כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
סמארטבאס פתרונות תחבורה בע

סמארטבאס פתרונות תחבורה בע"מ

הסעות לאירועים
טלפון:0737884447
73
98 מתוך 100
לפי 8 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 5 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Liat   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
80 מתוך 100
סמארט באס סיפקו לי שתי הסעות לחתונה מיניבוס מתל אביב ואוטובוס מחיפה. ההסעות הגיעו בזמן כמו שעון והאורחים יכלו להגיע בנחת. מה גם שהאורחים אמרו שהנהגים היו ממש אדיבים ומקסימים. לציין כי ההסעה מחיפה נסגרה איתם בדקה ה-90 באדיבות רבה מצדם בערב ל״ג בעומר לאחר שחברת ההסעות שסגרנו איתם קודם לכן דפקו ברז ברגע האחרון. בקיצור ממליצים מאוד
הצג עוד

Jodi   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
60 מתוך 100
שמענו הרבה טובים, אבל היינו טיפה מאוכזבים. היינו צריכים 3 אוטובוסים גדולים ומיניבוס אחד. הזמנים היו מאד קריטים בשבילנו מכיוון שהאוטובוסים הביאו הרבה אורחים מחול שהיו חשובים לתמונות. המיניבוס איחר ברבע שעה, וכשהאורחים עלו עליו הם גילו שיש ילד קטן בפנים, שנהג המיניבוס לא מצליח לתפוס את ההורים שלו כדי שייקחו אותו (??) בדרך הגיע מישהו שלקח את הילד להורים שלו. אחד האוטובוסים הגדולים איחר ב 45 דקות דבר שגרם הרגשה לא נעימה לאורחים שחיכו זמן רב בחוץ, וגם האורחים פספסו את רוב קבלת הפנים. בדרך חזור לא היו בעיות עם האוטובוסים והכל היה בסדר, מלבד נהג אחד שלא הסכים לנסוע דרך הרצליה וגרם לויכוח קל עם כמה אורחים. הנהגים היו אדיבים ונחמדים והאוטובוסים מסודרים ונקיים.
הצג עוד

שרון   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה מחבר ... תהליך פשוט, זול (עשינו השוואה) ובעיקר - שרותי מאוד !!!! שרות לקוחות מאוד יעיל ומהיר - בקיצור ממש ממש מומלץ. הספק הכי קל בכל ארגון החתונה :)
הצג עוד

Linor   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
60 מתוך 100
הזמנו בקלות בכרטיס אשראי כחודש מראש. קצת מלחיץ שאת פרטי הנהג מקבלים רק באותו יום (כשקצת אין ראש לכך) לאחר קבלת הפרטים צלצלנו לנהג ותיאמנו איתו מקום עצירה מדוייק. לאחר כמה שעות התקשר אלינו נהג אחר לגמרי וטען שהוא הנהג... התברר שהם התחלפו... האורחים הגיעו בשלום לאולם וחזרה לבאר שבע אבל הנהג התקשר אלי המון (משום מה) במהלך בחתונה (קבלת פנים וריקודים) כי חשב שאני אשת הקשר וכשיצא כבר מהאולם לכיוון ב"ש התקשר להגיד שצריך לקבל תשלום (למרות ששילמנו חודש מראש!!! באתר) קצת לא מאורגן אבל בסוף הכל תקתק
הצג עוד

ארי   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
20 מתוך 100
שכרתי את שירותי חברת סמארטבס בחודש נובמבר שנת 2015 לאסיפת חמישים אורחים אל חתונתי. ההסעה הייתה אמורה לצאת מירושלים בשעה רבע לשש ולהגיע לאולם אשר נמצא ביפו בשעה שבע וחצי-+. פרטי הנהג נמסרו לי על ידי המשרד והעברתי פרטים אלה הלאה אל הנוסע שנבחר להיות אחראי מטעמי. בפועל ביום האירוע חל בילבול גדול מיכוון שהנהג המיועד לא הופיע ולאחר בירורים ברחבת האוטובוסים בבנייני האומה התברר כי יש אוטובוס פלוס נהג אשר אמור לנסוע ליפו אך נהג זה לא ידע שהוא הוזמן על ידי סמארטבס ובנוסף לא ידע לאן ביפו הוא נוסע ולאיזו מטרה, לאחר שיחות שנהלתי בזמן האירוע התברר כי חברת סמארטבס שכרה נהג אשר העביר את הנסיעה לנהג אחר ללא ידעתי. לאחר שזה הובהר החלה הנסיעה פחות או יותר בזמן הרצוי אך הנהג אשר האורחים סיפרו לו על יעד הנסיעה לא ידע כיצד להגיע לשם, הסתבך בדרכים והגיע באיחור של כ-45 דקות. מיותר לציין עד כמה איחור שכזה של חמישים אורחים פוגע באירוע ובנוסף התעסקות של החתן בזמן האירוע בעניינים אלה יוצרת חוויה מאוד לא נעימה. אני אישית מאוד מאוכזב מהתנהלות החברה ולא ממליץ לשכור את שירותיהם.
הצג עוד

le7cohen   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
החברה הכי זולה מבין 9 חברות הסעות שבדקנו. הזמנת הנסיעה פשוטה, מהירה ויעילה דרך האינטרנט. השירות מצוין ואדיב. ההסעה הגיעה ויצאה בזמן והנהג היה נחמד!
הצג עוד

Yachdav   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
אחלה שירות. מסודר, מתוקתק. ראש שקט לגמרי.

Or   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
קל להזין ניסעה חדשה, קיבלתי הצעות מחיר וקניתי בכרטיס אשראי!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up