כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
ארבע עונות - פארק אירועים

ארבע עונות - פארק אירועים

גני אירועים
טלפון:0503700900
94
98 מתוך 100
לפי 62 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אדר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
85 מתוך 100
אז נתחיל בדברים הטובים.. הצוות בכל הנוגע לבקשות זרם איתנו עם רוב הדברים, עשה לנו הנחות משמעותיות ולגביי כל שינוי היו זמינים. עשו שמיניות באוויר בשבילנו וזה לא מובן מאליו בכלל!! היחס מהצוות היה מעולה. האירוע שלנו היה אמור להיות בגן אך ברגע האחרון (כשעה לפני שהאורחים מגיעים) התחיל גשם ולכן הצוות נאלץ להזיז הכל לאולם. הצוות עשה מעל ומעבר כדי להתחיל את האירוע בזמן והיה מאמץ רב להזיז הכל. עם זאת, הגשם שירד, התחיל גם קודם ולא דיברו איתנו בכלל מצד המקום אלא רק כשהגענו פיזית לאחר הצילומים. בשעה 18:30. על כל התקלות בעקבות המעבר לא אדבר כי אלו באמת דברים שלא היה ניתן לעשות איתם כלום ובאמת הייתה השתדלות גדולה מאוד כדי לצלוח את זה ואפילו הביאו צוות לתגבור מהבית. התקלות שבעיניי לא היו קשורות ומאוד מאוד ביאסו אותנו משמעותיות ולכן חשוב לנו שידעו מכך. הדבר הראשון והכי חשוב שגם אם לא תסגרו איתם אל תעשו - לא משלמים למקום עד שלא בדקתם עם הסביבה הקרובה שלכם מה היה בסופו של דבר לפי הסיכום והחוזה ומה לא. בסיכום עם המקום התבקש מאיתנו לשלם יום לאחר האירוע - מה שמנע מאיתנו לשמוע את הפידבקים מהסביבה כי מרוב האופוריה של החתונה לא חשבנו בכלל לבדוק אם הכל הלך חלק (ספויילר- לא הכל הלך חלק) תאורה - שילמנו כחלק מהתשלומים הרגיל למקום אך בפועל התאורן לא היה רוב הערב והמנהלת אירוע החיצונית שהבאנו (ומזל שהייתה) נאלצה לרדוף אחריו רוב הערב כי הוא "הלך" ו"היה בהפסקת סיגריה" וכך יצא שהרבה מהתמונות יצאו לא טוב בגלל התאורה הקלוקלת - למרות שהיה איש מקצוע אבל הוא רוב הערב לא היה כמעט. בר - הברמנים עבדו בכאוס מוחלט בסוף הערב, היה בלגאן שלם עם האלכוהול, הכל היה מבולגן ולא היה אדם אחראי על הסגירה מה שעיכב את הסוף ואת ספירת האלכוהול - מה גם שהדברים החיצוניים שהבאנו (הגומי, הכלים לגומי) לא חזרו אלינו ונעלמו כלא היו. אוכל - הטעימות היו בינוניות ולכן היו לנו הרבה שינויים מולם שממש זרמו איתנו - אין מילה רעה על זה! מה שכן, ביקשנו שינוי באוכל הטבעוני ואפילו הגענו לטעימות שניות ובחרנו משהו אחר אך בפועל הגיעו המנות שביקשנו שלא יהיו ולכן לטבעוניים לא היה פתרון למנה עיקרית אחרת בסך הכל היה אירוע מעולה וקל לראות את הדברים הבעייתיים אבל אלו דברים הניתנים לשינוי וזה מה שחשוב(: בהצלחה(:
הצג עוד

אדוה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אביב, יפית, שיראל ואריק האלופים! מהיום הראשון שנכנסו לאולם שלכם לפגישה ידענו ששם נתחתן בלי לחשוב פעמיים. ואכן - לא טעינו. ליוויתם אותנו 7 חודשים ונתתם לנו תמיד תחושה כאילו אנחנו הזוג היחיד שמתחתן אצלכם. היה לנו ערב מושלם, בדיוק כמו שחלמנו וציפינו (וזה אפילו עלה מעל כל הציפיות!) תודה על שירות מדהים ומענה מהיר 24/7, עיצוב מוקפד ומהמם, אוכל נדיר בטעמו ובעיקר תודה על העטיפה והאהבה שלכם אלינו, על ההכלה וההבנה לכל מצב ועל זה שאתם פשוט אנשים עם לב ענק אחד אחד שפשוט במקצוע הנכון. אוהבים אתכם ומודים לכם, אדוה ואליאור אדאוי ❤️
הצג עוד

sara   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
התחתנו בארבע עונות בגן הפתוח, גן מהמם ביופיו, עם צוות נהדר שתמיד היה זמין עבורנו, היה מקצועי וקשוב. האוכל היה נהדר, התאורה וההגברה מצוינים. התמורה עבור המחיר היא ממש ממש טובה. נהננו מאוד וגם האורחים שלנו.
הצג עוד

