כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
טל מרציאנו ולדמן

טל מרציאנו ולדמן

תסרוקות כלה ועיצוב שיער
טלפון:0507529500
94
98 מתוך 100
לפי 94 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 3 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Avital   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
המלצה חמה חמה חמה על טל ולדמן. מעבר לזה שהיא גרמה לי להרגיש כמו נסיכת דיסני אמיתית, היא מקסימה, נהדרת, נעימה מקצועית, בקיצור העברתי איתה את כללל היום שלי (איפור שיער, תיקונים לפני קבלת פנים, לפני חופה, אחרי חופה, אחרי ריקודים), ובלב שלם אני אומרת שאני לא חושבת שמישהי אחרת היתה עושה לי עבודה שמתקרבת למה שטל עשתה ❤️ עדינה, סבלנית, נעימה, מקצועית ובקיצור אני ממליצה לכל אחת ואחת מכן ❤️ אינסטגרם: tal.valdman
הצג עוד

נופר   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
תודה לטל על איפור ותסרוקת שיצא הרבה מעבר למה שדימיינתי. עד הרגע האחרון לא ידעתי מה לעשות בשיער טל הציע מה שנראה לה מתאים למבנה הפנים שלי והלכנו על זה, היא עשתה גם לאמא שלי תסרוקת ולאחר מכן איפרה אותי התוצאה הייתה מושלמת לשתינו, לכל אורך ההתארגנות היא הייתה מאוד מקצועית, נחמדה ועניינית. נהננו בחברתה. היא מבצעת את עבודתה על הצד הטוב ביותר א ל ו פ ה!!!!
הצג עוד

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לטל דרך המלצות. הסתכלתי על עבודות שלה עם כלות אחרות ומיד ידעתי שאני רוצה שהיא זו שתסרק ותאפר אותי בחתונה שלי. טל הגיעה בזמן, הייתה רגועה ונעימה לאורך כל היום. היא איפרה וסירקה אותי מושלםםם ב-ד-י-ו-ק כמו שרציתי להיראות! קיבלתי המון מחמאות על התסרוקת והאיפור. אין ספק שהיא יודעת להתאים ללקוחות שלה את מה שהכי מחמיא להן. יש לה ידי זהב והיא מאוד קשובה לרצון הלקוחה. ממליצה בחום!!
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אחרי אינספור חיפושים אחרי המסרקת המושלמת, סופסוף הגעתי לטל דרך כלות אורבניות. כבר בפגישת היכרות שמחתי שטל תהיה מי שתסרק אותי, הבינה את השגעון שלי וזרמה איתי עם תסרוקת לא שגרתית בעולם הכלות כיום, ודאגה שאראה בול כמו סינדרלה!! טל הגיעה בזמן, והתסרוקת לא זזה לי כל האירוע, אפילו שמזג האוויר בחוץ לא היה לטובתי וירד גשם. היה כיף לי מאוד להיות עם טל ביום המיוחד בחיי, נתנה לי הרגשה טובה וסבלנית מאוד!!
הצג עוד

Sharon   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
טל מהממת! הגיעה ב-6 בבוקר בול בזמן, בחיוך ואנרגיות חיוביות. האיפור היה עדין, מחמיא, מהמם, בדיוק כמו שרציתי! וגם לא זז כל האירוע!
הצג עוד

May   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מושלמת! מהרגע הראשון ידעתי שאני בידיים טובות וסמכתי על טל שתדע להתאים לי את המראה הכי נכון עבורי, וכך בדיוק היה. ביום החתונה טל הגיעה יחד עם חן, ושתיהן עשו את האיפור והשיער לי, לאמא שלי ולאחותי. חוץ מזה שהיה פשוט כיף להעביר איתן את היום, ראו כמה הן מקצועיות, יצאנו מרוצות עד הגג ולא הפסקנו לקבל מחמאות (המשפט ששמעתי הכי הרבה אחרי ״מזל טוב״ הוא ״את נראית כמו נסיכה״). ממליצה בחום!!!!
הצג עוד

