כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
חן ורונן איפור ושיער לכלות

חן ורונן איפור ושיער לכלות

איפור כלות
טלפון:0506705550
95
99 מתוך 100
לפי 63 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 3 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Alina   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אני מכירה את חן משהייתי בת 17. תמיד ידעתי שכשיגיע היום הגדול שלי חן תהיה זו שתאפר אותי וכך היה :) היום הזה התחיל עבורי ברגל שמאל והייתי לחוצה נורא ומהרגע שחן ורונן דרכו בחדר במלון שבו התארגנתי כל התחושה השתנתה ב180 מעלות. את הלחץ החליפו שמחה והתרגשות בזכות הרוגע, הנועם והאצילות של חן ורונן. גם הרבה צחוקים תרמו לאווירה כייפית מאוד ככה שממש נהניתי מהתהליך ולא רק מהתוצאה הסופית. חמותי וגיסתי התארגנו יחד איתי ולא רק שחן ורונן ידעו לתקתק במכה כלה ושתי מלוות אלא גם הם ידעו בדיוק מה יתאים לכל אחת מאיתנו והמחמאות זרמו במשך כל הערב. אז תודה לכם זוג יונים מקסימים על יום מהנה וכייפי אין ספק שעשיתי את הבחירה הכי טובה אוהבת אתכם המון! 💓 אלינה
הצג עוד

אביטל   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
ואוו!! מהשיחה הראשונה עם חן הבנתי שהם יהיו אחראים לאיפור והשיער שלי ביום החתונה! חן שמרה על קשר, באה לקראתי, דאגה להרגיע אותי.. ביום החתונה הם הגיעו בול בזמן! מהשניה הראשונה שהם ראו אותי ואת השמלה שלי הם ידעו להתאים לי בדיוקקק את הלוק המהמם הזה והם לא נרגעו עד שלא הייתי מושלמת! חן ורונן ליוו אותי לאולם וגם שם תקתקו אותי ובהרבה נחת ואהבה! עשו אותי נסיכה אמיתית וכבר חודשיים שאני שומעת מחמאות על הלוק ההורס הזה! ממליצה בחוםםםםם
הצג עוד

Ahinoam   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
זוג מושלמים! הם יהיו הבחירה הכי נכונה ליום שלך!* כשאני התחלתי לחשוב על מאפרת ועיצוב שיער,ידעתי שמה שחשוב אחרי המקצועיות והטעם הטוב זה האווירה, החמימות, האמינות והייחס שאקבל באותו היום.. חן ורונן הם אנשים עם לב זהב, שהכי חשוב להם קודם כל זה האווירה התחושה ואיך היום יעבור לך-הכלה היקרה, שמחים איתך נהנים איתך והכל בשביל שהיום יהיה כייפי ומשמח והכל בנעם ברגע ושמחה !! ולגבי המקצועיות, אין דברים כמוהם!! חן ורונן בעליי ידי זהב, איפור מקצועי מאוד,שמותאם לך, לפנים שלך לאופי שלך, והכי חשוב החזיק מעמד ולא זזזזז מילימטרר!!! ( החתונה הייתה באוגוסטט! ) ורונן כמובן, מעצב את השיער באומנות ויצירתיות יוצאת מן הכלל!! בדאגה לפרטים הקטנים, שיצא מושלם. לאורך כל הדרך שואל ובודק עם הכלה על מנת לקלוע בדיוק בטעם ובסגנון הרצוי, לא זזה שיערה 🙌🙌🙌!!
הצג עוד

yael   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
חן ורונן המדהימים. מקצועיים בטרוף. הכרתי אותם מגיסתי וסגרתי איתם עוד לפני שהיה לי תאריך. לא רציתי לפספס אותם בטעות! חן המושלמת איפרה אותי ועוד 5 בנות וכולן היו מרוצות. האיפור היה פשוט מושלם, נראתי בדיוק איך שרציתי והאיפור לא זז לרגע. והשיער, רונן המוכשר בטירוף העמיד לי תסרוקת מושלמת שלא זזה לי גם אחרי כל היום המטורף הזה.
הצג עוד

Inbal   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אין לי מילים לתאר את ההרגשה שחן ורונן נותנים, זה הדבר הכי חשוב שצריך להיות לפני הכל!!!!!! מהרגע הראשון שדיברתי עם חן בטלפון ידעתי שאני סוגרת איתם עוד לפני שבחרתי תאריך לחתונה. הם תותחים ברמות שאי אפשר לתאר!!! האיפור היה מושלם. חן קראה אותי מיד וידעה מה להתאים לי. רונן הלך עם האינטואיציה שלו ועשה לי תסרוקת מושלמת שנשארה לי לכל הערב ואפילו לא רציתי לפרק אותה. כלות אל תפספסו אותם! הם הגיעו אלי וישר התחילו במלאכה. חן גרמה לי להרגיש כאילו זה עוד יום רגיל והרגיעה בחיוך שלה והחמימות. הם הבחירה הכי טובה שלי לאירוע ללא ספק! בנוסף הם סירקו ואיפרו גם את אמא שלי ואחותי והכל היה בול בזמנים! מי שרוצה להיראות מיליון דולר שלא תחשוב פעמיים!
הצג עוד

