כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

בליק תיירות

בליק תיירות

נופש וחופש - אחר
כתובת:ישראל
טלפון:033731010
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Coca   כתב/ה חוות דעת לפני 3 ימים
40 מתוך 100
מלכתחילה ,היה קושי רב לקבל מסמכי בחבילת הנופש,חוסר אדיבות , בנוסף רכשתי חבילה מסתבר שלמעשה החבילה מסופקת לידי מונה טורס, הנציג של החברה היו"ל לא ידע מילה עברית ,התארחתי להסתדר לבד ועד לרגע אחרון מיאז זפגשתי אותו ועד יום העזיבה לראיתי אותו אפילו פעם אחד. אין כל סיכוי שיחזור וממליץ בחום לא להתקרב. מרקו משה ובתיה ירושלים
הצג עוד

danit   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
90 מתוך 100
ניכנסתי לאתר דרך המלצות של זוג חברים שבעבר הזמינו בחברת "בליק" מכיוון שיותר קל לי לדבר עם נציג (כדיי לשמוע המלצות ) החלטתי לתקשר לחברה .סגרתי חבילה מלון +טיסה (4 לילות 5 ימים) החבילה כוללת טיסות ישירות דרך חברת blue bird, לינה במלון Hungaria city center כולל ארוחת בוקר והעברות משדה התעופה של בודפשט למלון ובחזרה. הכל היה ממש מסודר ונוח.
הצג עוד

יוסי   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
20 מתוך 100
09.07.19 בס"ד כתב תביעה : התובע 1.יוסי הדר ת.ז תובעת 2.יפה אבוקסיס ת.ז הנתבע :בליק תיירות ח.פ 511177065 ביום 28.03.19 הזמנתי זוג כרטיסים לבורגס בולגריה כולל מלון פלטיניום ל 3 לילות 4 ימים ביום 21.04 דיברתי עם נציג בשם יעקב והוא שלח לי כרטיסים ואמר לי מפורשות שהטיסה שלי ביום 25/4/19 בשעה 14.50 מטרמינל 3 מספר טיסה 6081 ביום 25.04.19 הגענו אני ובת זוגתי יפה אבוקסיס לנמל התעופה בשעה 12.05 ניגשתי למודיעין עם הכרטיסים והראיתי להם את הכרטיסים והאיש במודיעין אמר לי שאין טיסה כזאת התחלנו לברר מה קורה יש לנו כרטיסים ביד ואין איש שיודע על טיסה כזו לאחר בירורים שלחו אתנו לסוכנות אשת טורס בשעה 12.35 לערך ניגשנו לשם ובחור בשם אפרים נציג החברה אמר לנו שהטיסה בוטלה והטיסה הוקדמה לשעה 12.50 ואנחנו פיספסנו את הטיסה וכי היא כבר ממריאה והדלתות של המטוס כבר נעולים .לפי הדברים שנאמרו לנו הם הודיעו לפני כשבועיים לבליק תיירות שיודיעו לנו אבל מסתבר שאף אחד בבליק תיירות לא טרח לעדכן את הכרטיסים החדשים ולשלוח לנו אותם אלא במחשבי חברת בלייק עדיין היו הכרטיסים בתוקף התחלנו לחפש מה לעשות היינו במתח בלי אוכל ובלי שתיה .אני התקשרתי לבליק תירות קרוב ל10 שיחות ודיברתי עם הסוכנים נהוראי ודוידו והם התעקשו שהטיסה שרירה וקיימת והם רואים במחשב שאין שום שינוי והתעקשו שהטיסה קיימת וכי היא יוצאת לבורגס בשעה 14.50קרוב ל20 דקות ניהלתי שיחות עם הנציגים והם טרטרו אותי ואמרו לי שהם בודקים וחוזרים אליי עם תשובה ונדה אף אחד לא חזר אליי רק אני התקשרתי קרוב ל 10 פעמים בלי תשובות מספקות לאחר בירורים בשדה בשעה 13.10 לערך מצאנו טיסה לוורנה בשעה 14.50 ואמרו לנו שמוורנה .נצטרך לקחת מונית ספיישל לבורגס וזו נסיעה של שעה וחצי לערך לא הייתה ברירה כבר היינו מותשים קנינו כרטיסים לוורנה מהשטיח המעופף בסכום של 367 דולר לזוג לכיוון אחד ואמרו לנו שבחזור נחזור רגיל מבורגס שילמתי בכרטיס אשראי וקיבלתי כרטיסים והתחלנו לעבור את כל הבדיקות ושליחת המזוודות עד שעלינו למעלה לא היה לנו זמן אפילו לשתות וישר עלינו למטוס היגענו לבורגס והתחלנו לחפש מונית פחדנו מנוכלים ולאחר כ 40 דקות שיצאנו מהטרמינל ולא ידענו למי לפנות ראינו בחוץ מדריכה שקיבלה קבוצה מישראל ושהם עולים לאוטובוס למלון פניתי אליה וביקשתי עזרא למצוא מונית שלא יעבדו עלינו ושהיא תדאג לנו לאחר חיפושים היא מצאה נהג מונית שהיא מכירה ונסענו לבורגס למלון פלטיניום הגענו לשם לאחר 111 דקות של נסיעה ושילמתי לנהג 80 דולר .תשושים ורעבים הלכנו קודם כל לאכול ולהתקלח ונזרקנו מעייפות . כמו כן ביום החזרה היינו אמורים לצאת מבורגס בשעה ולהגיע בשעה 13.00 ואני ובת זוגתי תיכננו לעבוד באותו היום אך הגענו בשעה 16.00 לארץ בגלל שינוים שהיו בטיסות בחזרה שלא ידענו עליהם כך שגם יום העבודה התבטל לאחר שחזרתי התקשרתי ודיברתי עם נציג בליק יעקב והוא אמר לי לשלוח מייל שלחתי ביום 01.08.19 מייל שנתן לי יעקב התקשרתי לאחר יומיים לברר אם קיבלו ואישרו לי שקיבלו ואמרו שתוך חודש אני אקבל תשובה עד היום לא חזרו אליי שום נציג לא התנצל ולא נכנס איתי למשא ומתן על הכספים ששילמתי והפיצוי . אני ובת זוגתי מבקשים סך של 11.000 ש.ח בגין התשלום עבור כריסי הטיסה שקניתי וכן עבור המונית .יום עבודה 28.04.19 וכן עבור עוגמת הנפש והמתחים שעברנו ביום הנסיעה עד ההגעה למלון והפסד של יום כייף של היום הראשון שלא נהנינו בכלל .הוצאות משפט .ויום עבודה הגשת תביעה .ויום דיון בתביעה מצורף בזאת מסמכים לתביעה 1.+ 1 א הזמנת כרטיסים ואישור תשלום 2+3 כרטיסי טיסה שהונפקו בתאריך 21.04.19 4. הזמנה למלון 5.רכישת כרטיס טיסה חדש מהשטיח המעופף 6. תשלום למונית מוורנה לבורגס 7.מכתב לבליק תיירות ב .01.05.198 8. צילום מסך של המייל שנשלח לבליק תיירות 9. 9א .9ב.9ג .פירוט שיחות שניהלתי עם בליק תיירות 10.מצורף דיסק הקלטת שיחות בכבוד רב תובע 1.יוסי הדר רחוב מבצע נחשון 4 תובעת 2.יפה אבוקסיס מבשרת ציון פלאפון 050-8881000 מבשרת ציון פלאפון
הצג עוד

