כתוב חוות דעת

הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק

פרסם את חוות הדעת שלי
שגב   כתב/ה חוות דעת לפני 5 ימים
100 מתוך 100
לחברת פפריקה התקשרנו לאחר שביקרנו אצל כמה דיגיים, במענה הטלפוני שלהם שאלו אותנו איזה סוגי מוזיקה היינו רוצים לשמוע בחתונה שלנו ולפי זה התאימו לנו את מעיין האלופה שליוותה אותנו לאורך כל התהליך,בקשר הדוק לגבי הפלייליסט ששותף באמצעות אפל מיוזיק.בפגישה ותיאום ציפיות היה אש, האווירה במשרד היתה מחשמלת ומעיין הקשיבה לכל בקשות שלנו.בחתונה עצמה המוזיקה היתה לא מהעולם הזה, מעיין דאגה להרים את כולם ומכל שכבות הגיל, אנשים רקדו עד השעות המאוחרות ולא היה רגע של נחת ברחבה (נשברו לנו הרגליים מרוב שהיה טוב). לאחר האירוע קיבלנו ים מחמאות על הדיגי האלופה שהיתה לנו ושהמוזיקה היתה מהממת.מעיין מפפריקה מיוזיק אין עלייך !

לירז   כתב/ה חוות דעת לפני 6 ימים
100 מתוך 100
מהרגע הראשון בו התחלנו לארגן את החתונה ידעתי שאני רוצה את אסף עמוס מחברת פפריקה בתור הדיג'יי שלנו.ההתנהלות מולו הייתה מאורגנת ומקצועית ברמות ובאופן אישי הכרנו בן אדם מדהים שכיף לשבת ולדבר איתו בגובה העיניים. בפגישות שהיו לנו ראינו איך הוא קולע לטעם המוזיקלי שלנו ומתחשב בפרטים הכי קטנים שיש. כמובן שבאירוע עצמו הוא הרים את כולם ועשה לנו שמח בטירוף, אנשים הגיעו אליי תוך כדי הריקודים ברחבה ואמרו לי שהוא תותח.בקיצור, אם רוצים דיג'יי טוב, מקצועי, אחד שיקפיץ את כולם וישאיר לכם טעם של עוד זה אסף עמוס המושלם.

עפרי   כתב/ה חוות דעת לפני 6 ימים
100 מתוך 100
הגענו לאלי דאודאו אחרי שהיינו בחתונה של חברים שהוא ניגן בה ועפנו עליו ממש.אלי היה מקסים כבר בפגישה הראשונה, הסביר לנו הכל, הדגים ויצאנו בהרגשה ממש טובה.גם בפגישה לפני החתונה הוא היה מקצועי עזר לנו בבחירת השירים שהתלבטנו והיה מקסים ממש.בחתונה אלי הרים לנו את הרחבה! ידע לקרוא את הקהל בצורה מדהימה וקיבלנו מחמאות מאורחים בכל הגילאים - תיכון ועד ההורים שלנו כולם אמרו שהמוסיקה הייתה מצוינת ולא רצו לרדת מהרחבה.ממליצים מאד גם מבחינת מקצועית וגם אישית!

hila   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
פפריקה יושבים במרכז הכרמל, המשרד שלהם מגניב לגמרי והאווירה בו מושלמת. כולם שם נחמדים ואנשים טובים ממש רואים ומרגישים את זה. אין ספק שזה המקום המושלם.הדיג'יי שלנו היה אסף שאני מכירה עוד ממזמן והחלטתי שלא משנה מה הוא יהייה הדיג'יי בחתונה שלנו, בן זוגי סמך עליי וזאת הייתה הבחירה המושלמת בשבילנו, כולם עפו על המוזיקה אנחנו היינו בעננים אסף היה כזנ מקצועי וידע לשלב בין הרצונות שלנו למה שהיה ברחבה, הוא גם היה זמין לנו להתלבטויות ממש ערב לפני האירוע והתעניין בנו. בקיצור אלוף האלופים אוהבים אותך ❤️

מיכאל   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
הגענו לדור גל אחרי שחברים המליצו לנו עליו.בפגישת היכרות היה חיבור מיידי וישר ידענו שאנחנו רוצים שהוא ינגן אצלנו.מעבר לזה שהוא היה בין הגורמים שגרמו לחתונה שלנו להיות וואוו!! הוא גם אחלה של בן אדם שפשוט תענוג לעבוד איתו.והכי חשוב זה שהוא מקשיב לזוג וכותב הכל וכל השירים הספציפיים שרצינו בחתונה באמת היו. אז מניסיון שלנו בלי לחשוב פעמיים דור גל הוא פשוט דיג'יי מפלצת!

