כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אלה נוה- שמלות כלה נינוחות

אלה נוה- שמלות כלה נינוחות

שמלות כלה
טלפון:0503208003
95
100 מתוך 100
לפי 30 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
נועה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
אלה מדהימה, רגועה, נעימה ומקצועית. הייתה לי חוויה מדהימה בסטודיו המהמם שלה, הרכבנו שמלה יחד שהייתה בדיוק מה שרציתי.

Romi   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
100 מתוך 100
אצל אלה מצאתי בדיוק את מה שחיפשתי, סגנון וינטאג'י, מעודן ופייתי. בדיוק כמו שחלמתי. הכל היה כל כך יפה שהיה לי ממש קשה לבחור! אלה נעימה, קשובה ומקצועית, דואגת לכל פרט, הסטודיו מתוק וביתי, פשוט היה תענוג.

ליאור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
הגעתי לאחה דרך הקבוצה של כלות אורבניות, קניתי שמלת יד שניה עם המון פריטים וחרוזים והיא היץב מצד אחד מאוד עדינה מצד שני מאוד קרועה - אלה תיקנה אותה בצורה מהממת והתאימה אותה למידותיי, וגם עזרה לי לשפץ ולשפר אותה כדי שתהיה ממש שמלת החלומות שלי, הכל באווירה נעימה וטובה ומתן דעה מקצועית
הצג עוד

yael   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אלה הלכה איתי יד ביד. יצאתי איתה לממש משהו פנימי שרציתי לבטא ביום הזה, שילוב של הדר ואינטימיות. חששתי בכלל לנסות אבל אלה נתנה לי בטחון שזה מה שהיא אוהבת - ללוות את הכלה ולעזור לה לדייק, ובתהליך שעברתי בסטודיו השליו שלה הרגשתי עטופה, חופשייה לבחור ולהעז. מול עינינו המשתאות אלה יצרה את השמלה, סיכה אחרי סיכה, במקצועיות ושיטות עבודה מובחרות שלמען האמת היממו את החברות והמכרות התופרות שאני ואמא שלי שיתפנו אותן בתהליך... היא ליוותה אותי עם המון סבלנות לתמונה הגדולה, רגישות לפרטים ולניואנסים, בשמלה עצמה ובייעוץ על פריטי הלבוש המשלימים, וכל הזמן תרמה מנסיונה כדי שהשמלה תשרת אותי בחתונה: שתהיה גם נוחה לתנועה ונעימה. הגענו לקו הסיום עם שמלה מפעימה שגרמה לנשימתנו להיעתק. הילכתי בה והיא ביטאה חלק יפה שבי שהשתקף באותו יום, רקדתי בה עם החצאית המתנפנפת והרגשתי מעופפת.
הצג עוד

הדס   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגעתי אל אלה בהריון מתקדם והיא תפרה לי שמלה מדויקת לי. בחרנו ביחד את התחרה והבד. והיא היתה מדהימה, רגישה והקשיבה לכל בקשה שלי ולא הפסקתי לקבל מחמאות על השמלה.
הצג עוד

netta   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ברגע שהגעתי לאלה הביתה, למוזיקה הרגועה, לחיוך הרחב ולעדינות שבה ידעתי שכאן אני נשארת ומוצאת שמלה. ובאמת מכל המבחר העשיר של השמלות שלה מצאנו יחד את השמלה שאהבתי. אלה הייתה סבלנית לכל שינוי וחרטה שלי ותמיד קיבלה כל בקשה בשמחה ורצון לעזור. היה תהליך מדהים איתה. אני מאוד ממליצה!
הצג עוד

Ofek   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
הגעתי לאלה אחרי שהייתי כבר מיואשת מחיפושים אחר שמלה שגם תיהיה יפה גם נוחה וגם תחמיא לחודש החמישי להריון שלי. מהשנייה הראשונה שנכנסתי אליה הייתה אווירה קסומה, רגועה ושלווה והאנרגיות היו חיוביות. לקח לי משהו כמו רבע שעה ומצאתי את השמלה שלי, יפהפייה ונוחה בטירוף. אלה עשתה לי איזה תיקונים/שינויים שרציתי והכל במחיר שפוי ונוח לכל כיס! אני באמת ממליצה בחום על אלה שהיא פשוט אישה מקסימה וכמובן על השמלות שלה!
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
חוויה מדהימה! אלה מקצועית ובעלת ניסיון רב שנים אשר מתבטא באופן ישיר בעבודתה.
הצג עוד

neta   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אלה היא הראשונה שהייתי אצלה וישר ידעתי שאין צורך לראות עוד מקומות. היא הכניסה אותי אליה הביתה, בעדינות ובסבלנות רבה הראתה לי מספר אופציות שהיו שילוב בין הרצון שלי למה שהתאים לגוף שלי. עם כל התיקונים היא זרמה איתי והשמלה יצאה בדיוק כמו שרציתי. לסיכום, בחירת השמלה הייתה חוויה חיובית ומהנה, אלה הייתה קשובה, אכפתית ומפרגנת לאורך כל הדרך. ממליצה מאוד.
הצג עוד

Shoval   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מהרגע שנכנסתי לבית של אלה, הרגשתי שזה 'זה'. משהו באווירה שהיא משרה, בנועם שלה גרם לי להרגיש מהשניה הראשונה מאוד טוב. הסטודיו של אלה נמצא בנתניה, בבית שלה. השמלות של אלה מדהימות: העיצובים שלה מדהימים, השמלות שלה נוחות וקלילות, הבדים שהיא משתמשת בהם סופר איכותיים, יש לה מגוון רחב של עיצובים לגזרות שונות, היא נתנה לי למדוד את כל השמלות שרציתי שמתאימות למבנה הגוף שלי, התהליך לא לקח הרבה זמן (שלוש פגישות) ובנוסף לכל זה - יחס מדהים ומוצר מדהים: המחיר של השמלות שלה הוא שפוי. עוד דבר: אלה היא פשוט אישה שתענוג להיות בקירבתה: נעימה, רגישה, מוכנה להקדיש לך זמן. אני לא עיצבתי אצלה שמלה, אלא לקחתי אחת שהיא עיצבה והיא התאימה לי אותה לגוף. היא היתה מאוד קשובה, מאוד סבלנית, ושינתה עד שהרגשתי שהשמלה יושבת עלי כמו שרציתי. ממליצה עליה בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up