סופי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
כשהתחלנו לחפש אולמות חיפשנו מקום שיהיה נוח להגעה עבור אורחים מהדרום והמרכז, במחיר נוח (בכל זאת סטודנטים) ועם חלום קטן לקצת טבע ונוף ירוק. המקום הראשון אליו הגענו היה ארבע עונות, אחרי הפגישה הראשונה לא היה לנו כל ספק- זה יהיה המקום בו נתחתן. במשך שנה של ארגונים חווינו התקשרות ויחס לא פחות ממדהים! מכל נותני השירות באולם- החל מאביב המנהל שקיבל את פנינו, שיראל האלופה שהייתה קשובה לכל בקשה שלנו ותקתקה אותה באותו רגע- גם לפני החתונה וגם ביום האירוע, יפית המעצבת שהייתה רגישה ונעימה אלינו וכמובן אריק מנהל האירוע האגדי שהיה צמוד אלינו כל האירוע, ניהל הכל במקצועיות ובנועם. אני יכולה לכתוב עוד ועוד על החוויה הבאמת מדהימה שהייתה לנו- המקום המהמם, האוכל הטעים בטירוף והמחיר ההוגן אבל גולת הכותרת היא האנושיות והחום שקיבלנו בכל צעד בדרך. אני מקווה שיותר ויותר אנשים יחשפו לפנינה הזאת בלב הדרום כי כל כך מגיע להם. צוות ארבע עונות, תודה שהפכתם את החתונה שלנו לכל מה שדמיינו וחלמנו, אין כמוכם!
הצג עוד

אור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
מקום מדהים! התחתנו בין גלי הקורונה. בעל האולם (אביב) והצוות היו שם לצידנו לאורך כל התהליך. בעיצוב, בהכנות, בשינויים של הרגע האחרון. האולם והגן נהדרים, האוכל טעים והכי חשוב הצוות מדהים ונמצא שם לצידך.באנו לאירוע בלב שקט, הרגשנו שיש לנו על מי לסמוך והם הוכיחו לנו שלא טעינו, פרגנו הוסיפו לנו הפתעות מכל הלב. לא הפסקנו לקבל מחמאות על האולם, ממליצים בחום!
הצג עוד

Amit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
התחתנו בגן אירועים ב24.8.2022 והיה פשוט קסום! אנחנו כמעט חודש אחרי האירוע ואנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות מהמשפחה והחברים. האוכל בטעימות היה ממש ממש טעים וכך גם שמענו שהיה באירוע, לא היה אחד שהתלונן שלא היה לו מה לאכול, היה שפע ואופציות לכל האנשים. הצוות אדיב ונחמד, בייחוד שיראל המהממת ואביב מנהל המקום שעזרו לנו והיו פנויים עבורינו בכל שעה לכל שאלה אפשרית. האירוע היה יותר ממה שציפיתי ונהיננו מכל רגע, ממליצים בחום!
הצג עוד

netta   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב21/7/22 באולם של ארבע עונות אולם אירועים, כבר כשהתחלנו לחפש אולם , מנהל האולם אביב רשים אותנו מאוד ביחס האישי שלו, יפע המעצבת של האולם , נתנה לו יחס מהמם והאולם היה נראה וואו . מנהל האירוע אריק ורב המלצרים סטס דאגו לאורך כל האירוע שהכל יעבוד כמו שצריך. לקחנו דרך האולם חבילת אלכוהול , האלכוהול זרם בשפע (וחצי מהאורחים רוסים כך שזה אומר הרבה). לא היה מחסור בשום שלב , אלכוהול איכותי.
הצג עוד

Rita   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
התחתנו בגן הפתוח, היית לנו חוויה מדהימה מהרגע הראשון שנכנסו למשרדים. הצוות היה קשוב ונתן מענה לכל בעיה טו בקשה שהיית לנו. ביום האירוע הכל היה מושלם, מנהל האירועים לירון דאג להכלללל, לא חשבנו על כלום ורק נהנו מהאירוע עצמו. האוכל מדהים והשירות. קיבלו מלא מחמאות מהאורחים על האוכל, העיצוב והשירות. תודה רבה רבה לכל צוות ארבע עונות.
הצג עוד

אמי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
עברנו כ-8 אולמות לפני שסגרנו אולם, ארבע עונות היה בין האחרונים ואחריו הבנו שאין טעם להמשיך עוד לחפש כי זה פשוט זה. ללא ספק הבחירה הכי טובה שיכלנו אי פעם לעשות! נמליץ על האולם הזה עוד רבות ללא ספק. מעבר לעובדה שהאולם והגן עצמו מהממים! כבר מהפגישה הראשונה עם אביב ושיראל זכינו לקבל את היחס הנעים, המקצועי והטוב שלהם! הם היו זמינים לנו לכל שאלה וענו בסבלנות ובאדיבות, עשו כל מאמץ אפשרי כדי לענות לדרישות שלנו וזה לגמרי הרגיש מכל הלב. האוכל היה מאוד טעים ותמיד התחדש בשולחנות, השירות היה מאוד טוב והליווי הצמוד שלהם הפך את האירוע לבטוח ורגוע, לאורך כל הדרך היו בשבילנו ורצו שנהיה הכי מרוצים שיש. קיבלנו אינסוף מחמאות מהאורחים. ממליצים הכי בעולם הייתה לנו חתונה ברמה הכי גבוהה שיש, והחוויה שלנו הייתה הכי טובה שיש. תודה תודה תודה ! ♥🙏
הצג עוד

Taga   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
וואו!! איזו חתונה הייתה לנו! עוד בהתחלה שהגענו להתרשם היחס היה מדהים וזה לגמריי הרגיש שיעשו בשבילנו הכל. וכך היה. הצוות הכי טוב בעולם, האוכל היה וואו וכל האורחים לא הפסיקו לפרגן. הגן עצמו יפייפה. הרגשתי שלאורך כל הדרך היו בשבילנו ורצו שנהיה הכי מרוצים שיש, גם כשקצת שיגענו את הצוות אף פעם לא נתנו לנו הרגשה כזאת תמיד הכל היה בשמחה ובחיוך! ממליצים הכי בעולם הייתה לנו חתונה ברמה הכי גבוהה שיש, והחוויה שלנו הייתה הכי טובה שיש. תודה🤍🙏
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up