כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
צ'ק ליסט - אישורי הגעה הושבה וניהול אירועים

צ'ק ליסט - אישורי הגעה הושבה וניהול אירועים

הזמנות לחתונה
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 3 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שני ואסף   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שעות
100 מתוך 100
לאורן מצ'ק ליסט הגענו דרך המלצה של חברה שלי שהתחתנה דרכם והמליצה לי עליהם.כבר מהשיחה הראשונה הבנו שרק איתו אנחנו סוגרים את האישורי הגעה והסידורי הושבה שלנו, אורן היה סבלני עוד מהשיחת טלפון וכמובן עד סוף הליווי של האירוע. היחס והאיכפתיות תמיד דאג שנהיה רגועים, עשה את העבודה בצורה הכי טובה שיש היה זמין לכל שאלה.לתוכנה של האישורי הגעה קיבלנו שם משתמש וסיסמא תמיד היינו מעודכנים אונליין מי אישר הגעה ומי עדיין לא ככה ידענו על הכמות להתארגן עליה.בערב האירוע הגיעו 2 אנשי צוות עם עמדות ממוחשבות הכל היה נראה יפה ותיקתק בצורה מדוייקת. האורחים לא חיכו הרבה זמן כל אחד קיבל את המספר שולחן שלו וידע איפה לשבת .אנחנו היינו מאוד מרוצים וגם אתם תהיו מרוציםםם לא להתבלט יותר מידייי חברת צ'ק ליסט מספר אחת!! :)
הצג עוד

דנה ואריאל   כתב/ה חוות דעת אתמול
100 מתוך 100
אורן מצ'ק ליסט והצוות שלו עשו לנו תמונות של מגנטים שהיו מעולות האורחים עפו על האיכות שלהם , צילמו רגעים יפים ומרגשים לא חסכו במגנטים.השירות היה מעל המצופה נהננו ברמות, היה כיף לעבוד איתם. היו מאוד חייכנים וסבלניים עם אנרגיות טובות.הגיעו בזמן שקבענו לא היינו צריכים להנחות אותם ידעו בדיוק מה לעשות.עשו עבודה איכותית ברמה גבוהה מאוד. המחיר היה מאוד הוגן , גם אם היה צריך תוספת הסביר הכל בצורה נעימה עם היגיון.אורן נתן לנו הרגשה שאין לנו במה להתעסק שכל האורחים יצאו עם תמונות יפות כמה שירצו וכך היה!לא היה צריך לרדוף אחרי הצלם מגנטים הוא היה בכל רגע נתון וקשוב לנו ולאורחים.היחס והשירות היה פשוט מעולה!!ממליצה בחום ואין ספק שניפגש באירוע הבא שלנוו , תודה ענקיתתת!
הצג עוד

שיר ואבי   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
לכל הזוגות שמתלבטים אם לקחת או לא לקחת חברה לאישורי הגעה או בכלל איזה חברה לקחת אז אם הגעתם לחברת צ'ק ליסט תדעוו שהגעתם לחברה הנכונה , החברה שנותנת ראש שקט מתחילת הליווי ועד סופו!!לחתונה שלנו לקחנו גם אישורי הגעה וגם סידורי הושבה לא לוותר על שניהם זה חובה.באישורי הגעה קיבלנו שם משתמש וסיסמא לתוכנה תמיד היינו מעודכנים אונליין מי אישר הגעה מי עדיין לא , הכל היה לנו מול העיינים ושלא נדבר על התוכנה המאוד נוחה לשימוש!המספרים היו מאוד מדוייקים ביחס לאורחים שהגיעו.ביום האירוע כמובן לקחנו גם את הסידורי הושבה הדיילות היו עם אנרגיה טובה העמדה הייתה מסודרת ויפה לעין הכל תקתק כמו שחלמתיי.תודהה ענקית לחברת צ'ק ליסט אין ספק שממליצהה בחוםם.
הצג עוד

אופק ותמיר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
אז אחרי האירוע המטורף שהיה לנו ואחרי שנרגענו זה הזמן להמלצות .והפעם המלצה חמה על חברת צ'ק ליסט אישורי הגעה וסידורי הושבה!!לא יכולתי לבקש חברה שמרגיעה ונותנת ראש שקט יותר מצ'ק ליסט.כמובן שלקחנו גם אישורי הגעה וגם סידורי הושבה 2 דברים שהם חובה בכל אירוע !!התוכנה של האישורי הגעה הייתה סופר קלילה תמיד היינו מעודכנים בזמן אמת על כמות האישורים, בסידורי הושבה באו 2 אנשי צוות העמדה הייתה מסודרת מאוד ונראתת טוב לעין שזה חשוב ביותר.וכמובן אורן מנהל החברה שדאג שהכל יהיה מתוקתק וילך חלק .תודה ענקיתת!!
הצג עוד

