כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ליסט הפקות

ליסט הפקות

תקליטנים
טלפון:0542108290
95
99 מתוך 100
לפי 15 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אורדני   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
רועי הוא מוזיקאי אמיתי ופשוט בחור טוב עם חיוך תמידי על הפנים :) לאורך הדרך הוא הכי היה קשוב אלינו מצד אחד וידע לכוון אותנו הודות למקצועיות ולניסיון שלו בצורה מושלמת מנגד. ברחבה פשוט עפנו באוויר. "החתונה הכי פסיכית שהייתי בה" , "הקטע עם הגיטרה היה השיאאא" אלה רק חלק מהתגובות שקיבלנו עליו. אה כן, רועי באמצע האירוע פשוט שלף גיטרה חשמלית ונתן קטע אדיר שגרם לכולםםם לפתוח את הסטורי. מחפשים אירוע ה-צ-ג-ה? רועי הכי בשבילכם. תודה רועי!! היית פשוט מעולה! 054-726-6365
הצג עוד

Anya   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מהפגישת הכירות שלנו עם רועי ידענו ישר שהוא יעשה לנו את האווירה המושלמת בחתונה וכך גם היה. רועי DJ ברמה מטורפת, קורא וקשוב לקהל ויודע איך להקים את כולם כולל השיכבה המבוגרת. הוא בן אדם מקסים נעים וסופר מקצועי, היה קשוב לכל הרעיונות ושיגעונות שהיו לנו בסגנון המוסיקה, ובפרטים הקטנים שהיו חשובים לנו. היה לנו כל כך כיף ברחבה, שאנחנו מוכנים להתחתן מחדש רק בגללו. אנחנו ממליצים מכל הלב עליו, תודה רבה רועי, אניה ושחר.
הצג עוד

Yossi   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
וואו....אין מילה אחרת שאפשר לתאר בה את רועי, כבר לאחר הפגישה אתה רוצה להזמין אותו בתור חבר ולא רק בתור נותן שירות. מרגיש ומרים את הרחבה. יחד עם כרמית הכנרית נתנו שואו מטורף.
הצג עוד

יהונתן   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
רועי האגדי הפך את האירוע שלנו למושלם! הכל היה מעבר למצופה ++, מהרגע הראשון היחס היה אישי, אדיב ופנוי לכל שאלה ובקשה. רועי הצליח לקרוא את הקהל בצורה כל כך טובה שהרחבה לא הייתה שקטה לרגע. רקדנו עד אור הבוקר ונהננו מכל שניה. אם אתם זוג שמחפש את ה- Dj הכי טוב, שיהיה מוכן להקשיב לכל הרעיונות והרצונות שלכם לאירוע- זה רועי. אנחנו ממליצים מכל הלב, תודה רבה רבה רועי. יהונתן ומעיין שאלתיאל
הצג עוד

Lior   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
כבר בפגישה הראשונה עם רועי ראינו את האהבה שלו למוזיקה ואת הירידה לפרטים הקטנים, מעבר לזה שהוא DJ ברמה בין לאומית הוא בן אדם מדהים שהיה כיף להתנהל מולו. ביום החתונה אף אחד לא ישב כי רועי דאג להקים את כולם ולהשאיר את הקהל ברחבה באמת שאין לי מילים למקצועיות שלו רועי אתה תותח. רועי רצינו להגיד לך תודה ענקית מליאור ושלי עובדיה שעשית לנו כל כך שמח וידעת לקורא את הקהל בצורה מושלמת.
הצג עוד

דנה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
לא היה קל למצוא יום חמישי פנוי אצל רועי - אבל תודה לאל שהתפשרנו על תאריך החתונה ולא על הדי.ג'יי! לרועי יש יכולת להרגיש את הקהל. הרחבה מלאה כל הערב, עד השעות הקטנות של הלילה. הוא העיף את כולנו באוויר ופיזר אנרגיות מטורפות. בשלב מסוים רועי ביקש שנעלה לבמה, יצא מהעמדה, שלף גיטרה חשמלית ו"חישמל" את כולם :) רועי - רצינו להודות לך מכל הלב על המקצועיות, השירות המדהים והסבלנות שהפגנת לאורך כל הדרך. על ששימחת אותנו ועל החיוך שנשאר עד תום האירוע! אתה פשוט מדהים! תודה!!
הצג עוד

Sarit   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
יותר ממדהים!! מלא אנרגיות מטורפות, ידע לגעת בטעם של כל הקהל ולהרקיד חבורה של בני 30 לילה שלם!! מלך!
הצג עוד

DuDi   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
Roy Peretz אנשים שכיף לעבוד איתם! סיפק לנו כנריות וזמרים לאירוע שהיו לא פחות ממדהימים ! באו ונתנו תוספת מטורפת לאותו ערב ומלבד זה שגם אם לא בא לך אחרי שיחה אחת אתה רוצה להזמין אותו בתור חבר לחתונה...

yifatgalanti   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
כי אין מסיבה מושלמת בלי ליסט הפקות בראשם עומד רועי הנסיך שמפקד על הרחבה בשלמות המאפיינת אותו. הגענו לרועי דרך המלצה של חברים וכבר בפגישה הראשונה סגרנו חוזה. רועי אין לנו מילים לתאר את הטירף שתחולל ברחבה שהכילה מיני עדות וסגנונות אבל לא נחה ולו לשנייה. חברים ומשפחה לא הפסיקו לפרגן ולשאול עלייך ואת המלצתי נתתי לבחורה אחרת אפילו טרם החתונה שלנו כי כבר ידעתי למה לצפות. אתה אלוף וכפי שהבטחת אף אחד לא נח לדקה ביום שלנו וכולם נשארו עם טעם של עוד. תודה על שהיית קשוב בכל רגע ולכל בקשה גם לפני וגם בזמן האירוע ותודה על האדם המדהים שזכינו להכיר. אתה אלוף ורואים שאת חי ואוהב את העבודה שלך!!
הצג עוד

Inbal   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
ליסט היקרים, ובעיקר רועי המדהיםםם!!! אי אפשר להסביר עד כמה אנחנו מודים לכם!!! היה לנו אירוע פשוט מושלם!! הרחבה לא התרוקנה לשנייה, אפילו האורחים המבוגרים מהמשפחה אמרו שממש לא התחשק להם ללכת, ורק בגלל הילדים הקטנים נאלצו לעזוב- וגם זה רק בחצות!! רוב מי שדיברנו איתו אפילו לא טעם מהקינוחים- פשוט כי היה עסוק בלרקוד...!! הכל היה מושלם, קלעת בדיוק לקהל שלנו, האנשים לא הפסיקו לרקוד, הרחבה הייתה שמחה כל כך... אי אפשר להסביר את האווירה המטורפת שהלכה שם!! :) ידענו מהפגישה הראשונה אתכם שאתם האנרגיה הנכונה בשבילנו. מיד כשיצאנו מפגישת ההיכרות הסתכלנו אחד על השנייה ואמרנו- מצאנו. זה הם. האנרגיות הטובות שלכם פשוט עשו את האווירה למושלמת! גם לנו- והכי חשוב- לאורחים! המבוגרים והצעירים כאחד. נשאר רק להגיד תודה, תודה ושוב תודה לכם! נתראה באירועים הבאים.. ;)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up