כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אידיאל Dj's

אידיאל Dj's

תקליטנים
כתובת:רמת גן
טלפון:0545528681
95
98 מתוך 100
לפי 32 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 8 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Yuli   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אז אחרי התאוששות קלה של כחודשיים היה לי נורא חשוב להודות ליוני שהפך את האירוע שלנו למושלם!!! המוזיקה היה מעולה אנשים לא הפסיקו להחמיא על המוזיקה והרחבה היתה מלאה לאורך כל האירוע , בהתחשב שהאירוע שלנו היה מצומצם כ150 איש ו80% מהאורחים היו ברחבה ולא הפסיקו לרקוד זה אומר הרבה ... יוני אני מודה לך ולשמעון באופן אישי על תשומת הלב וששמת לב לפרטים ודקויות לאורך כל האירוע ואיך שלא להודות לך על המוזיקה האשששש שהיתה באירוע , נתראה בשמחות ❤❤❤
הצג עוד

Shaked   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו לפני כמה חודשים ויונתן פשוט תותח! הוא מקצוען אמיתי..הצליח לקלוע לטעם של כל האורחים..הרקיד אותנו עד 2 וחצי וזה היה נמשך יותר אם לא היינו מבקשים לחתוך ;) הוא היה קשוב מאוד לטעם שלנו..ורואים שמאוד חשוב לו שהכל יתקתק ובאמת הכל היה מושלם! תודה על ערב קסום, שקד ועידו :)
הצג עוד

0oVilkAo0   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
80 מתוך 100
טוב, אז התחתנו לפני חודש והזמן רץ. כשהתחלנו לתכנן חתונה נפגשנו עם כמה תקליטנים ומנחים. אבל כשהגענו ליוני ישר הרגשנו שדברים יזרמו בקלות. בפגישה ראשונה דברנו על הרבה דברים, ראינו עבודות קודמות ושמענו מיונתן דברים וטיפים חשובים מאוד. היה לנו מאוד קל בהדברות ובהחלטות לגבי תהליך חתונה. די מהר בחרנו את רוב השירים שרצינו באירוע, כמובן ביחד עם המלצות של יוני. כמו כן בחרנו במנחה מדהימה - מרינה שעובדת עם יוני כבר הרבה זמן. במשך כל הזמן לפני חתונה יוני היה בקשר איתנו, שאל האם הכל מתקדם כמו שצריך, איזה שינוים יש והיה נדיב מאוד. בחתונה הכל עבד מצוין ובזמן, כמעט כל האורחים רקדו ונהנו ברחבה. קבלנו הרבה תגובות טובות על בחירה של המוזיקה. תודה רבה ליונתן ואלכס (DJ) - מומחה למוזיקה רוסית :) וכמובן למרינה-מנחה נהדרת ! עבודה נהדרת, ממליצים בחום !
הצג עוד

זיו שמולי   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
יוני היקר! רצינו להודות לך מקרב לב על חתונה פשוט מצויינת , אתה מקצוען אמיתי , רואים עד כמה חשוב לך שהאירוע יהיה ברמה הכי גבוהה שיש וכך היה , היינו כל כך רגועים שאתה היית אחראי על המוסיקה בחתונה שלנו כי הרגשנו וראינו מהיום הראשון שפגשנו אותך עד כמה שאתה חי ונושם מוסיקה , תמשיך בדרכך יישר כח.... אוהבים זיו ונועה
הצג עוד

ג'ון ולבנת   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
שלום אנחנו ג'ון ולבנת קנדלר: והתחתנו ב10-04-2014 בלילות קסומים . ומי שניגן אצלנו היה יונתן אהרוני מהרגע הראשון שפגשנו אותו הוקסמנו מהבן אדם וכמובן מהכישרון שלו בתור DJ .החתונה הייתה פשוט מושלמת בזכות יוני שידע בדיוק איך להרקיד את האורחים מאותו יום יוני הפך לDJ של המשפחה. מומלץ בחום ובאהבה . ניתן ליצור איתנו קשר טלפוני אם יש לכם שאלות . 0538320360 :-)
הצג עוד

