כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עופר דור

עופר דור

צלמי סטילס
כתובת:
טלפון:0547641425
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
עדי   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
עופר וצלם הוידאו היו מעולים, שירותיים, מקצועניים, הגיעו בזמן, ליוו אותנו בהתארגנות ועד סוף היום. בחרו לנו אפקטים לתמונות וגם נופים. היה מעולה! גם לחברים ומשפחה שהצטרפו אלינו.
הצג עוד

avital ronen   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
התחתנו לפני שנה ומשום מה ההמלצה שכתבתי לא התפרסמה. הגענו אל עופר באמצעות אתר האינטרנט שלו, לאחר שפגשנו אותו והתרשמנו ממנו כאדם נעים, צנוע, וסופר מוכשר, החלטנו לסגור איתו. ביום החתונה הוא הגיע לצלם אותנו החל משלב ההכנות, ולאורך כל הדרך גרם לנו להרגיש הכי בנוח והתחשב בנו כשביקשנו לעשות את רוב הצילומים בתוך מבנה ממוזג בגלל מזג האוויר החם והלח. אנחנו מאד מרוצים מהתמונות ומסרטוני הוידיאו שהיו באיכות מעולה, והכי חשוב שיקפו את האווירה המרגשת והאינטימית בחתונה הקטנה שלנו. גם המחיר היה ממש לא יקר.
הצג עוד

Irena   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
עופר היה הצלם הראשון שפגשנו וישר סגרנו! היה כיף לבלות איתו את היום, הוא נחמד מאוד, אנרגטי ומקצועי בטרוף. יצירתי מאוד ויודע להוציא תמונה מושלמת אפילו מלוקיישן קצת פחות מרשים. באמת נתן מעצמו והשקיע את כולו, סחב לנו מעילים וחולצות בין תמונה לתמונה ואפילו סיכן את חייו ונעמד באמצע הכביש כדי לצלם תמונה מגניבה במיוחד. הוא היה צלם הסטילס היחיד שלנו (240 אורחים), ובאירוע עצמו צילם ללא הפסקה, עשה עבודה של לפחות 2 צלמים, קיבלנו ים תמונות ולא הרגשנו שיש צורך בצלם נוסף. המחיר גם מאוד סביר ביחס למחירים הגבוהים מאוד בשוק. והתמונות? מדברות בעד עצמן! מומלץ, מומלץ, מומלץ! :)
הצג עוד

michalvan1   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
עופר המקסים ליווה אותנו ביום החתונה והוציא תמונות כמו מקטלוג!! הייתה לנו פגישה אצלו בבית והוא כבש אותנו עם החיוך והצניעות שלנו, ולא רק אותנו הוא כבש אלא גם את אחותי שישר אחרי שראתה את התמונות שיצאו הזמינה אותו לצלם גם בחתונה שלה :) ביום האירוע כמעט ולא הרגשנו את הנוכחות של עופר ומכיוון שהוא ידע לתפוס את הרגע הן יצאו פשוט מושלמות והכי טבעיות בעולם עופר הביא איתו איש צוות נוסף שגם הוא היה חמוד וכייפי ועשה לנו שמח ברחבה :) אנחנו מבסוטים עד השמיים עם תמונות מדהימות שמנציחות את היום הקסום שהיה לנו ממליצה לכם מכל הלב ללכת עם עופר
הצג עוד

nv   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
הגענו לעופר דרך חברים משותפים, ולאחר פגישה איתו כבר היה ברור לגמרי שזה הצלם שנרצה לבלות איתו את יום החתונה :) ביום החתונה התארגנו בבית והוא הצטרף אלינו עם חיוך, באווירה טובה וקלילה, ובאמת שהיה לנו פשוט כיף. יצאו המון המון תמונות ממש מוצלחות. מאוד מקצועי, מאוד יצירתי, וגם קיבל מלא מחמאות מהחברים והמשפחה המצולמים. בנוסף, בתוך כמה ימים התמונות כבר היו בידינו. מומלץ!
הצג עוד

עינב   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
מהרגע הראשון בחירת הצלם הייתה החוויה הקשה ביותר עבורי. המחירים לא זולים וכולם יודעים עד כמה חשוב להישאר מהחתונה עם זיכרונות מצולמים באיכות גבוהה. על צלם לא הסתכמתי להתפשר. פגשנו כ10 צלמים ודיברנו עם אפילו יותר אבל אף חוויה לא הייתה דומה לפגישה עם עופר... יש לו אנרגיות טובות והוא זרם בקלילות עם כל רעיון שהיה לנו. התמונות של החתונה יצאו מדהימות... תמונות הזוגיות אפילו יותר :) מדהים
הצג עוד

אורלי   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
מראש אכתוב שמילים לא יכולות באמת לתאר את עופר ועבודתו. עופר הוא קודם כל בן אדם, מקשיב, סבלני ומאד מאד יצירתי! הגענו אליו בבקשה שצילום ה-save the date שלנו יהיה שונה, היה לנו רעיון לסרטון קצר ובזכות עופר הסרטון הפך ממחשבה למציאות שעלתה על כל הציפיות! חשוב לציין שעופר התאים את עצמו לשעות העבודה הרבות שלנו, התגמש והכל עם חיוך ומלא אהבה! התמונות של החינה זוכות למחמאות עד היום, אנחנו חיים מחדש את האירוע דרך התמונות ויכולת הצילום המופלאה של עופר שיודע להעביר תחושות של התרגשות, אהבה, צחוק וכל זאת מאחורי העדשה, פשוט נמצא שם ומתמזג עם הקהל ונותן לדברים לקרות ולנו להיות שקטים ובטוחים שהכל יתועד שמחים על הבחירה ובטוחים שנתראה באירועים הבאים עופר, אתה אחד, יחיד ומיוחד!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up