Galit   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
30 מתוך 100
סגרתי נופש לכרתים למשפחה של 5 נפשות. ל 4 לילות 5 ימים ובפועל טעו וסגרו לי ל 3 לילות 4 ימים הם הודו בטעות. אחרי יותר משבוע של שיחות לשירות לקוחות הוסיפו לי את היום ה 5.

Asher   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
20 מתוך 100
לבליק תיירות אין כל ערך מוסף מלבד העמלה שהם גובים אין להם כל הסכם ספק עם מישהו בכלל הם לא יכולים לספק משהו משל עצמם הם מבטיחים מסמכים 24 שעות לפני המועד אבל לא לוקחים בחשבון את ימי שבת ושישי כך שלא ניתן לדעת מה באמת הם עשו ולא ניתן לתקן טעויות הם לא מבקשים צילום דרכון ועושים טעויות והלקוח צריך לשלם הם יודעים איך לעבוד על הלקוח ולא לשלוח מסמכים שכבר יש להם כי הלקוח יכול להבין בכלל הם לא נותנים כלום למעט לקחת עמלה לדוגמא: שינוי בכרטיס טיסה עולה 80 דולר (ארקיע) והם גובים 95 דולר (20%) הם דיווחו שהוזמן מלון מבלי להעביר מס הדרכון (כי הם לא מבקשים צילום דרכון) ההזמנה לא נקלטה במלון אנא התרחקו כמו מאש
הצג עוד

