כתוב חוות דעת

הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק

פרסם את חוות הדעת שלי
Ora   כתב/ה חוות דעת לפני 3 ימים
100 מתוך 100
הכל התחיל בהגרלת דיג'יי דרך מתחתנים למען מתחתנים. התברר שאני ובן זוגי זכינו אך עד שהוכרזו הזוכים כבר סגרנו דיג'יי. התבאסתי לקרוא שלא ניתן להמיר את הזכייה במתנה אחרת אך בכל זאת ניסיתי לבדוק מול מאור. מאור המקסים לא חשב פעמיים ושאל מה אנחנו צריכים במקום הדיג'יי וסיפק לנו צלם מגנטים וחבילת סלואו. לצערי המצב הביטחוני לאחרונה לא אפשר את קיום החתונה שלנו ומאור המדהים התקשר מיוזמתו לבדוק מה שלומי ומה נסגר עם החתונה שלי ושל בנזוגי ואמר שמיד כשאדע את התאריך החלופי הוא ידאג לנו וכך היה. הזזנו את התאריך שבועיים קדימה ובכלום זמן מאור הצליח לדאוג לנו לצלם מגנטים וחבילת סלואו. תודה רבה רבה רבה גם על הזכייה, גם על האנושיות וגם על הליווי. מקצועיות נטו!!! ד.א מעולם לא נפגשנו פנים מול פנים והוא עדיין היה שם במאה אחוז עבורנו.

הדר ומיכאל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
היה לנו ברור שאנחנו רוצים מנהל אירוע חיצוני לחתונה שלנו וקיבלנו המלצות על מאור מחברים טובים, סגרנו איתו ומאז כל הארגון הפך לקל יותר, בתור אחת שחשוב לה הפרטים הקטנים, פרפקציוניסטית מאוד, מאור דאג לכל דבר הכי קטן שביקשתי ממנו, בכל שעה ביום ובכל יום הוא היה זמין, תמיד מרגיע, קשוב ונתן תחושה שאם הוא מלווה אותנו הכל יהיה מעולה ואכן ככה היה.

מיתר   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
הכל התחיל שחיפשנו מישהו שידע להכווין אותנו לאיך מתחילים לארגן חתונה של פעם בחיים, הקליק עם מאור קרה בשניות הראשונות בהם הרגשנו שאנחנו בידיים טובות. מהר מאוד הבנו שזה לא סתם תחושה שהבן אדם הוא קוסם בכל מה שקשור לניהול אירוע, הוא דאג להכל מא׳ עד ת׳ הוא דאג להכל בכל כך הרבה אהבה ואחריות. הזמינות שלו האכפתיות והמסירות היוצאת דופן בכל שעה בכל זמן ובכל רגע. הוא ניהל לנו את האירוע ביד רמה ודאג לזה שתהיה לנו חתונה שלא יפסיקו לדבר עליה!!!! לא היינו מצליחים לייצר חתונה כל כך מטורפת בלי מאור!! והכי חשוב שמעבר לניהול אירוע וחתונה מהסרטים זכינו גם בחבר..😍 אין ספק שמאור זה הבחירה הטובה ביותר שעשינו באירוע של חיינו!!!

Avi   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
אחרי ההצעה ואחרי כמה אולמות שראינו פנינו למאור נחניאלי התותח שישר קישר אותנו עם האולמות הכי טובים והספקים הכי טובים. ליווה אותנו לאורך כל הדרך מהשניה הראשונה ועוד אחרי שנגמרה החתונה . מפיק אלוף ויותר חשוב בן אדם זהב שעושה הכל מהלב ועוזר ממש בהכל . מומלץ ביותר!!!!

Carmit   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
הגענו בידיעה שנתחתן בחודש ספטמבר והצעת מחיר למנה תהיה יקרה ממש, כשהגענו למאור הוא הרגיע וידע איך לדבר איתנו. כשהגענו לפגישה עם המנהל אירוע, נכנסו בחשש אך יצאנו מחיוכים! הצלנו להגיע למחיר מנה ממש ברצפה, כך שיכלנו להשקיע בשאר הספקים שגם לגביהם למאיר היה רשימה מסודרת של ספקים. תודה מאור ובהצלחה 🏅🙏

Eden   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
מאור דואג לכל הפרטים מההתחלה, מתכנון תקציב מפורט, ודאגה לכל הפרטים הקטנים!

Eran   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
אחרי שהתארסנו כבר ידענו שמאור נחליאלי יהיה האיש שלנו לארגון החתונה! אלוף אמיתי שפשוט דואג לאינטרס של החתן והכלה ועושה עבודה מדהימה. עוד נוסיף שחסכנו כל כך הרבה כסף ועוד ללא תמורה ממאור! אם אתם מחפשים ארגון חתונה זה האיש!!!

דורין   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
מאור !!! האיש והאגדה !! מגשים החלומות לכלה הכי ״קלה ״ בעולם !!! הכרנו באירוע , שמאור הפיק וכמובן אחרי המלצות רבות ובירורים רבים החלטנו גם אנחנו לצעוד איתו אל היום המאושר בחיינו ! החלטנו שאנחנו לא מתפשרים ורוצים את ההכי טוב בשבילנו , את זה שידאג לנו בכל שעה בתהליך ויחשוב על דברים שגם אם חשבתי אני יזכור אז לא זכרתי והוא היה שם עם הצוות המדהים שלו , תודה שעמדת שם ליוות אותנו דאגת לנו עד הפרטים הכי קטנים שיש דאגת שכל ישיבה עד השעות הקטנות של הלילה עם כל הלחץ והעייפות תעבור בצחוק וכחוויה !!! פשוט תודה תודה מכל הלב אוהבים ומעריכים מאוד דורין וליאב רוזן ❤️

tal   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
100 מתוך 100
אתחיל ואגיד שהשיקול שעשינו בלבחור מפיק אירועים תימני חסך לנו ים כסף 😂 אבל בואו נדבר קצת על האיש, ווווואו! דוז פואה! בזכות מאור היה לנו אירוע מטורףףףףףף!! לכל אורך הדרך מאור נתן לנו להרגיש שאנחנו בידיים טובות, הרגיע, תמך, היה זמין לשאלות (והיו חפירות לא פשוטות) ותמיד ענה בחיוך, הסביר את המצב והציע פתרונות. איש מדהים שבזכותו הגענו לחתונה בראש שקט, רגועים ויודעים שיש מי שדואג לנו! קיבלנו יחס אישי ברמה הגבוהה ביותר מלווה בסבלנות אין קץ של איש מהמם והכי חשוב מ-ק-צ-ו-ע-ן!! מאור דאג לנו לספקים נדירים שהטיסו את האירוע שלנו לשמיים ובמחירים טיל! נפץ! כדי לעבור את התקופה הלחוצה והאינטנסטיבית הזו, חייבים מאור נחליאלי! איש מיוחד שיהפוך את האירוע שלכם מחתונה סטנדרטית לחלום!

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
100 מתוך 100
מהרגע הראשון היה לנו חיבור עם מפיק העל- מאור נחליאלי! מאור הקל עלינו, עזר, תמך וביצע את עבודתו נאמנה עם ידע רב והמון מקצועיות שבלטה בשטח! מאור דאג להוריד את מפלס הלחץ, שמר איתנו על קשר יום יומי והכי חשוב דאג לשמח אותנו ביום הכי חשוב בחיים. מאורי, בלעדייך הכל היה ניראה אחרת, אנחנו רוצים להודות לך על חתונה מדהימה עם שירות ברמה הכי גבוה! אין עלייך! ה-אחד למיליון💖