כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אסף אלמוג (dj asya)

אסף אלמוג (dj asya)

תקליטנים
טלפון:0524331101
95
98 מתוך 100
לפי 44 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
מיכל בן הראש   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
מאיפה להתחיל? איזה אלוף! קרא את הקהל שלנו כל הערב, הכל מהכל אפילו מוזיקה קווקזים שהרקיבה את כולם ואז באחת בלילה היה צריך לגרום לכולם לעבור מהאולם למסיבת בריכה בבוסתן לא ידעתי איך זה יקרה אבל וואוווווו עפנו בבריכה עוד שעתיים והיה מ ו ש ל ם!!
הצג עוד

Mor   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
כשהחלטנו להתחתן היה ברור שאסיה הוא הדיג'יי שלנו. עשינו חתונה קטנה ומאתגרת מבחינת רחבה וכו' והוא הצליח להחזיק את האנשים בטירוףףף של ריקודים. יש לו יציאות מדהימות של מוזיקה מיוחדת שמפתיעה את הקהל לטובה. לא הפסקנו לקבל מחמאות על הדיג'יי תוך כדי ואחרי החתונה. הוא תפס את כולם, מבוגרים וצעירים. בפגישות ההכנה היה חשוב לו לרדת לפרטים ולהבין מה בדיוק אנחנו והקהל שלנו אוהבים כדי שהכל יהיה מדויק ומושלם וכך היה!
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
יותר מזה שאסף הוא הבן אדם עם הלב הכי טוב שיש, הוא הדיג'יי הכי תותח בעולם הזה. אנחנו מכירים עוד מלפני החתונה (ותכלס עוד מלפני האירוסין), ויצא לי לשמוע אותו מנגן לא מעט פעמים. ורק נגיד שבתכלס עוד לפני שבכלל הציעו לי נישואים כבר ידעתי מי הדיגיי... לא שהיה לי ספק לרגע, אבל נתנו לו יד חופשית לגמרי מבחינת סגנון בחתונה שלנו והוא עשה לנו הכי שמח בעולם! לא היה רגע אחד בחתונה שהרחבה לא הייתה מלאה, ישר מהחופה ועד שהכרחנו את כולם ללכת כי נהיה מאוחר מוגזם. כל מי שהיה שם- חברים, משפחה ואפילו הצוות של הגן אמרו שזאת הייתה אחת החתונות השמחות שהם ראו. ובאמת שזה בעיקר בעיקר בזכותו. תודה אספי אתה באמת הכי טוב בעולם ♥
הצג עוד

Marina   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
קיבלתי המלצה חמה על אסף מחברה טובה שהוא ניגן בחתונתה , כבר בשיחה הראשונה הבנתי שאסף יהיה הdj בחתונה שלנו. אסף הפגין המון סבלנות , מקצוען אמיתי , תמך והקשיב , והעניק לנו בטחון שהכל יהיה כמו שאנו חולמים , ואכן ככה היה , שמחה כיופים וריקודים.
הצג עוד

יעלי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
אין מספיק מילים בעולם שיתארו את הסופש חתונה שאסף עשה לנו! היה קסום, היה מדויק, היה פשוט במילה אחת מושלםםםםם! תודה לך על הלב שלך שהורגש שם בכל רגע ורגע! המדבר רעדדדדד מאושר!
הצג עוד

Shohreh-Sharon   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
חוויה בלתי נשכחת מקצועי ואנושי !!!!
הצג עוד

Matan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
שמענו אותו באירוע שהיינו בו, ויישר הבנו שאלו האנרגיות שאנחנו רוצים בחתונה שלנו. אסיה מקצוען מוזיקאי בחסד עם רגש ויחסי אנוש מושלמים, יביא כל חתונה או מסיבה לפיק המקסימלי שלה! ייקרא את הרחבה בצורה הכי טובה וייתן לחגיגה את הייחודיות שלה. לא יכולנו לבקש טוב יותר.
הצג עוד

liorzelig   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
חוויה מטורפת שהתחילה כבר בפגישה הראשונה, האווירה הכייפית שאסף נותן והליווי הצמוד והאוהב בכל שאלה ובקשה! משם הגענו לערב עצמו וזה כבר היה טירוף אחר לגמרי, הוא ידע לקרוא את הקהל בצורה מושלמת ולהפוך את האירוע לכייף ענק! מעריכים, אוהבים המון וממליצים בטירוף ❤
הצג עוד

הילה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
אין מילים שיכולות לתאר מי זה אסף. מהרגע הראשון ועד החתונה ליווה אותנו עם חיוך, סבלנות, מקצועיות ואנרגיה מדהימה. החתונה הייתה בלתי נשכחת והכול בזכותו. פשוט וואו
הצג עוד

Alex   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
יצרנו קשר עם אסף להוביל אירוע חתונה קטן ואינטימי של כ- 65 איש חברים קרובים.. הוא היה קואופרטיבי, יעץ, וזרם איתנו. לקח על עצמו את כל עניין הארגון - החל מציוד ועד התזמון של החתונה עצמה. הקשר איתו היה מאוד נעים ופשוט.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up