Liat   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
35 מתוך 100
הזמנו מלון לאילת דרך בליק באתר זה היה נראה כאילו מצאנו את דיל חיינו התמונות שהוצגו עבור המלון היו מדהימות והחדרים היו נראים מדהימים אבל בפועל הגענו למלון שבור ומתפורר עם מנהלת מלון שמעשנת בתוך הקבלה בחדר הייתה מיטה שבורה חשמל חשוף מראה מפורקת וג'וק מטייל בכיור בקיצור רחוק בשנות אור מהתמונות באתר של בליק. כשביקשנו מהם לקחת אחריות על המצב לזכות אותנו ולשחרר אותנו מהמלון המחריד הזה הם לא הסכימו והתווכחו איתנו במשך שעתיים בטלפון שהם לא יכולים לזכות אותנו אלא רק המלון ואם המלון יחליט שהוא מאשר להחזיר את הכסף לבליק אז יהיה ביטול אבל במלון טענו שהם בכלל לא קיבלו מהם את התשלום עדיין. בקיצור החופשה שלנו התחילה כסיוט והכל הודות לבליק וחוסר האמינות שלהם! אם אתם לא מכירים את המלון שאליו אתם מזמינים אל תזמינו דרכם!!!! אם היינו בחול היינו בבעיה מאוד קשה לחפש מלון כי החברה שהזמנו דרכה לא מוכנה לקחת אחריות על השקרים שהם מפרסמים!
הצג עוד

Mansur   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
20 מתוך 100
הנדון :הזמנה בית מלון בארץ בתאריך 23/09/2018 בצעתי הזמנה לחופשה דרך אתר האינטרנט בשעה 9:30 לבית מלון המלך שלמה טבריה מס, הפנה הייתה 69350503 וקבלתי אישר על הזמנה שהזמנה בוצעה ושלמתי דרך האתר בכרטיס הרשאי ביום הזמנה בערב נסעתי לבית המלון הגעתי בשעה 5 בערב למזלי הרע לא מצאתי הזמנה על שמי בבית המלון ניסיתי לצור קשר כרך המוקד אף אחת לא ענה שלחתי כמה מייל דרך האתר .בסוף חזר אלי נציג שכלים והוא עטן שלא קיימת הזמנה על השם שלי הוא הבטיח שיבדוק ויחזור אלי חכתי לו דע שעה 8 בערב הוא לא חזר וגם לא הייתה שום הזמנה בית מלון כל ניסיונית ליצר קשר ,אם זה טלפון ואם זה מייל והודעות דרך האתר עלו בתוהו אחרי יאושש ,מלייצר קשר עם חברת בליק לא נותר לי רק לחפש בית מלון אחר חיפשתי בטבריה לא מצאתי לבסוף מצאתי בית מלון בחיפה היה יום קשה מאוד עם עצבים אני עם אשתי מחכים עד שעה תשעה בערב מגיעים מבאר שבע לחתונה לבסוף בלילה אנחנו נוסעים לחיפה לחפש בית מלון יחס מאוד משפיל וגרעו גם מהנציג הטלפוני שאמר שיבדוק ויחזור וגם המשרות הלו הוגן קלפי האתר שאני מזמין ולוקחים כסף ולבסוף אין עם מי לדבר. אני מאוד שוקל לפנות לבית המשפט על עגומת הנפש וגם היחס המזלזל מצד שלכם אני עדין ממתין לתשובה מכים עד למכתב הזה פניתי דרך האתר וגם היום לא התייחסתם לי
הצג עוד

yossielh   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
100 מתוך 100
הזמנו ירח דבש דרך בליק לתאילנד והיה מושלם ומתוקתק
הצג עוד

Einat   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
20 מתוך 100
אין מענה.... סגרתי חופשה באתר לחצתי על תאריכים של שישי שבת... מגיעה למלון בכלל סגרו לי ל תאריכים של שבת לראשון. אני עם ארבעה ילדים בוכה פשוט בהלם. נאלצתי לשלם שוב במלון על חדרים. הטעות שלי שלא התעמקתי במסמכים ששלחו לי מכיוון שזה בארץ ורק לילה אחד. המלון בא לקראתי ביטל לבליק את החיוב ועכשיו אני מנסה לדבר איתם ולטענתם יחזרו אליי תוך 10 שבועות.... זה ממש לא הגיוני!!!!! מציעה לכם לבדוק טוב טוב מה סגרו לכם!!!! לא תמיד תואם להזמנה שלכם.
הצג עוד

מיקי   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
20 מתוך 100
אני טס בעוד כמה שעות לטיול מאורגן באיטליה שנרשמנו לפני חודשיים וחצי בחברת "בליק" עד עכשיו לא שמעתי כלום מבליק, אין לי כרטיסי טיסה, אין לי מידע על הטיול מה להביא וכמה, לא יודע מי המדריך, איפוא נפגשים ובאיזו שעה, עשרות טלפונים והם שמים אותי מספר 90 בתור, משאיר טלפון ואתם לא חוזרים, משאיר הודעות באתר והם לא חוזרים אלי, המצב על הפנים, מצטער שבחרתי לטוס דרכם, כל הטעם הטוב של הטיול התקלקל , יאללה נגמור את הטיול הזה ונשכח מהם
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up