כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
פרדי DJ - די ג'יי פרדי - Dj Fredi - מוסיקה לאירועים

פרדי DJ - די ג'יי פרדי - Dj Fredi - מוסיקה לאירועים

תקליטנים
96
99 מתוך 100
לפי 79 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
גלית ועוז סיקרון   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
מההתחלה ידענו שפרדי יהיה אצלנו בחתונההיינו בכמה אירועים שהוא תיקלט אהבנו את הסגנון שהוא ניגןהגענו לפגישה הראשונית והחיבור היה מעולהמעבר להיותו די ג׳י מוכשר ברמות, פרגי בנאדם מקסים ונעים, היה זמין בכל רגע נתוןמומלץ בחום רב ♥️
הצג עוד

Netanel   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
אני ואשתי הטרייה חיפשנו לחתונה חבילה שלמה שתקל עלינו וקיבלנו מעל ומעבר. תודעת שירות גבוהה עם מענה לצרכים האישיים והמיוחדים שלנו עם דאגה אישית לפרטים הקטנים כדי לעשות בשבילנו את האירוע מושלם מכל הבחינות וזה בדיוק מה שקיבלנו אירוע מושלם . תודה לאל שהגענו לדי ג'יי פרדי.
הצג עוד

Liz   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
מהפגישה הראשונה היה לנו חיבור מעולה, ישר הרגשנו שזה הדיגי שלנו ולא טעינו!והחבילה הכוללת צלם ואטרקציות באמת שווה ומקצועית.

Eden   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
פרדי פשוט אלוף אנחנו כל כך שמחים שסגרנו איתו. מהפגישה הראשונה איתו הבנו שאנחנו בידיים טובות. תמיד היה זמין להכל ועזר לנו גם בדברים שלא קשורים אליו. מקצוען אמיתי שיודע לקרוא את הקהל ולהתאים את השירים. אנשים לא זזו מהרחבה, היה פשוט כיף איתו, ולא הספקנו לקבל מחמאות על השירים.תודה רבה פרדי היקר! עדן ויניב.
הצג עוד

Eli   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
רצינו לומר לפרדי תודה רבה מעומק הלב❤️ בזכותו היה לנו אירוע מושלם! ניהול הספקים, בחירת אנשי המקצוע והמוזיקה היו מעולים👌🏻 כולם רקדו בלי הפסקה, גם הצעירים וגם המבוגרים והיו ביקורות מעולות על המוזיקה. ידענו שתמיד אפשר לפנות לפרדי, ושיהיה זמין ושניתן לסמוך עליו שיהיה לנו אירוע הכי מושלם ורגוע. גם כשדחינו את האירוע בעקבות המלחמה פרדי עזר וייעץ לנו🤗
הצג עוד

מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
עוד הרבה לפני החתונה הכרנו את פרדי מאירועים ושמענו עליו רק דברים טובים.מהרגע שנכנסו אליו למשרד קיבלנו ליווי צמוד, חם ואוהב עם זמינות מלאה בכל שעה ביום. עקב המצב הביטחוני נאלצנו לדחות את החתונה שלנו בצער רב ופרדי היה שם בשבילנו לסייע בכל ההשלכות של הדחייה כולל תיאום מחדש איתו ועם שותפיו.מאז החתונה אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות ושבחים על המוזיקה והאווירה שהייתה לאורך כל האירוע.ללא ספק הבחירה הכי טובה שיכולנו לעשות עם דיג'יי מקצוען ולב ענק שמחובר לזוג לאורך כל הדרך!!!!אלוף שאין כמותו!!!!
הצג עוד

אברהם   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
פרדי המלך פשוט ככה!!שומעים את האהבה שלו למקצוע מהרמקולים!ידע לקרוא את הקהל בצורה מדויקת, היה זמין עבורנו לכל שאלה פשוט הפך את האירוע למושלם!!פשוט תודה לאלוהים שסגרנו איתו =)

ויקי   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אמאלה אמאלה אמאלה ! זו ההמלצה שהכי כיף לי לכתוב וכל המילים שאכתוב פה לא יספיקו בשביל לתאר עד כמה אנחנו שמחים שבחרנו בפרדי! סגרנו חבילה ומהרגע הראשון ידענו שאנחנו בידיים טובות. פרדי בן אדם מדהים! מעבר לכך שהוא מטורףףףף ודי-ג׳יי מספר 1, הרחבה הייתה מפוצצת גם אחרי הופעת זמר אורח, אנשים לא רצו ללכת הביתה וכבר למחרת קיבלנו תגובות על המוזיקה הטובה והאווירה שהייתה. קל לראות שהוא עושה את הכל בכיף בחיוך ומבחינתו כל זוג הוא עולם ומלואו. תמיד דאג הרגיע, נתן עצות גם בדברים שלא קשורים למקצוע שלו. הצלמים היו מדהימיםםםם!! מקצועיים, סבלניים, מרגיעים. דאגו להראות לנו בין הצילומים את התמונות, בשניה שהגיעו הפכו לחברים טובים שלנו ושל המלווים. בקיצור ממליצה ממליצה ממליצה, לא לחשוב פעמיים !!!
הצג עוד

אליעד   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
קבענו פגישה עם פרדי מהרגע הראשון ידענו שזה הדיגיי שאנחנו רוצים בחתונה שלנו והיה איתנו לאורך כל הדרך צוות של אלופיםםםם
הצג עוד

דבב   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
כבר בפגישה הראשונה עם פרדי הרגשנו בידיים בטוחות. אין עליו ועל כל הצוות מקצועי ואדיב !!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up