Nitzan   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
טל היא פשוט אלופה !! הבחירה בה ליום הזה הייתה מושלמת !! הגעתי לטל דרך בת דודה שטל איפרה וסירקה אותה ואת בנות משפחתה לחתונה כל כך התלהבתי אז מעבודתה שאמרתי שבחתונתי אקח אותה ! ובאמת שהגיע הזמן מיד יצרתי קשר עם טל וכבר מהשיחה הראשונה היא הייתה כל כך מקצועית ונעימה וככה זה המשיך לאורך כל התהליך , בפגישת ניסיון היא כל כך הבינה את הטעם שלי וידע לייעץ מה יחמיא לי ,הרגשתי כל כך ביטחון וכך היה גם ביום החתונה טל הייתה כל כך מדהימה !! נעימה ומקצועית היא איפרה גם את אחותי ואמי ונתנה לנו להרגיש הכי יפות שאפשר ביום הזה והכי חשוב השיער והאיפור החזיקו ולא זזו לאורך כל היום!!! (בחודש אוגוסט) אין בחירה יותר טובה מטל תודה רבה על הכל מהממת !!
הצג עוד

Lena   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
החתונה שלנו הייתה בסוף אוגוסט, בשישי בצהריים. חששתי לא מעט לגבי האיפור והתסרוקת, בעיקר אם זה יחזיק מעמד גם אחרי הצילומים בבוקר שהיו בחוץ בשיא החום. הגעתי לטל דרך ההמלצות של חברות שסיפרו לי שהיא עשתה להן עבודה טובה ומקצועית. אחרי שהתרשמתי מהעבודות שטל עשתה לכלות אחרות החלטתי ללא היסוס לפנות אליה. טל הגיעה אלי מוקדם בבוקר יום החתונה מצויידת במזוודה גדולה וחיוך רחב. כל חוויות האיפור והסירוק הייתה נינוחה ונעימה למרות הלחץ להספיק גם לצילומים. טל כמובן הפגינה כשרון רב ומקצועיות ומיד הרגשתי שאני בידיים טובות. כשראיתי את התוצאה הייתי מרוצה עד הגג, הכל היה יפה ומושלם, בן זוגי היה בעננים. הדבר המדהים ביותר היה שכל היופי הזה נשאר ולא זז גם אחרי הצילומים המתישים בחום הכבד של אוגוסט, והחזיק מעמד לכל אורך החתונה. לא הפסקתי לקבל מחמאות מכל חברי גם הרבה אחרי שהחתונה הסתיימה. טל, המון תודה לך! את אלופה! ממליצה בחום לכל הכלות שבדרך :)
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
המון תודה לטל המהממת על שיער ואיפור מושלמים לי ול-2 המלוות שלי . האיפור והשיער נשארו מושלמים כל היום . טל את מקצועית וממש הרגעת אותי וזרמת עם הרעיונות שלי . אין עלייך ! ממליצה באהבה 😘❤🤗
הצג עוד

שירי ואלון   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
את טל פגשתי שנה לפני החתונה שלי כשאיפרה את המלוות של בת דודה שלי והן היו מהממות!! כשהתחלתי לתכנן את החתונה שלי האיפור והשיער היו הדברים שהכי חששתי מהם בארגון הארוע! אני לא רגילה להתאפר ביום יום שלי ולקח לי הרבה זמן למצוא מי תהיה איתי ביום הזה! כשיצאתי מהבית לצילומים ביום החתונה נשמתי לרווחה! הייתי כל כך מרוצה מאיך שנראתי ובמהלך הערב אנשים לא הפסיקו להחמיא לי ולהגיד נראתי כמו אלה יווניה(: האיפור והשיער נשארו עד סוף הערב בדיוק כמו שהיו בתחילת היום!! ובכל פעם שעברתי ליד מראה הרגשתי הכי יפה שאני יכולה להיות!! במהלך היום למרות כל האנשים והבלאגן שהיה סביבנו טל הייתה רגועה ונתנה את המקום למשפחה שלי להנות ביחד איתי ולהתרגש מהתהליך! זה ממש לא מובן מאליו וזה גרם לכל היום הזה להיות לי הרבה יותר רגוע וכייפי. אחותי גם חששה מהאיפור והשיער ויצאה ממש ממש מושלמת!! אין ספק שטל היא הבחירה המושלמת ליום הזה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up