Sasha   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
הגענו לפפריקה ולאלי ספציפית אחרי שהיינו בחתונה שהוא תקלט בה וממש אהבנו את המוזיקה, מהפגישה הראשונה הבנו שהוא הולך להיות הדיג'יי שלנו. אלי היה מקסים, עם היחס החם, ההקשבה שלו, המקצועיות, הוא ממש הבין אותנו ואת הטעם שלנו במוזיקה, וזה היה ממש ניכר בחתונה!! כולם עפו על המוזיקה, אמרו שהיה איזון מושלם בין המזרחית לשאר הסגנונות ושהמוזיקה ממש ייצגה את מי שאנחנו. בקיצור היה מושלם ואנחנו ממליצים על אלי מכל הלב!

gilb2381   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
מהפגישה הראשונה במשרד היו אנרגיות מטורפות, זרימה,היתה תחושה שרק מהמבט של מעיין היא ידעה להבין אותנו ואת הסגנון שלנו. בחתונה קיבלנו אינספור מחמאות, הרחבה היתה מלאה תמיד , לא הפסקנו לרקוד, ולהינות. היו אנרגיות מטורפות בזכות האוירה והמוזיקה שמעיין ידעה להתאים ולתזמן הכל!!!!

רותם וירדן קוק   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
אז הכל התחיל בפגישה עם ענוג, שם כבר התאהבנו ממבט ראשון, באווירה, במקצועיות והבנו שעשינו את הבחירה המושלמת!

Naor   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
איך הגענו אליהם בכלל?ראיתי את שרון מעיף את הרחבה בחתונה של חבר. איך לתאר את זה? כשהייתי ברחבה רק נהנתי ורציתי לרקוד. כשיצאתי מהרחבה רציתי לחזור לרחבה. כשסגרנו תאריך לחתונה שלנו לא היה לנו ספק שאנחנו הולכים על שרון. נפגשנו איתו ופגשנו חבר. שיחת היכרות מהנה ומצחיקה שבה ישבנו ובאמת ראינו שיש כימיה ביננו ובין שרון. לקראת החתונה ישבנו לערב יותר רציני לעבור על הפלואו של הערב והמוזיקה הספציפית בו. מה חשוב (וגם מה חשוב שלא).באירוע שלנו עפנו באוויר, לא היה אורח שלא דיבר על האווירה המטורפת, פשוט מסיבה שלא בא לאף אחד להפסיק לרקוד. ולסיום, איך אני יודע שבחרתי נכון? כשאני שואל דודה שלי איך היה האוכל והיא מעבירה נושא לדיגיי, כשבעבודה אנשים שבדרך כלל לא רוקדים היו ברחבה, כשאנשים לא רצו ללכת להסעה כי מבחינתם המסיבה רק התחילה. תודה שרון, הפכת את האירוע שלנו למטורף. תודה רבה

Vito   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
מהמפגש הראשון עם גיא הבנו שזה מה שאנחנו מחפשים. תקליטן רציני שמכיר את התחום מא' ועד ת'. תקליטן שיודע לעבוד עם קהלים שונים ומגוונים ואוהב ממש את העבודה שלו.נתנו לגיא יד חופשית יחד עם שירים שרצינו שהוא ישלב בתוך האירוע. גיא ידע לשלב אותם בזמן הכי מתאים.היה לנו קהל הטרוגני, אך מהרגע שגיא שם פליי, כולם הפכו לקבוצה אחת שמחה שרוקדת ונהנית.ראוי לציין שגיא הוא גם בן אדם משכמו ומעלה. כל התקשורת איתו הייתה מעולה. הוא גם עזר לנו בכל דבר שלא בהכרח קשור ב100% לחלק של הדיג'י. תמיד בשמחה, חיוך ורצון רב.