כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
שו שיין
79
99 מתוך 100
לפי 13 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
aaddii6   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
30 מתוך 100
חוויה מאכזבת ומרגיזה. הגענו לחנות שניה לפני החתונה שלי על מנת לחפש שמלה לאמא שלי, כשבאנו לקנות את השמלה קיבלנו יחס נעים ויצאנו בתחושה טובה. בערך יום לאחר מכן רציתי להראות לחברות את השמלה היפה שקנינו וחיפשתי אותה באתר, ולהפתעתי הרבה השמלה הייתה שם, בחצי מהמחיר ששילמנו בחנות (450 שח במקום 900 ששולמו על ידינו!). הרגשתי קצת מרומה, אך החלטתי להתקשר ולבדוק את העניין, אולי השמלה הייתה בהנחה ובטעות חייבו אותנו על המחיר המלא.. לאחר שדיברתי עם המעצבת נאמר לי ששכחו לעדכן את המחיר באתר! (כן, שהשמלה, שנמצאת באתר כבר זמן לא מועט, קפצה בחזרה ב200% ועולה עכשיו 900 במקום 450!). נשמע קצת הזוי, אבל באמת אהבנו את השמלה, והמוכרת הציעה לתת לנו כפיצוי הנחה של 50% על כל הפריטים בחנות לקנייה הבאה, וגם ככה היה לי זיכוי לחנות שהייתי צריכה לנצל אז הסכמתי. כחודשיים לאחר מכן הגעתי לחנות עם חברה על מנת לנצל את השובר. להפתעתי נאמר לי שההנחה תקפה רק על המחיר המקורי. אציין שנשלח לי מהחנות שובר במייל ובשום מקום לא צוין שההנחה היא על המחיר המלא. בנוסף, אציין שהסכמתי לקבל את השובר משום שזכרתי שיש פריטים בהנחה, שכן אין לי בקרוב חתונה של מישהו קרוב ואני לא נוהגת להוציא מעל 300 שח לשמלות, יפות ככל שיהיו, אלא אם מדובר באירועים מיוחדים. ברגע שניסיתי למחות, להסביר שזה לא היה רשום בשום מקום ושכנראה הייתה אי הבנה, נתקלתי באטימות וביחס מתנשא ומעליב מצד המוכרת והמעצבת, שלא רק שלא היו מוכנות ךהקשיב בכלל, אלא גם הפילו עליי את כל האשמה וניסו לגרום לי להרגיש כאילו אני זו שיצאה לא בסדר בכל הסיפור הזה ולא הן. זה בסדר לא להסכים ולדבר על הדברים, אבל אפס המוכנות להקשיב, היחס המאשים והמתחסד, וחוסר השירותיות היו לא נעימים ולא מכבדים, וגרמו לי לצאת משם בוכה (דבר שלא זכור לי שקרה לי אי פעם בשום חנות שהייתי בה). אני לא ממליצה לאף אחד מחבריי להגיע לחנות הזו.
הצג עוד

Ceramicool   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
20 מתוך 100
אכזבה .. משו שיין אמנם עברו חודשיים וחצי, ואולי יש חוקים ... אבל צריך להיות קשוב ללקוח. אני אמא של כלה, הגעתי מאיזור השרון במיוחד. כאשר קניתי את השמלה היו כה נחמדות.... אבל כשביקשתי לנסות לראות משהו אחר כי אני לא שלמה איתה נתקלתי בסירוב מוחלט !!! חבל.. יצאתי מהחנות בתחושה לא טובה ,בטח שלא אחזור ולא אמליץ !!! לא ככה מתנהגת חנות שרוצה לכבד את עצמה . לא מומלץ לקנות מ shu shine
הצג עוד

amit   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
הכי חשוב היה לי למצוא שמלה בקלות, בלי מליוני מדידות והתאמות ותיקונים וכמובן גם במחיר סביר. בשו שיין מצאתי את השמלה בקלות, עשו לי מכפלת במקום במחיר הוגן גם כן. המוכרות ושירה היו מקסימות ונעימה, נתנו הרבה טובה ונינוחה. והשמלה מהממת!! ממליצה בחום, למרות שזו לא חנות ייעודית לשמלות כלה והמבחר לא עצום, לדעתי שווה לקפוץ לראות אם יש משהו מתאים :)
הצג עוד

Anat   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
שמלת הכלה שלי הייתה התאהבות ממבט ראשון! תיארתי לבחורה שעבדה שם מה אני פחות או יותר רוצה, והיא פשוט ידעה בדיוק מה יתאים לי! זאת הייתה השמלה הראשונה שמדדתי ואחריה כל דבר פשוט לא הצליח להשתוות. היא הייתה שמלה יפה, מיוחדת אבל פשוטה, והכי חשובה נוחה! ואפילו המחיר שפוי! החלק העליון עשוי מתחרת קרושה, וחלק תחתון משיפון שנופל עד הרצפה. התופרת שלהם הייתה צריכה להצר ולהתאים אותה למידותיי והתוצאה הייתה לא פחות ממושלמת! שירה הייתה אדיבה, שירותית וכנה ומגיעה לה תודה ענקית!
הצג עוד

