כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
ירין טרנוס - צילום חתונות

ירין טרנוס - צילום חתונות

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0547727732
95
99 מתוך 100
לפי 83 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
veredgamli   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
רציתי צלם שידע לצלם תמונות מרגשות, אוטנטיות עם צבעים חיים ואני ממש שמחה שהגעתי לירין.מהשיחה הראשונה ידעתי שאסגור אותו, הוא מקצועי, מקסים וכייף לעבוד איתו. אנחנו ממש לא רגילים להצטלם והוא השרה אווירה מרגיעה וליווה והנחה אותנו כמו מקצוען כל הצילומים. התחתנו שישי צהריים ולמרות הלוז הצפוף הכל זרם כמו שצריך וירין עבר איתנו כל לוקשיין בלי לחץ.התמונות יצאו מדהימות ומלאות וחיים ותפסו את החתונה שלנו בדיוק כמו שקיוויתי שתראה
הצג עוד

Niv   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
אל ירין הגענו דרך חברים שסגרו איתו חבילת צילום. כבר משיחת הטלפון הראשונה היה ברור שזה הצלם שלנו. וואו כמה שאנחנו שמחים על הבחירה הזו. תהליך מדהים ומדויק שהתנהל מהרגע שהכרנו את ירין ועד לקבלת התמונות. גם עכשיו בתקופה הלא שגרתית במדינה - ירין הכי מתחשב ואנושי וזה כל כך מורגש. הצלמים עשו אווירה מדהימה לאורך כל היום של החתונה, בעבודה מקצועית והשקעה בנו שהורגשה ממש ביום המיוחד שלנו. אין ספק שאנחנו ממליצים לכולםםםם על ירין והצוות שלו לצילום הרגעים המשמעותיים והשמחות ♥️ תודה ענקית גם לצוות המדהים של ירין - לאנדרו ולירן (שכבר בסוף החתונה הרגשנו שהוא החבר הכי טוב שלנו חחח). וואו אין מילים עליהם. נהנינו איתם כל כך!🥳🥳🌼🙏🏻 והתמונות המושלמות שתיעדו באמת את כל התחושות, ההתרגשות, השמחה והעבירו את הכל בצורה אותנטית ומקצועית יחד!
הצג עוד

Yarden   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהפגישה הראשונה הרוגע והמקצועיות של ירין בלטו בצורה יוצאת דופן. כשהסתכלנו על התמונות ישר ידענו שזה הסגנון בשבילנו, צבעוני, חי ואותנטי, עם חיבה גם להולכים על ארבע (נושא שהיה לנו חשוב מאוד).ירין הגיע ליום הצילומים מתוקתק בטירוף, והצליח לייצר אוירה של רוגע ונינוחות גם לזוג כמונו שלא רגילים להצטלם. חייכנו עד שממש כאבו הלחיים מרוב שהיה כיף!חייבים לציין לטובה גם את לירן הצלם השני המקסים שהיה באירוע עצמו והיה כלכך סימפטי ונעים, וזרם איתנו על כל שטות.התמונות יצאו מדהימות, וללא ספק הצליחו לתפוס בצורה מטורפת ומדוייקת את היום שהיה ואת האוירה הקסומה שלו!!מעריכים את העבודה המדהימה שלכם בטירוף!
הצג עוד

Shachar   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בחתונת שישי צהריים וירין היה פשוט מעולה וממש ממש מקצועי. למרות לו"ז השישי הצפוף ושינוי מיקום הצילומים בגלל גשם פתאומי, הכול התנהל חלק ועמדנו בזמנים. כמו כולם, אנחנו זוג שלא מצטלם הרבה, וירין ידע להכווין אותנו ולהוציא מאיתנו תמונות יפות וטבעיות. גם לירן הצלם הנוסף שהגיע עם ירין היה מעולה, היה מאוד אקטיבי ואני מרגישה שבאמת קיבלתי תמונות מכל הרגעים בחתונה. התמונות ממש משקפות את האווירה בחתונה ובעיקר יפיפיות! העריכה של התמונות עדינה, מדגישה את מה שצריך ורק מייפה את התמונות עוד יותר - הן צבעוניות, טבעיות ובדיוק מה שרציתי. בקיצור - המלצה חמה!
הצג עוד

