כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

גלינה גולדמן

גלינה גולדמן

שמלות כלה
טלפון:0545288072
91
92 מתוך 100
לפי 3 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Mimi   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי אל גלינה גולדמן לאחר שרכשתי שתי שמלות מהאינטרנט שלא היו דומות כלל לשמלות שהזמנתי ולאחר חיפוש אין סופי ברחובות ת''א חשבתי כבר לקנות שמלות חדשות חיפשתי המלצות על תופרת וכך פגשתי את גלינה גולדמן הייתה מתוקה מהרגע הראשון, קבעה איתי לוחות זמנים, מדידות, מה שאכן קרה!היא בנתה איתי את השמלה, הציעה הצעות מבחינת אפשרויות תפירה, עיצוב, תוספות שבסופו של דבר היו לי שתי שמלות אחרות לחלוטין וכל אחת יותר יפה ומהממת, הייתה נעימה לאורך כל הדרך, גם כשנאלצתי לבטל יום מדידה ברגע האחרון, הייתה גמישה איתי בזמנים, הייתה סבלנית מאוד וחמה קיבלתי ייחס מחמם את הלב כאילו אני הכלה הראשונה שנכנסה אליה בקיצור - אשת מקצוע רצינית, במחיר סביר ולא מופקע, עם תוצר איכותי ויפה שלא נופל מכל מקום אחר, ובלי שום פלצנות או התנשאות שיש במקומות אחרים. ממליצה בחום!
הצג עוד

batel0912   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
80 מתוך 100
הגעתי לגלינה עם שמלה שהזמנתי מהאינטרנט. השמלה הייתה נראית מעולה רק טיפה גדולה. באתי במטרה רק להצר ולהוריד את השובל. גלינה הסתכלה על השמלה והציעה לי הצעות מדהימות! הוספנו חגורה ופפיון מאחורה ושינינו כתפיות והיא פשוט עשתה לי שמלה שהרגשתי בה כמו נסיכה! מומלצת בחום!
הצג עוד

Nitzan.Eyal   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
הגעתי אל גלינה כשחיפשתי תופרת לתיקונים קלים בשמלה שלי. שוטטתי באתר וקראתי תגובות חמות עליה בשיחות.כבר בטלפון היא עשתה רושם טוב, הייתה אדיבה ונעימה. הגעתי לסטודיו במטרה לקצר את השמלה, ולקצר כתפיות רקומות תחרה וחרוזים.העבודה שגלינה עשתה הייתה כל כך מקצועית! והשמלה הייתה מוכנה תוך שבוע וחצי!כשהגעתי היא סיפרה לי שהעבודה על הכתפיות הייתה קצת מורכבת, כי היה צריך לפרום את התחרה והחרוזים ולתפור מחדש. לא תיארתי לעצמי שהיא כל כך תשקיע בתיקון כזה קטן!היא עשתה עבודה מדהימה ואפילו עשתה שיפורים שלא ביקשתי כדי שבד השיפון ישפך יפה יותר!כשבאתי לאסוף את השמלה היא בדקה שהיא יושבת על הגוף בצורה מושלמת.ואם כל זה לא מספיק, המחיר שווה לכל נפש.ממליצה בחום!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up