Sima   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
איזה אושר שזכיתי שתלוו אותי ביום המטורף הזה! מעבר למקצועיות שעלייה אפשר לדבר עוד כל כך הרבה ול2 הלוקים המושלמיםםם שעשיתם לי נתתם לי באמת להרגיש נסיכה! לא רק במראה! בתחושה!!! וזה מבחינתי אומר הכל! אתם צוות מדהים וזוג מושלם וכל מי שהיה מסביבי באותו היום (והיו הרבה..) לא הפסיקו לדבר על כמה כיף לראות אתכם עובדים יחד! אתם נותנים תחושה של כיף ואנרגיות מטורפות! והשיחות איתכם זה משהו שאני אקח איתי לנצח...תודה על תהליך מדהים! על מראה מושלם! ועל זה שהפכתם למשפחה ❤ אוהבת אתכם כל כך הרבה !!!
הצג עוד

hila6832   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
חן ורונן המדהימים!!! צוות מושלם להעביר איתו יום כזה לחוץ.. כבר בפגישה הראשונה ידעתי שזה זה. המקצועיות, האכפתיות, האווירה, ההקשבה.. פשוט שווה את זה! לאורך כל הערב השיער והאיפור נשמרו ללא כל תזוזה. לא חושבת שיכולתי להעביר את היום הזה בלעדיכם. אתם פשוט מדהימים ומקצועיים! אוהבת ומתגעגעת :)
הצג עוד

Tomer   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
חן ורונן האלופיםםםם - כשמציאות עולה על כל דמיון!! כבר במפגש הראשון שלנו היה לי ברור שמצאתי את מה שחיפשתי! האווירה שאתם משרים, השירותיות, הסבלנות והמקצועיות פשוט יוצרים את החוויה המושלמת לכלה ולמלוות שלה ביום החשוב הזה. גם בצילומי הזוגיות וגם ביום החתונה חן ורונן הבינו בדיוק איך כל אחת מאיתנו רוצה (וחולמת) להיראות ופשוט הפכו עבורנו את החלום למציאות. לאורך כל הערב האיפור והשיער לא זזו (גם לאחר מספר דמעות שהצליחו להסתנן למרות האיפוק) והמחמאות לא הפסיקו להגיע. תודה לכם על הליווי המסור, האווירה החמה והמשפחתית והמקצועיות שלא יודעת גבול.
הצג עוד

gal&roi   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
חן ורונן מדהימיייייםםםםם!!! מהרגע הראשון שדרכתי בביתם הרגשתי טוב. משהו באווירה ובדינמיקה הרגיש לי נכון, כל ההתייחסות, ההתנהלות, הרגשתי שותפה מלאה ביצירה של הלוק המושלם בשבילי, וידעתי שאני והמלוות שלי נמצאות בידיים טובות. התוצאה היתה מושלמת !!!! לא הפסקתי לקבל מחמאות באירוע ועד עכשיו, קבלתי את כל מה שרציתי, הייתי כלה קלאסית האיפור והשיער היו עדינים ומהממים, והכי חשוב- לא זזו כל הערב !! גם האחיות המלוות שלי ואמא שלי היו מרוצות מאוד!, חן ורונן השקיעו את כל כולם ונתנו את מלוא תשומת הלב לכל אחת מאיתנו, שמו דגש על כל פרט קטן כדי שכולנו נצא הכי טוב שאפשר. פשוט מקסימים ומקצועיים, רואים שהם אוהבים את מה שהם עושים ומכל הלב.. הביאו אתם אנרגיות מעולות וזה היה כל כך חשוב לי שבהארגנות אני אהיה מוקפת באנשים טובים ובספקים טובים- וכך היה. ממליצה בחום!!!!!
הצג עוד

vlevi33   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
חן ורונן מוכשרים בטירוף, מקצועיים, אדיבים, פשוט מדהימים. נתנו לי ולמלוות שלי יחס חם, הכנסת אורחים, ייעוץ והכוונה. השירות היה מדהים, רונן עשה תסרוקות לי ולמלוות שלי פשוט מהממות שנשארו כל האירוע בלי לזוז. איפור מהמם ומחמיא חן ידעה לקלוע בול למה שרציתי בלי שהייתי צריכה להסביר הרבה. התסרוקות והאיפור גרפו מחמאות כל הערב. המלוות שלי ואני נראינו מעולה בזכותם! ממש אמנים. תודה רבה. ממליצה בחום ורד 3.11.16
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up