עיצוב לאופי של הכלה. תמיד רציתי שמלה עם שרוולים ארוכים אך פחדתי שיהיה לי חם מאחר והחתונה התקיימה בקיץ ובזכות היצירתיות של אנאל היא אפשרה לי להנות משני העולמות! היא באה במיוחד לאולם (ולא דרשה שום תשלום בנוסף!!!) לפני החופה לתפור לי שרוולים ודאגה שהשמלה יושבת מושלם לפני שכולם יראו אותה ולאחר החופה הורדנו את השרוולים והיה לי נוח עם השמלה כל הערב! באמת חשוב שתדעו שלאנאל באמת אכפת מהמוצר הסופי והיא תשקיע את כל זמנה עד שהיא והכלה יהיו מרוצות. לא הפסיקו לתת לי מחמאות על השמלה ושלא נדבר על ההינומה... פשוט אין דברים כאלו! כדאי לכן להזדרז כי אנאל מתחילה להיות ממש עמוסה!
הצג עוד

alex sakharov   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
אחרי שנה של חיפושים אחר מעצב\ת יחודית מצאתי את אנאל לוי.אנאל הייתה המעצבת הראשונה והיחידה שאליה הלכתי, אחרי ששמעתי את ה"קליק" בניינו ידעתי שאין לי עוד מה לחפש אצל אחרים!!אנאל היא מכלול השלמות שכל כלה צריכה בעיקר במהלך תקופה לחוצה זו.היא הפכה את כל הבלאגן שהיה לי בראש לתוצר מדהים ביופיו. העיצוב, חומרי הגלם, הדמיון, המקוריות ואני יכולה להמשיך כך עוד ימים הופכים אותה למעצבת על מדהימה ברמה בינלאומית.בעוד שכלות רבות לובשות, ביום המיוחד הזה, את אותו הסגנון כמווו כולם. את השמלה שלי לא היה אחד שפספס ועוד ממשיכים להזכיר אותה ברבים, "שכזאת שמלה הם עוד לא ראו" אז בעודי ממשיכה לקצור מחמאות רק אומר שכדי שהערב הזה יהיה מיוחד כמוך מגיעה גם לך להיות בלתי נשכחת:)
הצג עוד

Meytal_mk   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
החיפושים לשמלת כלה זה עיקר ההכנות לחתונה, כשהתחלתי לחפש את השמלה המושלמת הייתי ממש מבולבלת מצד אחד רציתי איכות ללא התפשרות- שמלה שיראו בה את ההשקעה ובנוסף שמלה מיוחדת לא כמו כולן לא עוד אחת.. שמלה שתהיה רק שלי מותאמת בשבילי.הייתי אצל הרבה מאוד מעצבים ואף אחד לא נתן לי תחושה מיוחדת אצל כולם הרגשתי כמו עוד פס ייצור של קולקציה.חשוב לציין שאני בהריון ובנוסף לשינויים ההורמונליים גם הגוף משתנה ולא ידעתי כיצד להתאים את שמלת הכלה למידותיו החדשות מבלי לוותר על הטעם האישי שלי, כל שמלת כלה שראיתי לנשים בהריון לא החמיאה להן והסתירה את כל היופי של הגוף.במקרה הגעתי אל אנאל בפרסום שהיה בפייסבוק נכנסתי לראות את השמלות ופשוט נדהמתי! כל אחת יותר מיוחדת מהשנייה עם סטייל וחדשנות לא האמנתי ששמלות כלה יכולות להיות כלכך יפות ולא משעממות! מיד קבעתי איתה פגישה. בפגישה ישר ראיתי שאנאל היא בדיוק כמו השמלות שלה נינוחה נחמדה נעימה חייכנית ובעלת המון כישרון התרגשתי ביחד איתה לקראת עיצוב השמלה הרגשתי שחשוב לה יותר מכל שאצא הכלה היפה ביותר ושיש רק אותי! היא נתנה לי יחס אישי מעל ומעבר שלרגע לא הרגשתי שיש לה עוד לקוחות נוספות.. עיצבנו ביחד שמלת חלומות והייתי רגועה בכל מדידה ומדידה למרות שאת התוצאה הסופית רואים רק בסוף. שבוע לפני החתונה הגעתי והשמלה המושלמת לא החמיאה לגופי (מכוון שאני בהריון והבטן יצאה) הרגשתי בה שמנה ולא התרגשתי ממנה.. אנאל ישר זיהתה את המצוקה והרגיעה אותי שהיא תעשה הכל על מנת שאצא ממנה לא פחות ממושלמת! למרות שיש 5 ימים לפני חתונה הכל יהיה בסדר! היא הביאה לי שמלה אחרת ששמתי עליה עין באחת המדידות והשמלה הייתה מושלמת!! לא האמנתי שהיא תהיה כלכך סובלנית ומקצועית ולרגע לא כעסה שאני משנה את שמלת הכלה בדקה ה90, יותר מזה, היא הביאה לי שמלה נוספת לריקודים להמשך הערב העיקר שאצא מרוצה ומחויכת! בחיים לא האמנתי שתהיה כזאת מדהימה היא ממש הבינה אותי ועשתה מעל ומעבר כדי שאצא מרוצה! השובל וההינומה שהביאה לי בנוסף לשמלה היו עוצרים נשימה היא עשתה אותי נסיכה ובחיים לא האמנתי שאראה כך ביום חתונתי! באירוע אנשים נדהמו כשראו אותי צועדת לחופה המחמאות לא הפסיקו להגיע גם אחרי החתונה כולם שאלו אותי מי המעצבת שעשתה לי את השמלה ושהם לא ראו שמלה כזאת יפה הרבה זמן. הרגשתי באמת הכי יפה בעולם (שזאת משימה ממש לא קלה לתת הרגשה כזאת לאישה בהריון) והכל בזכות אנאל! אני ממליצה לכל כלה להגיע לאנאל ולהנות מהיחס המדהים והכישרון הענק שיש לה השמלות שלה הן הוט קוטור ברמה הכי גבוהה שיש וזו תהיה ללא ספק שמלת הכלה היפה ביותר שתצרו ביחד. הוספתי תמונות להמחשה. בהצלחה ומזל טוב!
הצג עוד

