כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
גל איידינגר- מעצבת שיער

גל איידינגר- מעצבת שיער

תסרוקות כלה ועיצוב שיער
95
98 מתוך 100
לפי 8 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
הילה פרבר   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
מעבר לכישרון המדהים, גל מקסימה ומרגיעה - בדיוק המעצבת שתרצי שתיהיה איתך ביום המאושר. השיער היה נראה מדהים והחזיק כל הערב

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
גל המקסימה ליוותה אותי ביום החתונה ועשתה לי תסרוקת מדהימה! היא הייתה מאוד סובלנית וקשובה, ולא הייתה מקובעת על מה שסיכמנו בפגישת נסיון, פשוט זרמה איתי כשרציתי קצת לשנות, ולא עצרה עד ששתינו היינו מרוצות מהתוצאה ב 100%. היא שילבה את הזר לשיער באופן מושלם ! ולא השיער או הזר זזו במילמטר במשך כל האירוע והריקודים !!! תודה גל :) נועה
הצג עוד

adit   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
גל איידינג המדהימה עשתה לי את התסרוקת בחתונה של גיסי, מאחר והייתי כל כך מרוצה, החלטתי שאני רוצה אותה גם בחתונה שלי. בחורה מגניבה ומקסימה עם ראש פתוח והמון המון סבלנות, עושה עבודה מאוד מקצועית, ניכר שהיה לה חשוב מאוד שאהיה מרוצה.. ובאמת כך יצא!! הייתי הכי מרוצה שיש! התסרוקת נשארה בדיוק אותו דבר עד שחזרתי הביתה וחפפתי את השיער. עוד משהו... יאמר לזכותה, שהיא הדביקה לי תוספות בצורה מאוד עדינה עם מעט מאוד דבק ככה שההורדה של התוספות במקלחת היתה ממש ממש פשוטה.
הצג עוד

קרן   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
גל היתה יותר ממדהימה! מקצוענות זה משהו אחד והוא סופר חשוב וגל עשתה עבודה מהממת על השיער שלי שהחזיק פזור עם ליד הים, ביום חמסין מטורף!! אבל גל היא לא רק מקצוענית, גל היא בנאדם מדהים שמשרה אווירה מיוחדת וכייפית ביום שהוא גם ככה מועד ללחץ. אני ממליצה על גל בלב שלם ומאמינה שכל מי שתקח אותה ליום חתונתה תהנה בטירוף ותקבל גם שיער מהמם!!!
הצג עוד

shyly   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
מאוד מקצועית ,אדיבה ומאוד קשובה ,קלעה לטעמי והבינה את צרכיי !!לא הפסיקו לדבר על התסרוקת שעשתה לי לחתונה וכמובן לתסרוקות שעשתה למלוות שלי.
הצג עוד

liron2210   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
מהמפגש הראשון שלי ושל גל ידעתי שה התארגנות תהייה רגועה שלווה וכיפית. גל מיד נכנסה לי ללב והשרתה על כולנו רוגע ואנרגיות מעולות. השיער היה בול מה שרציתי! והכי חשוב הרגשתי אני! התחתנו בערב שבועות בחתונת צהריים גל עשתה לי לאחותי ולאמי את השיער כבר ב6 בבוקר כדי שאהיה מוכנה לצילומים מוקדם. כולנו היינו מרוצות מהתוצאה הסופית אבל בעיקר מגל המהממת! אין עליה! תודה על הכל גלוש!
הצג עוד

ReutRoy   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
כשהגעתי לפגישה הראשונה עם גל הבנתי שהיא הבנאדם שאני רוצה בקירבתי ביום החתונה גל היא מקצוענית אמיתית ויותר חשוב מכך היא בנאדם מדהיםגל משרה כל כך הרבה רוגע שלווה ונינוחות ועם כל זה לא מספיק התוצאה הסופית הייתה מדהימה!!התסרוקת לא זזה כל הערב.. היא שרדה חום של צילומים ,ריקודים ועוד.. וב2 בלילה התסורקת נראתה בדיוק כמו בצהריים גל תודה על הכלאת מדהימה !!
הצג עוד

Yaelzi   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
עד היום כמעט שנה אחרי האירוע לא מפסיקים לדבר איתי על כמה שהשיער שלי היה מושלם בחתונה.גל הייתה פשוט מקסימה וקשובה והלכה איתי בלי טיפת אגו. אין ספק שהאנרגיה של הבן אדם שאתה פותח איתו את היום של החתונה היא חשובה מאוד, וגל פשוט השרתה עלי אוירה של רוגע ונועם ונראיתי והרגשתי מיליון דולר.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up