כתוב חוות דעת

הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק

פרסם את חוות הדעת שלי
Racheli   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
אני נזכרת בפעמים שהגעתי למרינה וחיוך עולה על פניי, אחרי שהסתובבתי בהמון חנויות ומעצבים בתל אביב הגעתי למרינה. ברגע שנכנסתי אל מרינה ידעתי שפה אני הולכת לעשות את שמלת הכלה שלי! היחס החם , הסבלנות, המקצועיות-ברגע קלטה מי אני והתאימה למידותיי את השמלה המושלמת בשבילי! הנסיעות מתל אביב לחיפה בהחלט השתלמו! התחתנתי באוקטובר ועד היום אני מקבלת מחמאות על השמלה!

ayeletd87   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
הגעתי למרינה לאחר מספר מקומות שחיפשתי בהם, וברגע שהגעתי למרינה- היה לי ברור שזאת הבחירה המושלמת. מרינה היא אישה מדהימה, מקסימה , ולבבית. הייתה סבלנית, ונפלאה! מקצועית ברמות, וידעה להתאים לי שמלה שתתאים לסגנון שלי, ולגופי ממבט אחד, כבר ידעה בדיוק מה אני מחפשת! הייתה קשובה ואכפתית לאורך כל הדרך!!!! התהליך היה נעים וכייפי:) במהלך הארוע קיבלתי ים של מחמאות על השמלה, שהייתה נוחה מאוד. ממליצה על מרינה בחום רב!!!!:)

shaulortal   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
לאחר חיפושים ממושכים של חיפוש שמלה (אחרי הכל, מסתכלים על הכלה באירוע) במשך מספר חודשים, נכנסתי לסלון של מרינה קיי ראיתי לנגד עיני מבחר עצום, איכותי ויופי של שמלות מכל הסגנונות. בראשי דמייני את השמלה שלי! וכשהתחלתי במדידות מרינה ידעה מה אופי השמלה שאני מחפשת מבלי לדבר! בחרתי את השמלה וגוון הלבן שרצתי, ולאחר תהליך ארוך עם מרינה של שירות איכותי, אכפתי, דואג מקצועי- ביום החתונה היית הכי מאושרת בעולם! ידעתי שעשיתי את הבחירה המקצועית שיש!

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
40 מתוך 100
הגעתי אל מרינה לאחר המלצה מחברה. מהפגישה הראשונית, התאהבתי בה ובדגם שתאם את גופי. מרינה המעצבת היחידה שראתה את גופי כפי שאני ראיתי אותו והסכימה לתפור את שמלת חלומותיי במחיר הוגן. אך לצערי לאחר מספר חודשים, החל תהליך מתיש מאוד. מכל מדידה יצאתי בוכה, כיוון שהשמלה לא תאמה את רצונותיי, מרינה התנהגה בזלזול, נתנה תחושה לא נעימה, כאילו רק רוצה שאלך ואף העליבה אותי מספר פעמים. הייתי צריכה להתעקש על דברים שחשובים לי ו"ללכת על ביצים" על מנת להימנע מבכי נוסף וביטול העסקה כחודש לפני החתונה. בסוף, כשהגעתי לקחת את השמלה, שמתי לב כי הכפתורים בגב עקומים ומרינה טענה כי הגב שלי הוא העקום. במהלך המדידה הזאת גם הבחנתי בתפריה לא מקצועית, הרבה כיווצים ואף התחרה בשרוול נקעה כשהרמתי ידיים. בסופו של דבר, השמלה הייתה יפה אך הביצוע וכל התהליך היו לא מקצועיים ולוו במפחי נפש מיותרים לגמרי.

ליאורה ודוד   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
מרינה... אני מחייכת כשאני נזכרת בפעמים שהגעתי אליה לסטודיו בחיפה, בהתחלה עם אמא, אחר כך גם סבתא באה ואז גם אחותי. ואת כולנו היא קיבלה בכל כך הרבה אהבה! הייתי באה אלייה אחרי יום ארוך, לחוצה, ממהרת, ואז היא הייתה עוזרת לי להיכנס לשמלה ובשנייה הרגשתי כמו נסיכה. לאורך כל התהליך הייתה פשוט נפלאה, סבלנית, מרגיעה, אוהבת, תומכת מפרגנת... גרמה לי להרגיש כל כך טוב בכל מדידה. היא סופר מקצועית ויודעת גם להקשיב ולתת ללקוחה את האפשרות לבטא את עצמה. היא זרמה איתי בכל דבר שביקשתי כדי שאני אראה איך זה יראה באמת ואז ביחד החלטנו על כל השינויים. גם כשהורדתי משקל ונבהלתי מעצמי כי נלחצתי שהשמלה תהיה גדולה- מרינה ידעה להרגיע ולהגיד שזה בסדר ולא לדאוג לשנייה. השמלה שהיא יצרה עבורי הייתה מושלמת בשבילי, נוחה ויפיפיה. ולא סתם לקח לי כל כך הרבה זמן להחזיר לה אותה! היה לי כיף לראות אותה בבית ואם יכולתי- הייתי משאירה אותה אצלי למזכרת. מרינה הייתה חלק מהשמחה שלי והפכה את כל התהליך הזה למשהו מדהים לא רק בשבילי, אלא גם לשלוש הנשים החשובות לי ביותר. בזכותה הן חוו את התהליך הזה ביחד איתי בצורה הכי נעימה ומדהימה, כמו שיכולתי רק לקוות. מרינה היא מעצבת מדהימה וגם אישה מאוד אימהית ומפרגנת וניכר שהיא מאוד אוהבת את מה שהיא עושה. ממליצה מאוד!

