כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
דמיטרי פצ'ינסקי

דמיטרי פצ'ינסקי

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0584277788
95
99 מתוך 100
לפי 179 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 5 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
דמיטרי פצינסקי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
צלם מספר 1 בעולם כולו!!!!!!!! ממליצים בחום!!
הצג עוד

Alex   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
25 מתוך 100
תזהרו! הנהלות גרועה לאורך כל הדרך, לא הגיעו לצילומי טראש , איחרו בכל מועד שנקבע, קיבלנו את התמונות אחרי שנתיים וחצי דרך בית משפט, שגם אז איחרו בלספק את האלבומים. בית משפט פסק פיצויים אך זה טיפה לעומת הנזק שנגרם.
הצג עוד

Alina   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
20 מתוך 100
לוקחים כסף ולא מספקים את החומר. השירות מזעזע ביותר שנותנת אשתו, חוסר מקצועות מוחלט ,הכי גרוע שקיבלתי אי פעם.

Almog & Nili   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
80 מתוך 100
...................................

Sabina   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
25 מתוך 100
התחתנו לפני מעל לשנה, בחרנו את התמונות לפני כמעט שנה ועדין לא קיבלנו את האלבומים ואת כל הוידאו. זאת על אף פניות והבטחות חוזרות שנקבל את הכל בקרוב. פשוט בושה של שירות!
הצג עוד

lia.ester.oz   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אין דברים כאלה!!! בתור חובבי צילום בעצמינו היה לנו מאוד קשה למצוא צלם עבור היום הגדול שלנו. לאחר חיפושים רבים מצאנו את דימה. דימה היה הצלם הראשון שקבענו איתו פגישה וזאת אך ורק על סמך העבודות המדהימות שלו שפשוט השאירו אותנו ללא מילים. מהרגע הראשון שפגשנו את הבן אדם ידענו שהוא יהיה האחד שינציח עבורינו את היום הכי חשוב בחיינו: אדם אמין, נעים הליכות, חביב בצורה בלתי רגילה, אדיב, קשוב, סבלני ברמות! המקצועיות המטורפת שלו לא נופלת מהאישיות המדהימה שלו וזה כל כך כל כך חשוב עבור צלם.. היום הזה ככ מלחיץ ועמוס ודימה הפך אותו לככ נעים ומשמעותי! אפילו בחירת הצוות שעובד איתו מרגישה כאילו נעשתה בפינצטה וללא שום פשרות: דימה הצלם הנוסף וסרגיי פשוט אומנים לא מהעולם הזה! כל הלילה הסתובבו עם חיוכים וווייב טוב, ידעו בדיוק מה לצלם, מתי ואיך. פשוט מושלם!!! בדר"כ הצלמים בארועים הם כמו צל, לא מרגישים אותם בכלל. התחתנו בתאריך 17/12/18 באגדתא. חודש אחרי ואנחנו עדיין מקבלים מחמאות מאנשים שאומרים לנו מיוזמתם (!) מבלי שנשאל בכלל (!!!) שהצלמים שהיו לנו היו משהו מיוחד וצוות של מקצוענים תותחים. פשוט תענוג. ללא שום ספק אחת הבחירות הכי טובות שעשינו. דימה היקר, תודה רבה לך על הנצחת היום המאושר בחיינו בכזה כישרון, מקצועיות, סבלנות, אומנות והמון אהבה. ערכך עבורינו לא יסולא בפז.
הצג עוד

Anna Shalisman   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הפגישה הראשונה שלנו עם דימה התחילה מוזר.. הגענו למקום ומשום מה כבר ישב איתו זוג.. הופתענו מאוד אבל זרמנו.. דימה שהיה נראה לא פחות מופתע השתלט על המצב בצורה יוצאת דופן! אחרי מספר דקות הזוג השני הבין שכנראה הגיע למקום הלא נכון, ואנחנו אחרי שסיימנו לצחוק על המצב מצאנו את עצמנו יושבים עם דימה שעתיים! תוך כדי שהוא מסביר לנו הכל בסבלנות אין קץ. כבר כאן ידענו שהגענו לאיש הנכון. פולינה המדהימה שניהלה את כל העסק מאחורי הקלעים שלטה בכל ביד רמה והייתה קשובה לכל בקשה שלנו. ביום עצמו דימה ומקס הגיעו בדיוק בזמן והכל תקתק בצורה מדהימה, כולם צחקו ונהנו- דימה זרם איתנו על הבחירות שלנו ועשה הכל כדי להספיק כמה שיותר מקומות. כשהגענו לאולם פגשנו את עדי שללא ספק בלעדיו צילומי המשפחה לא היו נראים כמו שהם נראו- הוא זיהה שבני המשפחה שלנו בלחץ ודאג לשחרר את האוויר ולהרגיע, הצחיק את כולם וצילם תמונות מדהימות! לאורך כל האירוע הצוות לא הפסיק לצלם ועבד בשיתוף פעולה מלא עם צלם המגנטים. והתוצאה- מעל 3000 תמונות מדהימות שהגיעו אלינו תוך שבוע מהחתונה!! אין לי מספיק מילים לשבח את הצוות המדהים הזה שליווה אותנו ועשו עבודה פשוט מעולה! מומלץ בחום רב!!
הצג עוד

Nofar   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
דימה ופולינה האהובים! מדהים מדהים מדהים אין לתאר את המקצועיות! תמונות אליפות ברמה גבוהה. דימה פרפקציוניסט ומקפיד על כל תמונה שתצא הכי מושלמת שיש, הטראש היה חוויה בפני עצמה והתמונות היו הורסות, אחרי הטראש הבנו שהתמונות של החתונה הולכות להיות מדהימות!!! מעבר לכך דימה כל כך רגוע ומשרה אווירה כיפית בצילומים, זורם איתנו על כל מה שביקשנו. פולינה מדהימה ותמיד זמינה בשבילנו לכל דבר.. התחתנו בשישי והתמונות היו מוכנות כבר ביום ראשון! בקיצור ממליצים בחום ❤️
הצג עוד

Lior   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הבחירה הכי הכי הכי טובה שלנו בחתונה! אין על הצוות הזה בעולם! דימה, מקס וסלבה תותחים ברמה אחרת, צוות מקצועי ואיכותי, היה פשוט כיף, קליל וזורם לאורך כל היום. ופולינה המדהימה שמנהלת את הכל בצורה מקצועית, זריזה ומסודרת תודה רבה על הכל :)
הצג עוד

Olga   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הבחירה הכי טובה שיכולנו לעשות! התמונות מעלפות, האיכות ברמה הכי גבוהה והאנשים שהיה הכי כיף להעביר איתם את היום המיוחד שלנו!!! מהרגע הראשון בטלפון עם פולינה המדהימה כבר התאהבנו בה ומשם היה לנו ברור שהם יהיו הבחירה שלנו. וכמה כיף היה לראות שצדקנו בבחירה. כבר בחתונה עצמה קיבלנו אין ספור מחמאות על תמונות הטראש שרצות על המסכים האולם.. ממליצים מכל הלב!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up