כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אביבית אמנית איפור

אביבית אמנית איפור

איפור כלות
טלפון:0527869123
94
99 מתוך 100
לפי 10 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Roni   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אביבית איפרה את כל המלוות לחתונה בצורה הכי מהממת שאפשר, כל אחת רצתה סגנון שונה והיא עשתה את זה מדהים!!
הצג עוד

shaikveller   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אביבית פשוט מדהימה. חוץ מזה שהיא מקסימה ומשרה אווירה מעולה במהלך היום (הלפעמים לחוץ) הזה - מרגיעה, סבלנית, כיפית - היא פשוט תותחית. קיבלתי מחמאות נונסטופ, גם הרבה אחרי האירוע, ולמרות שהשתוללתי והזעתי עד 2 בלילה, האיפור לא זז מילימטר - ונראיתי בתמונות הסיום בדיוק כמו בתמונות הפתיחה. היא הבינה את הראש שלי, וגרמה לי גם להרגיש בנוח וגם להרגיש נסיכה. אין כמוה!! 3> (התמונה באדיבות אספוסה צלמים)
הצג עוד

Hila   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אביבית המהמממת:) תודה על איפור מהמם עדין וזוהר שהחזיק כל היום! מהפגישת ניסיון איתך התברר לי שמעבר לכישרון העצום שלך את בדיוק מי שאני רוצה לבלות איתה ביום המיוחד הזה את נעימה, מרגיעה, חייכנית, סבלנית וקשובה וסופר מקצועית. הגעת יומיים אחרי החתונה שלך- ממש לא מובן מאליו. הצלחת להוציא אותי את אמא שלי אחותי והמלווה שלי מרוצות עד השמיים. תודה♡
הצג עוד

Dian   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אביבית המהממת והמיוחדת שלי ! התחתנתי בתאריך 20.04.2016 וידעתי שאותך אני רוצה. מעבר להיותך אומנית האיפור את נעימה וכיפית - שזה מה שכלה צריכה ביום הזה ! עשית אותי כלה יותר ממושלמת ולא יכלתי לעשות בחירה יותר טובה ממך. האיפור היה מהמם ולא זז בכלל , ושלא נדבר על המחמאות שאני לא מפסיקה לקבל עד עכשיו. איתך - זה פשוט להרגיש יפה ובידיים טובות. 3> גם למלוות שלי ולמשפחה עשית איפור מהמם שלא זז והיה פשוט מיוחד במינו. את מאסטרית ואישיות פשוט מיוחדת שתענוג להעביר איתה את היום המרגש והמיוחד הזה. בנות יקרות , על איכות - לא מתפשרים !
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אביבית המלכה !! התחתנתי ב30.6 ומיותר לציין כמה חם היה ! האיפור לא זז עד שלא הורדתי אותו בעצמי!! תותחית שאי אפשר לתאר ! עשית אותי מהממת והמחמאות פשוט לא הפסיקו , בנוסף לכל גם מתוקה ברמות, היה לי כיף איתך ממש!! תודה רבה!

גילי   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אביבית שושן, במילה אחת מושלמת! מוכשרת ברמה שאי אפשר להסביר, היה לי חשוב להישאר טבעית וקלאסית והיא עשתה את זה בענק!!!! כל כך קשובה, מקצועית ואיכותית. עשיתי איפור איירבראש, לא זזה מילימטר, היה נראה זוהר וטבעי.. ממליצה עליה מכל הלב, פשוט אמנית!!!!!!!!
הצג עוד

Nicol   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
אביבית המקסימה היה לי כל כך כיף! המקצועיות, היחס והאווירה, היה מדהים! את כיפית, מהממת ומקצועית בטירוף. גם המלוות שלי ואמא שלי היו כל כך מרוצות ממך! רואים שאת אוהבת את מה שאת עושה וזה מתבטא בעבודות שלך! תודה על הכל ובטוח שניפגש עוד בשמחות!!
הצג עוד

