כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
גלעד ממן - צלם

גלעד ממן - צלם

צילום וידאו וסטילס
טלפון:054-6625333
95
99 מתוך 100
לפי 6 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שירי וירדן   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
גלעד אחלה גבר שבעולם, זורם, נותן תחושה של אחד מהחברה. מצד שני מקצועי בטירוף, לא חושב פעמיים להשתטח על הרצפה רק בשביל תמונה מושלמת. קולט את הזוג ואיזה סוג תמונות ירצו, מזהה מצבים עם פוטנציאל לתמונה מהממת. אלוף!!
הצג עוד

Liron   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
בחרנו לאירוע את צלמת הסטילס תמר גת וביקשנו ממנה גם צלם ווידאו. גלעד הגיע לצלם בווידאו את האירוע מבלי שידענו את מי תמר תביא איתה. לא דיברנו עם גלעד לפני האירוע, סמכנו על תמר. קיבלנו את הסרטונים כחודשיים אחרי האירוע בדיוק על פי הבקשות שלנו (היו לנו כמה בקשות מיוחדות) חששנו מאוד שההקלטה של הסאונד לא תהיה איכותית כיוון שהייתה לנו להקה חיה לכל אורך האירוע. ואני חייבת לציין שהייתה לנו הפתעה טובה בעניין. הצילום ברמה גבוהה, זוויות הצילום מצויינות והעריכה מרגשת ולא קיצית מידי! :) תודה רבה גלעד!!!
הצג עוד

irena   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
התקשנו מאוד בבחירת צלם לחתונה. רצינו מישהו שנתחבר איתו ברמה האישית ושיהיה לנו כיף איתו ביום החתונה שלנו. כשפגשנו את גלעד סגרנו איתו עסקה כבר בפגישה הראשונה והינו מאוד שלמים עם החלטה שעשינו. הוא צילם אותנו לצילומי זוגיות כשלושה שבועות לפני החתונה וגם באירוע עצמו. המלצה שלנו: אל תוותרו על צילומי זוגיות זה מאוד משחרר וגם יוצר חיבור טוב בינכם לבין הצלם והמצלמה. את התמונות הראשונות מהחתונה (כ-30 תמונות) קיבלנו כבר 3 ימים אחרי החתונה והתמונות היו מדהימות!!!! זה כיף לקבל תמונות מהר ולא לראות תמונות ראשונות מהאירוע רק כחצי שנה אחרי. הצוות שהוא מביא איתו לצילומים (צלם וידיאו וצלם סטילס נוסף) היו נחמדים וזורמים בדיוק כמוהו. שלושתם עבדו במרץ מתחילת החתונה ועד הסוף, ולא הפסיקו לחייך לרגע. גלעד ממן באמת אחת הבחירות הכי מוצלחות שהיו לנו בארגון החתונה – ואנחנו ממליצים עליו בחום.
הצג עוד

יפעת   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
גלעד הוא בדיוק מסוג האנשים שאתם רוצים שילוו אתכם בחתונה. רגוע חייכן ופשוט עושה אווירה טובה. מעבר לזה העבודה שלו מקסימה ואני יכולה להמליץ לכם בלב שלם וראש שקט - תהיו חכמים ותזמינו אותו לקחת חלק באירוע שלכם
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
כזוג שלא מרגיש נח מול מצלמה, גלעד ידע להצחיק ולעזור לנו להינות מהרגע. תמונות הזוגיות והסרטון שהקרנו בחתונה יצאו מהממים וקיבלנו הרבה מחמאות! גלעד זרם עם כל השטויות שלנו והתמונות נראו טבעיות ובזויות מיוחדות. חוץ מהמקצועיות, גלעד אדם מאוד נעים ושירותי, מאוד חשוב למישהו שמלווה זוגות ביום לחוץ וחשוב כל כך! תודה על הסבלנות, המקצועיות ועל יום של כיף. ממליצים בחום! גל ודניאל :)
הצג עוד

דנ   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
התחלנו את היום צילומים שלנו ביישנים ונרגשים, אבל גלעד והצוות שלו נתנו לנו הרגשה מדהימה, כייפית ומלאה בצחוקים, התמונות יצאו מדהימות הרבה מעבר לדמיון ועל הסרט חתונה-אין מה לדבר! הוא הבין אותנו וקלע בול לטעם שלנו... אם אתם רוצים צילום מקצועי, אמין וחוויתי זה הצלם בשבילכם..
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up