Idan   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
כבר בפגישתנו הראשונה עם יונתן מ"אידיאל" הבנו שקיבלנו את הטוב ביותר.. בפגישה הראשונה קיבלנו מידע אודות החברה ראינו אירועים שונים ותיאמנו ציפיות לאחר מכן קיבלנו שירות שאין כמוהו מכיוון שהתחתנו בוילה לאירועים יונתן התלווה אלינו למקום האירוע, למען האמת לשני מקומות שהיו אופציונלים.. הוא דאג כל כך לאיך יראה איך ישמע הסאונד ונתן את דעתו המקצועית. ישבנו לפני האירוע ובחרנו שירים שאנחנו אוהבים וממש תכננו את האירוע לפרטי פרטים. באירוע עצמו זכינו לקבל גם את יונתן וגם את קובי שעשה מאמץ להגיע למרות שכל אחד מהם בנפרד הוא מתנה ענקית, הם הקפיצו את האורחים ועשו עבודה מקצועית ויסודית וקלעו בדיוק לטעמנו והכי חשוב שהיה שמח וזאת לזכותם. אנו ממליצים בחום לכל מי שלא מוכן להתפשר על איכות והמוזיקה חשובה לו יותר מהכל. תודה!!!
הצג עוד

Dina   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
מוסיקה היא הדבר הכי חשוב בכל חתונה , כשהגענו ליונתן מאידיאל ישב מולנו בחור מקצועי , חייכן ואמין , חייבת לציין שהיה קשה למצוא ספק שידע לשלב את שני העולמות יחד (מרוקאים ורוסים) ויעשה אירוע מושלם בדיוק כמו שרצינו , ללא ספק יונתן הוא אחד מבעלי המקצוע הטובים ביותר שנתקלנו בהם , המוסיקה בחתונה שלנו הייתה פשוט מושלמת , הכל היה במינון מדויק והאורחים נהנו מאוד. תודה על הכל היה מדהים. דינה ודוד
הצג עוד

Sarina   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
מהפגישה הראשונה יוני הפגין גם יחס אישי מדהים וגם מקצועיות מרשימה. יוני עלה על כל הציפיות! היה רגיש וקשוב לקהל האורחים לא ירדו מהרחבה ועד היום לא מפסיקה לקבל מחמאות על הDJ, יוני לאורך כל הדרך היה סובלני קשוב ואכפתי,בשורה התחתונה: צוות אידיאל פשוט תותחים!!
הצג עוד

אודי ויעלה   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
אין מספיק מילים שיוכלו לתאר את יוני מאידאל , הגענו אליו בעקבות המלצות שקיבלנו מחברים וכבר יום למחרת התקשרנו וקבענו להפגש , מהשיחה הראשונה הרגשנו שיוני יעשה את המקסימום כדי שהאירוע שלנו יהיה מושלם , הפגישה איתו חיזקה את ההרגשה שלנו והתחברנו מאוד , פשוט הרגשנו שזה זה. בחתונה היה מושלם בדיוק כמו שחשבנו שיהיה ואפילו מעבר , הייתה מוסיקה מצויינת ששיקפה את סגנוננו והרבה שאלו על הדי ג'יי ,רצינו להודות ליוני מצוות אידאל שנתן את כל כולו כדי שהחתונה שלנו תהיה כל כך שמחה ומיוחדת.
הצג עוד

אולגה   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
כשחיפשנו תקליתן לאירוע בר המצווה של בנינו הבכור יונתן הראשון שחזר אלינו ושמחנו מאוד להכיר בן אדם נשמה בכל המובנים הילדים ישר היתלהבו מהפגישה וחיקו לו מאוד כל פעם שהיה צריך להגיע. האירוע עבר בשמחה גדולה האורחים היתלהבו מאוד. היה ממש ממש כייף .!ממליצים בחום ואהבה לא תצטארו אם תיהיו עם יונתן והצוות שלו!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up