Adva   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אז אחרי כמה ימים של התאוששות, אני רוצה להגיד אלפי תודות לאביבית שושן וכרמל חבושה שלקחו חלק ענק ביום המושלם שלי!!! מהרגע שהכרנו פשוט התאהבתי בכם! אתם מדהימים, מקצועיים ומעל לכל נותנים יחס חם ואוהב שאין דבר שיכול להשתוות לכך! לא הפסקתי לקבל מחמאות כל הערב וכמובן גם המלוות שלי (חבל שביום יום אתם לא לידי צמוד כל בוקר ;)), במהלך כל היום, הרגעתם, הצחקתם והכי חשוב הפכתם אותי למושלמת ביום המושלם שלי! הליווי שלכם לאולם איתי היה מרגיע, ידעתי שאני בידיים הכי טובות שיש, שינוי התסרוקת היה מושלם! פשוט כל מה שעשיתם ונגעתם יצא מושלם, המלוות שלי היו מרוצות בטירוף! ואני בכלל הייתי בעננים מאיך שנראיתי! (מזל שלבשתי שמלה לבנה אחרת לא היו מזהים אותי ;)). האיפור והשיער שלי ושל המלוות שלי החזיק כל הערב, לא זז מהמקום! גם כשהיה חם במהלך הריקודים, האיפור והשיער לא זזו מהמקום! אז שוב תודה רבה על הכל! שעשיתם אותי עוד יותר מאושרת! נהניתי מכל רגע בחברתכם שזה לא פחות חשוב מהתוצר המוגמר! הייתי ממשיכה 'לחפור' פה כי המילים והמחמאות פשוט לא נגמרות אבל אני חייבת לסיים את הפוסט הזה מתישהו.... אני ממליצה עליכם בחום רב ומכל הלב! וכמו שאומרים נתראה בשמחות :) באהבה ע-נ-ק-י-ת וכבר מתגעגעת אליכם בטירוף ומוכנה לחזור אחורה בזמן כדי להנות מהיום הזה שוב!!! :)
הצג עוד

לינהורועי   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
התחתנתי ב19.6.14, נפלתי על יום חם ומלא לחות. בחופה הרגשתי שאני נמסה וחשבתי שהלך לי כל האיפור. אני חייבת להגיד שהאיפור לא ירד!! זה היה פשוט מדהים!! לא האמנתי אבל עד שהאירוע נגמר (3:30 לפנות בוקר) התמונות שיצאו היו מהממות. עם כל החום והדביקות האיפור לא ירד ולא נמרח, פשוט מדהים!שלא נדבר על המלוות שלי, אביבית איפרה עוד 4 בנות חוץ ממני וכולנו יצאנו פשוט הוליווד.כנסו לאתר של אביבית ותראו, אי אפשר לפספס, כולנו בלונדיניות ודומות אחת לשנייה.איפור באייר בראש אמנם נשמע מאיים אבל התמונות שיוצאות פשוט לא משתוות לאיפור רגיל.
הצג עוד

ordimersky   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לאביבית שושן וכרמל חבושה המדהימים!!אין מספיק מילות תודה כדי להודות לכם על הליווי ביום המרגש בחיי!ביום כה מלחיץ, חשוב שיהיו לצדך אנשים כמוכם. מצד אחד מקצועיים ומדהימים בעבודתם, ומצד שני סבלניים, תומכים ושמים לב לכל פרט קטן וחשוב (כרמל- כמו הזר כלה שלי שבלעדייך הייתי הולכת בלעדיו לחופה). התוצאות מדברות בעד עצמן והמחמאות לא מפסיקות לזרום. העבודה שלכם הייתה פשוט מושלמת!המלוות והאימהות שלנו לא מפסיקות להחמיא לכם ואין ספק שהפרגונים מוצדקים. כולנו הרגשנו שהוצאתם מאיתנו את המיטב!! מהדקה הראשונה שהגעתם אליי למלון דן בקיסריה ההרגשה הייתה נינוחה, מרגיעה והכל זרם, היה לי יום מדהים אתכם ביחד ואני כל כך שמחה שבחרתי בכם וכמובן שנשארתם איתי ליווי לאולם (היחידים שהצליחו להרגיע אותי בדקות חשובותנתראה רק בשמחות תודה תודה ושוב תודה!!!!אור ורועי, טרה קיסריה, 20.03.2014
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up