כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

סטודיו טלגרמה

סטודיו טלגרמה

אטרקציות וגימיקים לאירועים
כתובת:בני ציון
טלפון:058-7070330
89
99 מתוך 100
לפי 10 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
40 מתוך 100
בחרנו את צופית אחרי שהסתכלנו על כל המגנטים שהיו לנו על המקרר ואהבנו את המגנט הגדול שהיה לנו מחתונה של חברים שהיא צילמה. יצרנו איתה קשר, ואמרנו לה שכזה בדיוק אנחנו רוצים, וסגרנו מחיר ושעות. ביום החתונה כשהגיעה, אפילו לא טרחה לבוא ולהגיד לנו שלום, היינו צריכים לרדוף אחריה בכדי למצוא אותה שותה על הבר בכדי שתעשה טובה ותצלם אותנו. באחד המקרים אמא שלי הביאה אותה במיוחד כדי שתצלם את כולנו תמונה משפחתית וביקשה ממנה שתמתין עד שתאסוף את כולם (דקה שתיים לא יותר). שהצליחה כבר לארגן את כולם היחידה שלא הייתה זאת היא. מספר ימים לאחר החתונה הבנתי מאבא שלי שאותו הדבר קרה גם עם חבריו לעבודה. כמובן שגם כשעזבה לא טרחה להפרד או משהו בסגנון, פשוט קיבלה את מעטפת הכסף מאבא שלי ונעלמה כמו שבאה. אבל השיא מבחינתנו היה יום אחרי החתונה כשהתאפסנו ופתאום גילינו שהמגנטים שעשתה לנו הם בגודל הקטן ולא הגדול כמו שהזמנו. מבחינתנו מלכתחילה המגנטים הגדולים הם הסיבה שבגללה התקשרנו עם צופית והתטכזבנו מאוד להבין שהאורחים קיבלו מהאירוע מזכרת שונה מזו שתכננו עבורם. התקשרנו לצופית ביום למחרת, והיא "הופתעה" להזכר שהזמנו ושילמנו עבור המגנטים הגדולים. אותי ואת בעלי סיקרן לדעת איך האסימון לא נפל לה כבר באירוע כשספרה את הכסף במעטפה והופתעה לגלות שקיבלה 200 שקל "מיותרים" (שהם ההפרש בין הגודל הקטן לגדול). בשיחה בינינו אמרה שמיד תבצע העברה בנקאית בגובה ההפרש, ובכדי לפצות אותנו, היא מוכנה להדפיס לנו מספר תמונות שנבחר מתוך האירוע. אחרי אירוע כ"כ משמח לא חיפשנו לריב עם אף אחד, והסכמנו לפיצוי מתוך הבנה שאי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור. לאחר מספר ימים שלחנו לה את התמונות שאנו רוצים, והיא הבטיחה שתשלח. לאחר חודש נזכרנו שעוד לא קיבלנו את המגנטים שהבטיחה, ושלחנו לה הודעה בעניין, אך היא ביקשה שנמתין עד לסופ"ש ואם לא יגיע שנעדכן. המתנו אפילו קצת יותר- ולא הגיע. כשפנינו אליה קיבלנו ממנה סמיילי עצוב והצעה שהיא תדפיס ב"שנית" ושנבוא לאסוף ממנה בישוב בו גרה המרוחק מאיתנו חצי שעת נסיעה (כשאין פקקים).. כתבנו לה שאנחנו מאוד מאוכזבים מהתנהלות שלה, ונוותר על ההצעה. היא מצידה אפילו לא טרחה להגיב. כואב לנו לכתוב ביקורת כ"כ רעה על עסק שמפרנס אדם, אבל ההתנהלות של צופית הייתה כ"כ לא ישרה וכ"כ לא הוגנת (וחסכתי לרשום על ההתנהלות העקומה שלה בטלפון וההודעות) שהחלטנו לכתוב בכדי שאחרים לא יפגעו ממנה ביום המיוחד הזה כפי שקרה לנו.
הצג עוד

Gili   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אז ככה... את צופית וטלגרמה הכרנו עוד מחתונה של חברים לפני שלוש שנים והמגנטים שלהם עדיין על המקרר שלנו כמו חדשים. ברגע שהתארסנו היה לנו ברור שנשריין אותה מיד. בחרנו עיצוב תואם להזמנה עם הלוגו שלנו שיצא פשוט מדהים. כמו בחתונה של החברים גם בחתונה שלנו צופית תפסה רגעים, צילמה תמונות ייחודיות ואומנותיות ולא סתם של אנשים עומדים ומחייכים מולה. כל החברים והמשפחה סופר מבסוטים על המגנטים ועל איך שיצאו בהם ואמרו לנו "וואו הצלמת מגנטים שלכם מדהימה" ! אז אכן, לשריין - מעכשיו !!! תודה, רן וגילי טהר-לב
הצג עוד

