כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק לא פעיל
נתי נקש

נתי נקש

תקליטנים
טלפון:555555555555555
95
99 מתוך 100
לפי 10 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Itai   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
פוסט לא רגיל.!! שנה!! לפני שנה היית החתונה המושלמת שלנו ! וכשאני עוצמת עניים להזכר בחתונה שלי אני זוכרת אווירה משוגעת ואנשים שלא יורדים מהרחבה! נתי שלנו שהפך לחבר! אמרתי לך אז ורשמתי לך על הקיר כבר לפני שנה עשית לי את החתונה! בחיים לא יכולנו לבקש שיקרה לחתונה שלנו משהו יותר טוב ממך! תודה תודה תודה! גם אחרי שנה להתלהב,ולזכור ,ולאהוב, זה לא רגיל! זה מיוחד אתה אדם מיוחד מקצועי שמח אדיב! אוהבים אותך נתי! אמן שלכולם יהיה חתונה כמו שלנו היית בסכותך 💗💗
הצג עוד

mnbt   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
נתי, תודה על הכל!! המוזיקה הייתה מעולה לאורך כל החתונה, הרגשנו שהקשבת לנו והשמעת את כל השירים שביקשנו. כל הערב הרחבה הייתה מלאה ואנחנו אפילו לא יודעים מה היה מסביב כי לא רצינו לעזוב את הרחבה לרגע! קיבלת הרבה מחמאות מהאורחים שלנו ואנחנו ממליצים עליך לכל מי שמתחתן! תודה רבה, עידו וטל
הצג עוד

Yoni   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
אתה יכול לארגן את החתונה שלך חצי שנה, לרדת לפרטי הפרטים, להתעסק בהכל באופן אישי ואפילו להצליח לוודא את רוב הדברים ביום האירוע. דבר אחד בלתי ניתן לשליטה- ה DJ ואיך שהוא מנהל את רחבת הריקודים. זו הסיבה שבחרנו את נתי. הוא הבין אותנו מהשנייה הראשונה, וכשהרגיש שיש לו עוד שאלות- קבע איתנו לפגישה נוספת. היה לו חשוב להכיר את האופי שלנו ואת סוג האירוע שאנחנו רוצים שייצא אל הפועל. ניסה להבין כמה שיותר אלו אורחים מגיעים ואיך לחבר את הכל יחד לחוויה אחת מושלמת. עד כאן שלב התכנון, שהיה מעולה ומוקפד מאוד מכיוונו של נתי. בשלב הביצוע, נתי התעלה על עצמו עוד יותר- אנחנו הבאנו זמרות לקבלת הפנים והוא פשוט ניהל את העניינים ועשה לנו שקט באיזור הזה, ככה שהכל יתנהל בצורה חלקה. מכאן אנחנו מגיעים לרחבת הריקודים. התחתנו בפורים, נתי נתן לכולם כולם חוויה שלא ישכחו- מסיבת פורים מטורפת עם מוזיקה מקפיצה ומרימה. כל מי שהיה ברחבה בקושי הספיק לאכול משהו, היתה תחושה של חשמל באוויר וכל זה בזכות DJ שמבין מה עומד מולו ואיך לספק את הסחורה. לא פלא שעשרות אנשים שדיברו איתנו בימים שלאחר החתונה לא הפסיקו להרעיף שבחים ולציין כמה שה DJ היה תותח, שכבר המון זמן הם לא היו במסיבה כזו. לא בחתונה, במסיבה!!! בתוך כל זה, נתי גם ידע לחבר בצורה מעוררת השראה את הקהל המבוגר יותר, לתת נגיעות טובות ובטעם טוב של מוזיקה שמדברת אל כולם מבחינתי נתי והרצון האמיתי והכנה שלו לעשות לנו כזה אירוע, הם היו גולת הכותרת של החתונה שלנו, ולעולם לא נשכח זאת.
הצג עוד

inbal levi   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
נתי היה מקסים לאורך כל הדרך. כבר מהמפגש הראשון הוא קלט את הראש שלנו והכל זרם משם ועד סוף החתונה. התקשורת היתה מעולה, המוסיקה היתה מעולה והיה לנו אחלה אירוע בזכותו של נתי . ממליצים בחום!
הצג עוד

davidlebel   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
נתי יא תותחח!!!! כלכך מאושרים שבחרנו בנתי לחתונה שלנו האורחים לא מפסיקים לדבר עליו עד היום!! נתי היה קשוב אליהנו ולבקשות שלנו וזרם עם הקהל בצורה מטורפת רצינו להגיד לך תודה!! ממליצים בחום!
הצג עוד

Reut   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
אין בכלך מילים לתאר כמה אנחנו מאושרים שבחרנו בנתי. הגענו אליו דרך המפיקים שלנו מבלי להכיר אותו וגילינו אדם נדיר שמשדר שלווה ורוגע והכי הכי הכי חשוב אחד האנשים המוכשרים שיש בתחום. בזכותו אנשים פשוט לא רצו ללכת!! אפילו החתן התייאש לפניו.. ;) אין על נתי. אני לא יכולה להסביר כמה אני ממליצה עליו!! אוהבים אותך נתי!!
הצג עוד

Hadar   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
מעבר להיותו בן אדם מקסים, נתי ללא ספק מקצוען! מהרגע שנפגשנו הייתה כימיה. נתי היה קשוב לנו, מלא בסבלנות והבנה, זרם איתנו בכל בקשותינו מבחינת סגנון ונתן לנו טיפים לפני החתונה. קיבלנו אינספור מחמאות והתוצאה הסופית דיברה בעד עצמה, האווירה הייתה מלאה באנרגיות חיוביות. נהנינו מכל רגע ושמחים שניגנת ביום החשוב שלנו. הדר ושגיא 15.5.15
הצג עוד

Diana   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
אין מילים נתי DJ אששש, בן אדם מדהים, מתאים מוזיקה לאנשים, יודע מה קהל אוהב, שילוב סיגנונות שונים במוזיקה בלי להרגיש העברה משיר לשיר בקיצור לא ראינו ולא שמענו DJ יותר טוב. GO NATI
הצג עוד

Mor Ps   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
נתי היה פשוט מצוין! כבר בתחילת הדרך שאל אותנו שאלות עד לפרטים הקטנים ביותר והפגין ידע מוזיקלי נרחב מאוד. הוא שלח לנו הצעות לשיר כניסה לחופה ושבירת כוס וכן הצעות לשירים לריקודים. הוא הצליח לקלוע בול לטעם שלנו תוך פגישה אחת ורשימה קצרצרה של שירים ששלחנו. באירוע עצמו הוא היה קשוב מאוד לקהל ולרצונות שלו ולא היה רגע של ריקודים שהרחבה לא הייתה מלאה! נתי נשאר איתנו עד סוף הערב (חשוב מאוד- כי יש הרבה די ג'ייז שמחליטים על דעת עצמם "להדעיך" את המוזיקה לקראת הסוף). הוא היה מקצועי מאוד, בעל יחסי אנוש מעולים ופשוט עשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. ת ו ד ה ר ב ה!! :)
הצג עוד

maayan.pas   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
נתי הוא בחור מקסים שפשוט כייף לעבוד איתו!תמיד היה זמין ועזר לנו והיה קשוב להעדפות שלנו (גם אם היו שונות במיוחד). בעת האירוע היה קשוב לכל בעיה ובקשה מצידנו ועבד לפי ההנחיות שלנו במדויק! האורחים מאוד נהנו ואנחנו אף יותר! ממליצים עליו בלב שלם!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up