Einav   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לבוטיק בטעות אחרי שיטוטים מעייפים בנווה צדק שמטרתם מציאת שמלת כלה פשוטה ולא מוגזמת. מהרגע שנכנסתי לשו-שיין ועד שיצאתי עם השמלה ביד עברו בערך 30 דק'. השמלות יפהפיות, עדינות ובאמת מושלמות. שירה מקסימה, והיה כיף להכיר אותה ולהוועץ בה על שאר ענייני הלבוש. המחיר באמת מצחיק, כולל התיקונים. מומלץ בחום רב!
הצג עוד

Efrat & Shai   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לשו שיין בהמלצת שתי חברות טובות שהתחתנו בשמלות כלה יפהפיות של שירה. חשוב לומר שהגעתי כחודש וחצי לפני החתונה ותפרו לי שמלה ייחודית מההתחלה ועד לרמת הגימור הכי גבוהה. לאורך כל הדרך, שהיתה רצופה בלת"מים, זכיתי ביחס אישי וטיפול מסור של שירה וכל אחת מבנות הצוות המקסימות, שהתגייסו בהמון מאמצים, אינסוף סבלנות ואהבה ליצור לי את השמלה המושלמת בשבילי, במידות ובאופי!! השמלה היתה קלילה וכייפית ואפשרה לי לרקוד וליהנות ולהיות טבעית ונינוחה. היתה לי חווית כלה מיוחדת ונפלאה!! תודה לכן על הכל ממליצה בחום ובאהבה!! :)
הצג עוד

chen   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
20 מתוך 100
אומנם השמלה בסוף יצא מהממם! אבל הדרך לשם הייתה רצופה בקשיים הגעתי למצב ששהועים לפני החתונה אני מקבלת יחס דוחה! כל פעם שהגעתי למדידוץ התופרת ואחת העובדות האשימו אותי שאני כל שנייה משנה את דעתי.. בפועל בחרתי שמחה ורציתע את אותה שמחה העתק אחד לאחד! פשוט במידה שלי בלי שינויים במהלך התפירה התברר שאין להן את אותה תחרה מחוזרת הביאו אחת דומה שכחו להראוץ לי את הסיומת שלה שהייתה מכוערת ולא נראתה טוב עם השמלה. אךילו במדידה האחרונה גרמו לי לבכות שם מרוב שזלזלו בי.. טענו שההינומה שאני רוצה זה "לא הסטייל" שלהם.. בסוף מצאו לי משו. בקיצור אומנם ובמזל התוצאה הייתה יפה הדרך פחות.
הצג עוד

רותם   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
צוות מדהים! אדיב שרותי מקצועי הגעתי הלן חודש לפני החתונה בלי שמלה ( לאחר שתפרתי שמלה לא מוצלחת) הן מצאו לי את השמלה המושלמת
הצג עוד

רעות   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
לפני השבוע התחתנתי עם שמלה משו שיין. השמלה יצאה מדהימה ואותנטית! היחס של כולן כלכך חם, סבלני מתחשב ואיכפתי, תודה על הכל!! הרגשתי עם השמלה ממש אני בזכות הסבלנות וההתאמה המדויקת למי שאני. ממליצה בחום להגיע לשושין לכל מי שרוצה שמלה אישית, מיוחדת , מרשימה ופשוטה בו זמנית!!!
הצג עוד

advasegal   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי אל "שו-שיין" של המעצבת שירה אטיאס, לאחר שיטוט ארוך ומייגע אחר שמלת כלה בחנויות רבות בתל אביב ומחוצה לה. אני חייבת לומר שכשנכנסתי לחנות זו הייתה אהבה ממבט ראשון. ראשית, התאהבתי בשמלה ושנית בשירה המעצבת. מעבר לעובדה שהשמלה נתפרה באופן מקצועי מאד והייתי מרוצה מהתוצאה הסופית, אני חייבת לציין את כברת הדרך שעברנו: אני, שירה וכל הצוות. לכל אורך התהליך החל מעיצוב השמלה, על כל השינויים ועד התאמתה לגופי, הרגשתי שאני בידיים טובות ובטוחות. הרגישות והסבלנות של שירה הרקיעו שחקים. מי כמונו יודעות, כמה קשה להגשים פנטזיות של כלות לשמלת חלומותיהן. למרות האתגרים שהצבתי בדרך, שירה וכל הצוות המקסים עמדו לרשותי ועזרו לי להגשים את החלום. השמלה הייתה נוחה, כיפית ומיוחדת וקיבלתי עליה מחמאות רבות והכי חשוב, הרגשתי שהיא 'אני'. אז בקיצור, במקום פינתי וקסום בנווה צדק, ניצבת לה חנות בוטיק בה חווית עיצוב שמלת הכלה הוא אישי, קשוב ומקצועי. המון תודה לכן, שירה, רעות וכל צוות המקום. אדוה ותימור, ה- 14.7.15
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up