olga8914   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
כשהלכתי פעם ראשונה למרינה קיי בכלל לא התכוונתי לסגור אצלה. מהשמועות ידעתי שהיא מאוד מקצוענית ויש לה עין טובה (היא תמיד תגיד ישר ולעניין מה מתאים לבחורה ומה לא ולא תחלק מחמאות על ימין ועל שמאול רק שיזמינו אצלה. אז בגדול פשוט רציתי ללכת ולהתייעץ מה מתאים לי ומה לא. היא נתנה לי כמה שמלות לבחור ופשוט התאהבתי באיזה דגם אחד עם "למעלה" מאוד מיוחד שלא ראיתי בשום דוגמה שמדדתי על עצמי איי פעם ואמרתי לה, "זהו! ככה אני רוצה וסגרנו את החוזה".מה שמעניין, זה מה שקרה אחר כך, אני באתי עם חברה שלי וגם התחתנה בקרוב ועדיין לא מצאתה את הסגנון שלה, היא סיפרה מה בערך היא רוצה ורינה היביאה לה למדוד את השמלה שלדעתה תואם לציפיות של החברה שלי, אבל חברה שלי לא אהבה אותה וביקשה למדוד משהו אחר, וכאן קרה דבר ממש מוזר, מרינה התחילה להתעצבן ואמרה ש"אין לה שום דבר שיכול להתאים בשבילה, אז היא יכולה להזמין את זה או ללכת לחפש במקומות אחרים ולחזור כשהיא תדע בדיוק מה היא רוצה!" וזה היה נורא מוזר! אנחנו סה"כ רצינו שהיא תנסה עוד דברים, אבל מרינה פשוט סירבה לבזבז את זמנה על להראת לה דוגמאות חדשות. וזאת היתה הפעם הראשונה שהבנתי עם איזה מן בן אדם חתמתי על חוזה. מרינה מאוד חושבת את עצמה, יכולה להתעצבן בקלות, קשה להתווכח איתה, היא בכל פגישה נזכרה להגיד שהזמן שלה מאוד יקר ושאני אלך למשהו אחר אם אני לא מרוצה, היא גם כן בסוף התלוננה שהכסף ששילמתי לה על השמלה (וזה בכלל לסכום קטן , במיוחד להשכרה) הוא מינורי יחסית להשקעה, והשמלה הזאת עולה הרבה יותר. למרות שאני בטוחה ששמלות הללו לא חד פעמיות ואחרי זה באות בנות חדשות לשכור אותן לחתונות שלהן, אז אין מצב שהיא מפסידה עליהם, בכל מקרה הערות האלה לא לעניין ואני מאוד לא התחברתי אליה מבחינת האופי שלה.

מיכל_n   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
השמלה יצאה לא מקצועית. החזיה לא יושבת על הגוף ורואים הכל. כשניסיתי להגיד משהו היחס אליי היה נוראי. אשה חסרת כל רגישות ובכלל לא מתעניינת ברצון של הכלה. מדברת גס והיחס שלה מתחת לכל ביקורת.עושה שמלות עם אותו סגנון שהיא יודעת וחושבת לנכון בלי להתאמץ ולספק משהו שהכלה תאהב.לא ללכת אליה ולא ליפול בפח של הנחמדות בפעם ראשונה שמגיעים!!!

elimiro   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אל מרינה הגעתי בעקבות המלצות חמות של גיסתי ששכרה אצלה שמלה לפני כן. מרינה היתה מאד נחמדה ומרגיעה ועיצבה לי שמלה יותר יפה ממה שדמיינתי!! מרינה היא מקצוענית אמיתית והיתה קשובה לאורך כל התהליך . היא הבינה מיד את הסגנון שלי והמליצה על כיוונים שלא חשבתי עליהם ויחד נתפרה שמלת החלומות שלי. מרינה מאד מבינה בגזרות ומה מתאים ומחמיא יותר. עם השמלה קיבלתי שובל מדהים שהורד אחרי החופה- ממולץ ביותר!!בנוסף ליום החתונה (בחורף) קיבלתי עליונית מדהימה שהוסיפה הרבה סגנון והרבה מהצילומי חוץ היו עם העליונית.