Itay   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
ירין כבר נהיה צלם הבית אצלנו בחבורה, כבר החבר הרביעי בחבורה שמתחתן סגר איתו וכל פעם כיף לראות אותו מחדש.הוא מקצועי, נעים, קליל, ממש עוזר להרגיש בנוח למי שלא רגיל להצטלם. ברחבה הוא מרגיש חלק מהרוקדים עושה את העבודה שלו בלי שמרגישים אותו בכלל, אז הכל טבעי וזורם.המלצה ענקית ואם הוא פנוי אל תתלבטו פשוט תסגרו איתו!
הצג עוד

elle110   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
ירין פשוט מושלם! קיבלנו המלצה חמה מחבר קרוב, קיבלנו לינק לאלבום של החתונה שלו ופשוט התעלפנו מהתמונות. ידענו שירין יהיה הצלם שלנו בחתונה!ביום החתונה הוא זרם, גרם לנו להיפתח ולהרגיש בנוח. ירין תותח, מקצועי, פדנט, קליל והכי חשוב - נעים. אנחנו לא ממש אוהבים להצטלם ובכל זאת ירין הצליח לגרום לנו להרגיש כיף! והכי חשוב – יצאו תמונות טיל.חשוב לנו לציין גם את אנדרו שהיה מקסים ומקצועי (למרות שעדיין לא קיבלנו את הוידאו, אבל בטוחים שיהיה מושלם), וגם את לירן שהיה איתנו מהשנייה שהגענו לאולם ועד שחזרנו הביתה. בנוסף – רצינו גם להודות לירין שהמליץ לנו על מגנטים – אתם לא מבינים כמה חשוב שיש חיבור טוב בין הצלמים למגנטים. בקיצור – היה אש.נהננו מכל רגע. תודה רבה על הכול וכבר מפיצים את הבשורה שאתה הצלם הכי טוב בפעררררררר....
הצג עוד

Orpaz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אם אתם רוצים תמונות שיראו לכם בצורה הכי מדויקת, אותנטית ומלאה ברגש איך היה בחתונה שלכם- אתם חייבים את ירין בחתונה שלכם! מעבר לזה שירין אדם כל כך מקסים, נעים וחיובי - הוא פשוט מוכשר בטירוף וכל תמונה שלו יצירתית בטירוף ומעבירה כל כך הרבה רגש!
הצג עוד

Shani   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אל ירין הגענו בהמלצת אורטל אידיסיס, ספק נוסף שממש ממליצה עליה (מנהלת אירוע חיצונית) ירין היה הצלם הראשון והיחידי שהייתי צריכה לראות. 1- הפרופיל שלו באינסטגרם משקף צילום שהוא שונה מכל היתר, משהו בגוונים, בתמונה עצמה, בסגנון פשוט אחר - נקי ומיוחד עם רמת גימור שהיא הכי פיין. 2 - ירין בחור פשוט מקסים. הוא כל כך נעים, מכיל. משהו בנוכחות שלו פשוט מדויק המילה "שקוף" עלולה להישמע נוראית אבל מתכוונת בהקשר החיובי בלבד הוא צילם ללא סוף ולא הרגשתי אותו לרגע. בכלל תהיתי לעצמי בלב אם מישהו מצלם את הטירוף ברחבה.. ואז שהגלריה הגיעה פשוט חטפתי הלם מכל תמונה ותמונה. 3 - אני לא יודעת להצטלם. בלשון המעטה. פרצוף מוזר, עיניים מבולבלות.. חיוך מעוות ומובך אחרי כמה קליקים עם ירין כנראה שהשתחררתי כי בחוויה שלי, זה לא היה נורא בכלל כמו שחשבתי שיהיה אלא ממש כיף ובכלל, יש לי מלא תמונות מדהימות שציפיתי שתהיה לי אחת בלחץ.
הצג עוד

תהילה ועידו   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לירין דרך המלצה מחבר, עברנו מעל 50 צלמים ופגישות וכל פעם משהו היה חסר.. שישבנו עם ירין בפגישה הוא היה כלכך אדיב, סבלני כל בקשה שלנו הוא אמר שאין בעיה ומה שאנחנו רוצים שזה היה כלכך לא מובן מאליו! במהלך התקופה עד החתונה התכתבנו עם ירין, התייעצנו איתו לכל מיני דברים ותמיד ירין ענה לנו באדיבות ועזר לנו בכיף!! היום של החתונה היה פשוט מדהים! ירין בא עם הצלם וידאו באווירה כיפית וטובה, כל היום שלנו היה רגוע, כיפי, שליו עם מלא צחוקים ומלא כיף !!! אנחנו כלכך מעריכים את ירין ואת הצוות שלו היה כלכך כיף בחתונה וראינו רק חלק מהתמונות והכול פשוט מושלם!!! אין מקצועי אדיב ואיכותי כמן ירין !!! הצלם הכי טוב בעולם!! מס 1 !!!! מעריכים את הכול !!!
הצג עוד

Bar & Adi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לירין דרך הרשימת מומלצים של הגבעה, לאחר פגישה ידענו שעם ירין נסגור - פגשנו אדם אמיתי, כנה ואדיב שידענו שישרה רוגע ואווירה קלילה במיוחד שאנחנו לא זוג שמרגיש נוח מול מצלמות. וירין היה בדיוק כזה !
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up