שקד ומאור   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
מי שעוד לא שמע על חברת צ'ק ליסט זה הזמן לזכור את השם הזה טוב טוב החברה שהולכת לככב בכל אירוע שלכם המלצה חמה שלי !!השירות שקיבלנו היה מעולה ברמות אורן היה זמין בשבילנו לאורך כל הדרך היה סבלני מאוד וקיבלנו תשובות בכל רגע שרצינו.את האישורי הגעה עושים בעזרת תוכנה שהיא מאוד נוחה וקלילה לעבודה רואים את כל העידכונים בזמן אמת וככה אפשר להתארגן על כמות מוזמנים שמגיעים לאירוע.כמובן שאם לקחנו אישורי הגעה אז סידורי הושבה לא פחות חשוב.הצוות של הסידורי הושבה היה עם אנרגיה טובה ,העמדה היה מאוד מסודרת ונראת טוב לעין.אני לגמרי ממליצה על חברת צ'ק ליסט לא תתחרטו.תודה ענקית שנתתם לי ראש שקט ביום הכי לחוץ!!
הצג עוד

ליטל ויקיר   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
ממליצים בחום על חברת צ'ק ליסט קיבלנו שירות מעל המצופה היחס , האיכפתיות נהננו מאוד חובה לקחת אותם לא תצטערו !התוכנה של האישורי הגעה הייתה מאוד נוחה לשימוש, התעדכנו בה לאורך כל התהליך, היחס בין כמות האורחים שאישרו לבין האורחים שהגיעו הייתה מדוייקת .בערב החתונה לקחנו גם את הסידורי הושבה שזה סופר חשוב יוצר סדר וחוסך המון כאבי ראש בהמשך עם הפתיחת רזרבות !העמדה של הסידורי הושבה הייתה נעימה מאוד לעין הייתה אנרגיה טובה מצד הדיילות, כל אורח ידע איפה הוא יושב והכל הלך חלק.
הצג עוד

סיגל ומשה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
אז ככה, הכל התחיל בזה שחיפשנו חברה לאישורי הגעה טובה , ראינו שיש המון המלצות טובות על חברת צ'ק ליסט והחלטנו לנסות ואין ספק שזאת הייתה הבחירה הטובה ביותר .היחס שקיבלנו היה ברמה הכי גבוהה שיש .בעזרת התוכנה הסופר קלילה של האישורי הגעה היינו מעודכנים בכל רגע נתון שזה מאוד חשוב.כמובן שגם לקחנו את הסידורי הושבה שהם מציעים הצוות היה מדהים הנראות של העמדה היה וואוו אחד גדול .הכי ממליצים בעולם על חברת צ'ק ליסט !!
הצג עוד

גלית ועידן   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
המלצה רותחת על חברת צ'ק ליסט!!חברת אישורי הגעה וסידורי הושבה שהיא חובה בכל אירוע!!היחס והשירות שקיבלנו היה מעל המצופה.נהננו מכל רגע , היה לנו תמיד מידע בזמן אמת על כמות המוזמנים על מנת שנדע להתארגן בהתאם.צוות ההושבה היה מדהים ודאג שהכל יתנהל כשורה.רוצים לומר תודה ענקית מכל הלב אין ספק שזאת הבחירהה הטובה ביותר באירוע שלנו ממליצים בחוםם
הצג עוד

לידור ודוד   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
ברצוני להמליץ על חברת אישורי הגעה צ'ק ליסט הכל התנהל כמו שצריך בלי לחץ, בתור זוג היינו רגועים מאוד.השירות והמיקצועיות של אורן הייתה מעל המצופה היה זמין בשבילנו תמיד.התוכנה של האישורי הגעה מאוד קלילה היינו מעודכנים תמיד בזמן אמת בכמות המוזמנים.הכמות הייתה מדויקת ביחס למוזמנים, בערב החתונה כמובן שגם לקחנו את הסידורי הושבה שזה סופר חשוב בכל אירוע! האורחים ידעו את מקומם וכך זה לא יצר בלאגן.לגמרייי ממליצים בחום נהננוו מאוד ונתראה באירוע הבאא :)
הצג עוד

עדן ומאור   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
אז ככה החוויה שלי מצ'ק ליסט הייתה מעולה.ברצוני להמליץ על החברה , השירות היה מעל המצופה.אורן תמיד היה זמין בשבלינו לכל שאלה .התזכורים היו מדויקים מאוד, כמות האורחים שהגיעה הייתה מדויקת ביחס לאישוריי הגעה.וכמובן שבזכות התוכנה הסופר נוחה לשימוש היינו מעודכנים בהכל בזמן אמת.בערב החתונה לקחנו גם כמובן סידורי הושבה שזה לא פחות חשוב , זה עושה סדר בתוך כל הבלגאן נותן תחושה של רוגע. כל אורח ידע איפה הוא יושב הכל הלך חלק כמו שרציתי.נהננו מכל רגעע ממליצה בחוםם!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up