Galor   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
המבט של בעלי ברגע שהוא ראה אותי עם השמלה אומר הכל!מרינה כל כך מיוחדת ומקצועית! מהרגע הראשון שראתה אותי ידעה להגיד לי בדיוק איזו שמלה הכי תחמיא לי, וזה היה גם בדיוק מה שרציתי! צריך להגיד שמרינה מתאימה לכל כלה את השמלה שלה במקום, ולא מכינה שמלות לקטלוג שמתוכו צריך לבחור... כך שהיחס והתוצר הסופי הם הכי אישיים שרק אפשר!כל התהליך של המדידות עבר איתה בנעימות. מרינה היא פרפקציוניסטית (בדיוק כמוני), ולא מתפשרת על שום פרט! במהלך המדידות המשכנו לשכלל את השמלה והוספנו גם תוספת מיוחדת לגב לקבלת הפנים והחופה (שהייתי אמורה להוריד בריקודים, אבל בסוף נשארתי איתה כל הערב :)), וגם שובל לחופה! בהתחלה חששתי שזה יהיה יותר מדי, אבל הכל נעשה בטוב טעם והיה נפלא!חומרי הגלם והתפירה היו באיכות מעולה!כדאי לציין שהגעתי במיוחד מת"א לעשות אצל מרינה את השמלה, וזה היה שווה כל רגע וכל ק"מ נסיעה! (מרינה מאוד התחשבה בזה שהגעתי מרחוק והתגמשה איתי בזמני המדידות). במהלך המדידות מרינה הפכה להיות ממש חברה, והיה כל כך נעים להיות איתה ולעבור איתה את התהליך (למרות שרזיתי המון, והיינו צריכות לעשות המון תיקונים כל הזמן).

redjoy   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לסטודיו של מרינה הגעתי בעקבות המלצה של חברתי שסגרה אצלה, ולאחר שביקרתי עם אימי כבר אצל 4 מעצבות אחרות. מה שבאמת קבע את סגירת השמלה אצל מרינה, היה ללא ספק, הרמה המקצועית הגבוהה של עבודת המעצבת ואיכות הבדים שהיא משתמשת בהם, שכן היא עובדת באופן שוטף עם בוטיקים בחו"ל (שווה לגגל את השם שלה באינטרנט כדי להתרשם מן העבודות שלה בארה"ב, היא אף עיצבה שמלת ערב לעדן הראל). הדבר היחיד שידעתי לגבי השמלה המיועדת הוא שהיא לא תהיה נפוחה, אך מעבר לזה, לא היה לי מושג מה אני רוצה באמת. וכבר בביקור הראשון מרינה הראתה לי מספר דגמים של שמלות אופציונאליות, שאחד מהם אהבתי והחלטנו ללכת עליו, תוך מספר שינויים של העיצוב.לאורך כל תהליך עיצוב השמלה, מרינה תמיד הייתה פנויה לקבל אותי בשעות הערב המאוחרות והייתה מאוד סובלנית ונעימה, תוך שהיא פתוחה לקבל הצעות לשינויים קטנים בשמלה. בנוסף, איפשרה לי להתארגן באופן מלא (כולל שיער ואיפור) אצלה בסטודיו ביום החתונה, עזרה לי ללבוש את השמלה והשרתה אווירה מאוד נעימה במהלך ההתארגנות, מה שתרם כמובן לאווירה הכללית של יום החתונה.בנות, מי שרוצה שמלה באיכות גבוהה, שירות ואווירה נעימה (חשוב מאוד מאחר שיש מספר מדידות לאורך התהליך), באמת מומלץ לפנות לסטודיו של מרינה K.מרינה- המון המון המון תודה!! מאוד נהניתי מתהליך בחירת השמלה והתוצאה הסופית, קיבלתי המון מחמאות!!!טיפ אישי: אם אתן מתחתנות בצפון, חבל על הטרחה בחיפושים אחר השמלה המושלמת בתל אביב, הם לרוב סתם יקרנים בצורה לא מוצדקת, ותזכרו שאתן צריכות מספר מדידות, כך שמדובר בבזבוז זמן וכסף מיותר גם על נסיעות, זה באמת לא שווה את זה – בסופו של דבר, מעצב איכותי יימצא עבורכן את השמלה שתתאים בול לכן.משהו קטן נוסף שיכול לשדרג לכן את היום: הלכתי על נעלי עקב אדומות עם השמלה, זה מוסיף מלא מלא צבע לצילומי הנוף וגם המון קסם ליום המיוחד הזה... מומלץ בחום  (אפשר לחשוב לשלב אותן עם נעליים לבנות לאירוע עצמו...)