כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק לא פעיל
עסק מאומת
סיגל היימס
96
99 מתוך 100
לפי 97 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Yael   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
סיגל פשוט מדהימה! הייתי אצלה בניסיון ומהר מאוד היא הבינה מה הסגנון שאני רוצה. היא מאוד מקצועית, בנאדם מדהים והביאה בדיוק את האנרגיות שהייתי צריכה בבוקר החתונה :) עשתה לי גם איפור וגם שיער, עדין אבל לא עדין מדי, בדיוק כמו שרציתי. ממליצה בחום!
הצג עוד

Tamar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לסיגל במקרה דרך מבצע של כלות אורבניות. הסתכלתי באינסטגרם ואהבתי מאוד את כל מה שעשתה. התאהבתי עוד יותר אחרי מפגש הניסיון, שהיה נעים ומקצועי, סיגל ממש הקשיבה למה שרציתי וידעה לכוון ולתת את דעותיה אבל לא עשתה רק מה שהיא רוצה, אלא נתנה לי להרגיש בנוח עם הבקשות שלי (שהיו בעיקר- האיפור הכי עדין שאפשר). בבוקר החתונה היא הגיעה בול בזמן, רעננה ואנרגטית ורגישה, אליי ואל בנות המשפחה שהתארגנו איתי. הרגשתי כמו מלכה!
הצג עוד

עינב   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מעבר למקצועיות והכישרון, סיגל היא בדיוק האדם שאתן רוצות לידכן ביום החתונה. מקסימה, נעימה, מרימה ומרגיעה. מעבר לזה, השיער והאיפור היו בול מה שדמיינתי ורציתי - מרשים ומורגש ובו זמנית טבעי ועדין. גם השיער וגם האיפור היו מהממים והחזיקו כל האירוע. מי שסוגרת איתה זוכה :)
הצג עוד

Adva   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אז אחרי חיפושים קצת מתישים אחרי מישהי/ו שעושים גם שיער וגם איפור, ושאני אוהבת את העבודות שלה/ו בשני התחומים, הגעתי אל סיגל - וזה פשוט היה בינגו! מהשיחת טלפון הראשונה הרגשתי שיש קליק. סיגל הייתה סופר אמיתית וישירה, ונתנה לי מידע ממש חשוב עוד לפני שסגרנו משהו בכלל. מהאיפור ושיער ניסיון, יצאתי פשוט בעננים! זה היה ניסיון גם לאיפור וגם לתסרוקת, ברמה ממש גבוהה ומושקעת!! (חברות שלי ששיתפתי איתן תמונות, היו בשוק שמדובר בניסיון). גם שם הכנות של סיגל מאוד בלטה - היא אמרה פשוט את האמת, לגבי דברים שצריך או לא צריך, גם אם זה היה פחות משתלם עבורה - וזה פשוט קנה אותי! ידעתי שאני יכולה לסמוך עליה וזה הכי חשוב. השיא כמובן היה ביום החתונה :) סיגל הגיעה יחד עם קלי (בכל זאת, איפור שיער ל4 בנות, פלוס עוד אחת שנוספה בהפתעה, זה די מאתגר), והן הגיעו באנרגיות ממש מעולות! סיגל השקיעה בי שעות בשיער ובאיפור, ולא עזבה עד שיצאתי הכי מרוצה שיש! (ואני פדנטית...) סיגל גם ליוותה אותי לאירוע באותו יום, כל הזמן סידרה אותי, הרגיעה אותי, עשתה לי טאץ' אפים, ואפילו החליפה לי תסרוקת במהלך הערב. הכל נעשה באווירה הכי טובה שאפשר! אני כלכך מרוצה מהחוויה ומהתוצאה הסופית, וגם קיבלתי המון המון מחמאות על ההופעה! אין מרוצה ממני על הבחירה שעשיתי! :)
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
סיגל פשוט מהממת, מקצועית ומוכשרת- במלוא מובן המילה. כיף לבלות איתה את יום החתונה, היא נעימה, יצירתית, מלאת רעיונות מקוריים והתוצאות יוצאות מדהימות. מומלצת מכל הלב ובחום! 😍

עדן וגלעד   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
וואווו סיגל פשוט מדהימה!!! היא מלאה באנרגיות חיוביות, מגניבה ונעימה מאוד. היה כייף גדול להיות איתה ביום התארגנות! בזכותה הרגשתי הכי יפה ומיוחדת ביום החתונה! לאורך כל תהליך החתונה היא תמכה ועודדה, הביעה גמישות ואופטימיות. היא באמת מקצועית ברמות אחרות, יודעת להתאים לך את האיפור והתסרוקת שהכי מחמיאה ומתאימה לך. תודה רבה רבה!! :) ממליצה מאוד מאוד!!
הצג עוד

Bar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
סיגל פשוט מהממת, מרגיעה ונעימה❤️ קודם כל יש את המפגש ניסיון שנותן לכלה את הדרך לדעת קצת איך תיראה מבחינת איפור ושיער שזה מדהים.. וביום החתונה באה עם מלא סבלנות והרבה אהבה ❤️
הצג עוד

inbaragiv79   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
שלמות. מהרגע שסיגל נכנסה הרגשנו שהאירוע התחיל. היא חיממה לנו את הלב בווייבים הטובים שהביאה איתה, יחד עם טל המקסימה, העבודה שלה מקצועית בטירוף. האיפור החזיק כל הערב! חייבות לציין גם את הרגישות האינסופית להיותנו כלות שלא מתאפרות ביומיום (בכלל) ולא מתגנדרות והאיפור והשיעק היה עדין וטבעי, מותאם בדיוק אלינו. ממליצות על סיגל מכל הלב שלנו ובחום גדול!
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
היא מדהימה ממש. בנוסף למקצועיות, היא הרגיעה אותי ממש
הצג עוד

Zohar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
את החתונה שלי ארגנתי בחודש, הכל היה כל כך לחוץ.. וכשחיפשתי מישהי שתעשה לי את השיער איפור ראיתי את התמונות של הכלות של סיגל, שמעתי ביקורות וידעתי שאני רוצה שהיא תבלה איתי בבוקר החתונה! הפגישה הראשונית לנסיון הייתה כייפית ממש. סיגל הבינה מהר מאוד מה הסגנון שאני מחפשת ןהתאימה אותו אלי. שבוע לפני החתונה אמא שלי עוד לא ידעה מה היא עושה וסיגל נתנה לי כל כך הרבה אפשרויות של איך יהיה אפשר לתמרן את האיפור שיער גם לאמא! לא חושבת שהרבה אנשים היו יוצאים ככה מגדרם כדי לעזור. בבוקר החתונה היה מדהים! מעבר לעבודה המקצועית של סיגל היה פשוט כייף לבלות איתה את הבוקר הזה! ובחתונה עצמה לא הפסקתי לקבל מחמאות על האיפור והשיער. פשוט היה קסום. ממליצה בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up