מור אבירם   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
מקצועיות, אדיבות ואיכות זה שם המשחק!ליווי מסור ומקצועי לאורך כל התהליך. מהשניה הראשונה שנכנסתי אליה לסטודיו ידעתי שהיא האחת, התאהבתי. מעבר לשמלות ה-מ-ה-מ-מ-ו-ת יש באנאל את המשהו מעבר- הסובלנות וההבנה, ןהיכולת לחבר ולהתאים את השמלה אלייהיו לי 2 שמלות, כל שמלה בעיצוב שונה עם מחשבה והקדשה עד הפרט האחרון, מעצבת בחסד.לא יכולתי לבקש יותר טוב מזה! ממליצה בחום!!
הצג עוד

galbgal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אנאל לוי, האחת והיחידה! אנאל מוכשרת בצורה בלתי רגילה ומעצבת בחסד, והלוואי שיכולתי לאפשר ללבוש שמלות שלה בכל יום. היא עיצבה עבורי את שמלת החלומות שלי, שמלת הוט קוטור שנראיתי והרגשתי בה כמו שחקנית הוליווד. מעבר לכישרון- על אנאל מקסימה ומקצוענית, השמלה היתה מלאה בפרטים קטנים שנתפרו באופן ידני על ידי אנאל. למי שעדיין לא מצאה את שמלת חלומותיה אני ממליצה להכנס לאתר שלה ומהר!!! אני התאהבתי...מאחלת גם לכן.
הצג עוד

litallevi7   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לאחר חיפושים ארוכים מאוד אחר שמלת כלה שתספק את הדרישות שלי הגעתי לאנאל לוי דרך המאפרת שלי. כבר בפגישה הראשונה עם אנאל הבנתי שמדובר בבחורה סופר מוכשרת ומקצועית. על אף שסלון הכלות של אנאל היה בחיתוליו החלטתי לסגור איתה עוד לפני שיצאה הקולקציה. אני חייבת לציין שאנאל פתחה את העסק העצמאי שלה לא לפני שצברה ניסיון כמעצבת בסלון כלות מהגדולים והידועים בארץ במשך למעלה מארבע שנים. אנאל תוך שניות ציירה דגם שחשבה שיחמיא לי ויתאים לרצונות שלי אך הציעה שאגיע לפגישה נוספת כשתצא הקולקציה החדשה שלה כדי שאוכל לראות בעיניים את הבדים והגזרות. כשהגעתי בפגישה השניה לראות את הקולקציה פשוט התאהבתי!!!!! כל השמלות כל כך ייחודיות ושונות אחת מהשניה, וכמובן שלא דומות ולא משתוות למה שקיים בכל המקומות האחרים (הגזרות והתחרות הבנאליות פשוט לא נמצאים שם- הכל פשוט מיוחד) והבדים מדהימיםםםם בטירוף!! השמלה שבחרתי הייתה מוצגת על בובה ומיד ידעתי שזו תהיה השמלה שלי! מדובר בשמלת חרוזים מדהימה שמשובצת כולה בפנינים ובחרוזים עדינים בעבודת יד. אנאל הכינה לי גם הינומה ושובל כניסה תואמים שנרקמו בעבודת יד- עבודת נמלים קשה שאף מעצבת לא הייתה עושה! אנאל הפתיעה אותי כשהכינה לי שכמיית חרוזים תואמת כשאפילו לא דיברנו על זה- פשוט היה לה רעיון והחליטה לעשות! השמלה ישבה על הגוף בצורה מושלמת, התיפורים היו חזקים וראו שהושקעו המון זמן ומחשבה בכל פרט ופרט בשמלה! השמלה הייתה כל כך עדינה שהרגשתי פשוט נסיכה באותו הערב! אין ספק שאנאל עשתה אותי מאושרת ביום החתונה! כולם החמיאו לי באותו הערב- גברים ונשים וגם אחרי האירוע- כולם זוכרים את השמלה המיוחדת הזאת!!!! מעבר לזה- לאורך כל המדידות אנאל הייתה חייכנית, מצחיקה, אדיבה, סבלנית יצירתית ומעל הכל מוכשרת בטירוף! בשונה מסלוני כלות גדולים, כאן באמת מדובר בתפירה אישית ואנאל מקדישה המון המון תשומת לב לרצונות ובקשות הכלה. אני ממליצה מאוד מאוד מאוד על אנאל ובטוחה שהיא לעולם לא תאכזב!!!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up