Saar   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
ממליצה בחום! צופית מקסימה ומוכשרת.. היא עיצבה לנו את המגנט כך שיתאים להזמנה, צילמה תמונות ספונטניות ויפות! לא חיכתה שירדפו אחריה.. האורחים היו ממש מרוצים :)
הצג עוד

Shira   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
נתחיל מזה שצופית היא בחורה מקסימה!! מקצועית ומוכשרת בטירוף, המגנטים שלנו היו הכי מיוחד ואיכותיים שיש! קיבלנו המון מחמאות מהאורחים על כך שהיא צילמה באופן ספונטני, הייתה נחמדה ועשתה תמונות מרהיבות!! צופית מקסימה, עיצבה את המגנט לבד ותמיד ענתה בחיוך ובאדיבות :) מומלצת בחום!!!
הצג עוד

חן   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
על סטודיו טלגרמה וצופית המקסימה שמעתי עוד לפני שהכרתי את מי שהיום בעלי. היה ברור לי שכשיגיע הרגע לא תהיה לי התלבטות בנושא. צופית לוותה אותי בכל ההכנות ועזרה לי לממש את כל מה שדמיינתי.. והמחמאות לא איחרו לבוא! קיבלנו אינספור פידבקים חיוביים, מיתוג שכלל הזמנות שהשאירו את כולם נפעמים, מספרי שולחנות, פתקיות הושבה, פינת ברכות, עמדת צילום סופר מגניבה. הכל יחד יצא פשוט מקסים! וכמובן מגנטים.. האיכות והצילום ברמה גבוהה.
הצג עוד

שרון וארז   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
צופית הייתה חלק בלתי נפרד מתהליך ההכנות לחתונה שלנו. היא עיצבה את ההזמנות, הייתה זמינה תמיד לכל עניין וכמובן הגיעה באותו ערב עם צלם המגנטים! צופית והצלם חייכו כל הזמן, היו נינוחים ונעימים והכי חשוב- המגנטים יצאו מדהים! ממליצים בחום!
הצג עוד

Hofandnadav   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
כולם לחייך.... :-) צופית מגיעה ואיתה טורנדו של אנרגיה ומרץ! שלא נדבר על הכישרון האדיר שיש פה! אם אתם מחפשים משהו חדש ומרענן בתחום כל כך עמוס אז זו הכתובת. היחס האישי אצל צוות הצלמים והעורכים פשוט מדהים! ממש כמו אורחים שמכירים אותנו שנים. רקדו איתנו ולא חסכו בפלאשים. הכל מתוקתק עד המגנט האחרון. איכות המוצר (מגנטים וחולצות) הם מהטובים ביותר בשוק. העריכה הגרפית מושקעת ומקצועית ביותר. לא חסכו לרגע בחומר הגלם ולא מיהרו לקפל את הבסטה! (דבר שנפוץ אצל הרבה ספקים כאלה).
הצג עוד

mor2407   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
האמת אני בכלל תכננתי לוותר על צילום מגנטים שבועיים לפני האירוע קיבלתי המלצה על טלגרמה. תקשיבו, שכחו מכל מה שידעתם, ראיתם וחוויתם כצילום מגנטים. זה משהו אחר!
הצג עוד

hilasi   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
חיפשנו צילום מגנטים הגענו לטלגרמה דרך מודעה בפייסבוק והיינו מאוד סקפטים לגבי מחיר מבצע שהיה באותו זמן. ראינו את האתר וקיבלתי חוו"ד טובה מחברה לעבודה והחלטנו ללכת על זה. היה מ-ד-ה-י-ם!! הצילום היה ממש איכותי והמגנטים יצאו ממש מיוחד כזה לא יודעת איך להסביר אם זה איכות ההדפסה או הגרפיקה. האורחים שלנו עפו על זה. בסוף האירוע קיבלנו מעטפות מעוצבות קשורות בסרט עם המגנטים שלנו והפתעה לי ולבן זוגי. באמת הופתענו! ממליצה!
הצג עוד

_neta   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
הגעתי לסטודיו טלגרמה דרך חברים אשר עשו אצלם תמונות מגנטים.אשת הקשר שלנו הייתה צופית שהיתה פשוט מדהימה והעניקה שירות מעולה וסבלני.הם עשו לנו את ההזמנה, פתקיות ההושבה ואת המגנטים. מבחינת הכל היה פשוט מושלם.מה שהכי מצא חן בעינינו היתה המסגרת שהייתה מעוצבת במיוחד לפי בקשתינו וכן המגנט שהיה באיכות מעולה וכמובן הכי חשוב שהאורחים ממש התלהבו!!בקיצור מומלץ בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up