כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

יערה מרדכי - איפור מקצועי ועיצוב שיער

יערה מרדכי - איפור מקצועי ועיצוב שיער

איפור כלות
טלפון:0525236578
94
99 מתוך 100
לפי 9 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Lian   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ואווווו ואווווו ואוווווו !!! כלות עתידיות יקרות!!! סגרתי עם יערה שנה מראש. חיכיתי מאוד ליום החתונה שהיא תאפר אותי. היא מקצוענית אמיתית, מדוייקת, מהממת! האיפור לא זז אחרי יום שלם !!! אמנם התחתנתי באוקטובר, אבל הרווחנו יום עם מזג אוויר חמים ולחות קצת גבוהה. הכי ממליצה עליה שבעולםםם! אם היא פנויה בתאריך שלך - הרווחת לגמרי ♥️🌟 מזל טוב.
הצג עוד

hilatashtash   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
יערה (ג'וליה) האהובה !! בחלומות שלי לא דמיינתי את עצמי כמו שעשית. אומרים שלא פשוט לעשות את זה פשוט. ואת הצלחת להשאיר אותי אני ועדיין לגרום לי להרגיש כמו נסיכה. תודה רבה לך על איפור מושלם שהחזיק כל הערב בצורה כל כך טובה. גם כשקפצתי הזעתי ומה לא. עדין רואים בתמונות שהכל נשאר יפה כמו בהתחלה. אין עליך היה לי ממש כיף לעבור את היום הזה ביחד. תודה רבה.
הצג עוד

Sharon   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אין מילים פשוט תותחית!! בפגישה איתה יערה ישר קלעה לטעם שלי, הבינה מה הסגנון שלי עוד לפני שאמרתי לה וידעה בדיוק מה יחמיא לי! היא הייתה ממש חמודה ואכפתית ואפילו עזרה לי לחפש רעיונות לתסרוקות שיתאימו לי ולשמלה. היא איפרה אותי מושלם ומעבר לכל הציפיות שלי והאיפור לא זז כל הערב! קיבלתי גם ערכת טאצ'אפ אבל לא השתמשתי בה כי לא הייתי צריכה. מרוצה מאוד מהבחירה!
הצג עוד

Hili   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
ללא ספק הבחירה הכי מוצלחת שלי בארגוני החתונה! הגעתי ליערה אחרי שיטוט באינסטגרם והמלצות ברשת ומאוד אהבתי את העבודה שלה. יצרתי איתה קשר והיא הייתה מקסימה ואכפתית מהרגע הראשון. בבוקר החתונה יערה הגיעה בדיוק בזמן שקבענו, חייכנית ואנרגטית ודאגה להעביר לי את היום בכיף אמיתי. לפני החתונה נפגשתי עם יערה והסברתי לה פחות או יותר מה הסגנון שאני רוצה והיא פשוט קלעה בול! האיפור החזיק עד שהחתונה הסתיימה, קיבלתי ממנה גם ערכה קטנה לטאצ'פים ששימשה אותי לרענון לפני החופה אבל האיפור החזיק והיה נראה מצויין גם בלי זה, בנוסף אליי היא איפרה גם את המלוות שלי שיצאו מדהימות לא פחות ממני ולא הפסקנו לקבל מחמאות על האיפור!! ממליצה בטירוף! אין מה להתלבט בכלל, שווה כל שקל!
הצג עוד

Lital   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
מושלמת. יש לי פחד גדול מאיפור, אני לא מתאפרת בד"כ. יערה איפרה אותי כ"כ נקי, כ"כ הבינה את הסגנון שלי. האיפור לא זז עד סוף הערב!! היא הייתה מדהימה והכי כייפית שיש. ממליצה עליה בחום, כי היא יודעת לקרוא את הסגנון שלך והיא מבינה בדיוק איזה סוג איפור את צריכה. גם ערכת הטאץ' אפ שלה סייעה לי מאוד במהלך הערב, כל הנשיקות שדפקו לי על הלחיים הצריכו תיקונים קלים של מייק אפ.
הצג עוד

Hen   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
יערה התותחית.. איזה כיף לכתוב עליה המלצה והיא באמת מכל הלב! אל יערה הגעתי מהמלצות באינטרנט. אין ספק שמדובר בבחירה הכי טובה שלי ביום המושלם בחיי (חוץ מבעלי ;))! אני מודה ומתוודה שאחד הדברים שהכי חששתי מהם בחתונה זה האיפור (מניסיון עבר עם מאפרות אחרות..) אבל יערה פשוט איפרה אותי כ"כ יפה כ"כ מושקע כ"כ מקצועי שקבלתי אינספור (אבל באמת אינספור) מחמאות!! האיפור יצא פשוט מ-ו-ש-ל-ם!!! אין ספק שהיא יודעת להתאים את האיפור לכל אחת לפי מה שמתאים לה.. היא מקצועית ברמות והאיפור לא זז כל הערב!! מעבר לזה מדובר בבחורה מקסימה ונעימה שכיף להעביר איתה חלק מהיום שזה מאוד חשוב! אין ספק שאמליץ לכולן על יערה!
הצג עוד

Moran   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
יערה מרדכי, אני מטורפת עלייך, מעבר לזה שאת חברה, את אחת המאפרות התותחיות EVER! איפרת אותי מושלם, בול לפי האופי שלי. אוהבת אותך. מורן אוטמזגין
הצג עוד

Koral   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
יערה מרדכי היא מאפרת מוכשרת ברמותתתת ומכל הבחינות!!!! היא נעימה, נותנת יחס אישי וחם זמינה תמיד דואגת לעדכן ולהיות מעודכנת. מבחינתי היום הכי חשוב הוא היום של החתונה ואת היום של החתונה היא העבירה איתי בכיף ובצחוק הקשיבה לרצונות שלי תוך תיאום דאגה לידע אותי לאורך כל היום שלא אצא מהחדר אם לא אהיה מרוצה. פשוט מושלמת ! מומלץץץץץץץץץץץץ מאוד
הצג עוד

yd77   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגעתי ליערה ויניב ביחד עם אחותי לכבוד חתונתי. אישית אינני מתאפרת רבות כך שכל פעם שזה קורה מעט מייק אפ וכבר אני נראית אחרת לסביבה...אינני מבינה באיפור לעומק ולכן היה חשוב לי באיפור ניסיון להביא את המלווה שלמדה בעברה איפור אחותי תוך שניות זיהתה את המקצועיות הרבה של יערה, איפור הניסיון היה קצר וקולע וגם ביום החתונה נראיתי בדיוק איך שחשבתי להיראות עם האיילנר היפה שמגדיל את העין ונותן לפנים מראה קלאסיהאיפור התאים לכל ההופעה כולהמאז החתונה אני מתעניינת יותר באיפור שזה ערך מוסף בפני עצמו
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up